۲۰ نفر از کارکنان آرامستان‌های مشهد به کرونا مبتلا شده‌اند

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری مشهد گفت: تا کنون ۲۰ نفر از کارکنان آرامستان‌های مشهد به کرونا مبتلا شده‌اند.

۲۰ نفر از کارکنان آرامستان‌های مشهد به کرونا مبتلا شده‌اند

حجت الاسلام حسین مهدوی دامغانی روز یکشنبه، با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد به منظور پاسخگویی به درخواست‌های مردمی افزود: از ابتدای اسفند ماه و همراه با شیوع ویروس کرونا، کار ویژه پرسنل سازمان‌ها نیز آغاز شد و کارکنان این سازمان در شرایط ویژه در حال خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

وی اضافه کرد: طی این مدت بدون افزایش نیرو، ارائه خدمات توسط کارکنان این سازمان، سه برابر شده‌ است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری مشهد گفت: آرامستان رضوان از اسفند پارسال، پذیرای اموات کرونایی شد اما متاسفانه با سه برابر شدن حجم کار در پی شدت گرفتن شیوع کرونا، به دلیل محدودیت‌هایی که در به کارگیری نیروی انسانی وجود دارد با همان تعداد کارکنان سابق و همان امکانات، مجبور به خدمت رسانی به شهروندان هستیم.

مهدوی افزود: محدودیت‌هایی از سوی ستاد کرونا برای ورود شهروندان به آرامستان‌ها، وضع شده‌است که همگان باید این موارد را رعایت کنند و به همراه اموات، تعداد محدودی از همراهان اجازه ورود به آرامستان‌ها را دارند.

وی ادامه داد: البته شهروندان به این موضوع اعتراض دارند و معتقدند که آرامستان‌ها فضای باز بوده و خطر انتقال ویروس در این مکان کمتر از فضاهای بسته است لذا درخواست کاهش محدودیت‌ها را دارند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری مشهد گفت: این درخواست مردمی را به فرماندار منعکس کرده‌ایم تا در صورت امکان، محدودیت‌ها، برای حضور شهروندان صاحب عزا و همراهان اموات در آرامستان ها، کاهش یابد.

طبق اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۳۰۹ هزار و ۴۳۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و شمار جان‌باختگان این بیماری به ۱۷هزار و ۱۹۰ تن رسیده است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها