معاون دفتر رئیس جمهور خبر داد

افتتاح پتروشیمی مسجدسلیمان توسط رئیس جمهور پس از محرم

معاون هماهنگی و پیگیری امور استان‌های دفتر رئیس جمهور از برنامه‌ریزی برای افتتاح پروژه پتروشیمی مسجدسلیمان توسط رئیس جمهور پس از ایام محرم خبر داد.

افتتاح پتروشیمی مسجدسلیمان توسط رئیس جمهور پس از محرم

علی‌اصغر احمدی امروز (۱۲ مردادماه) در حاشیه بازدید از پروژه شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای پروژه‌هایی که هر پنجشنبه توسط رئیس جمهور افتتاح می‌شود، از شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان بازدید کردیم.

وی افزود: پروژه پتروشیمی مسجدسلیمان بر اساس گزارش‌های دریافتی یکی از پروژه‌هایی است که در مدت زمان بسیار کوتاهی نسبت به سایر پروژه‌ها اجرایی شده است و باید به کسانی که در اجرای آن نقش و سهم داشته‌اند، افتخار کرد.

معاون هماهنگی و پیگیری امور استان‌های دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: آقای شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیشنهاد داده‌اند که این طرح در برنامه افتتاحیه‌های رئیس جمهور قرار بگیرد و امیدواریم در اولین فرصت و پس از ایام محرم بتوانیم افتتاح این طرح را در برنامه قرار دهیم.

احمدی با اشاره به ظرفیت خوزستان در طرح‌های تولیدی گفت: هفته گذشته آقای روحانی یک پروژه فولادی را در خوزستان افتتاح کرد و در هفته‌های پیشین نیز در سایر بخش‌ها شاهد افتتاح پروژه‌هایی در خوزستان بودیم.

وی ادامه داد: واحدهای زیادی در حوزه نفت، پتروشیمی، صنعت و... در خوزستان آماده شده است که به مرور شاهد افتتاح آن‌ها خواهیم بود و امیدواریم برکات افتتاح این طرح‌ها برای مردم خوزستان و کشور باشد.

منبع: ایسنا

74

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها