بایدن خطاب به ترامپ:

گلف‌بازی دیگر کافی است، کارت را انجام بده!

جو بایدن و دونالد ترامپ در حال آماده شدن برای انتخابات نوامبر هستند و از هیچ فرصتی برای مورد سؤال قرار دادن کارزار ریاست جمهوری یکدیگر دست نمی‌کشند.

گلف‌بازی دیگر کافی است، کارت را انجام بده!

جو بایدن در توییتر نوشت: "مزایای افزایش یافته بیکاری برای میلیون‌ها نفر، در عرض یک شب به پایان رسیده است. ما برنامه آزمایش ملی مؤثر یا برنامه‌ای برای کنترل ویروس نداریم. کارکنان سلامت ما هنوز از تجهیزات حفاظت شخصی کافی برخوردار نیستند. گلف بازی کردن‌های آخر هفته کافی است، آقای رئیس جمهور! کارت را انجام بده!"

نامزد پیش‌فرض دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، در توییتی دیگر این پرسش را مطرح کرد که اگر دونالد ترامپ بار دیگر به کاخ سفید بیاید، چه بر سر ایالات متحده خواهد آمد. وی نوشت: "اگر ما چهار سال دیگر در کاخ سفید به دونالد ترامپ اجازه حضور بدهیم، او برای همیشه شخصیت این کشور را تغییر خواهد داد. نمی‌توانیم اجازه دهیم چنین چیزی اتفاق بیفتد".

حامیان بایدن فوراً به طرفداری از او پرداختند. یک کاربر نوشت: "ترامپ فقط به خودش فکر می‌کند و همه‌چیز درباره اوست، بنابراین هرچه می‌گوید، ارجاعی به خودش است. این واقعاً ترسناک است. امیدوارم یا شکست بخورد یا شهر را ترک کند!"

کاربر دیگری نوشته است: "ما نیازمند رهبرانی هستیم که مناسب ریاست جمهوری باشند و سیاست‌هایی که مردم را در اولویت قرار دهند. ما لایق آن هستیم که در زمان حال و برای آینده زندگی کنیم- نه آنکه به مکان و زمانی کشیده شویم که به فساد پاداش داده می‌شود، قدرتمندان را تغذیه می‌کند و افراد آسیب‌پذیر را طعمه قرار می‌دهد."

اخیراً پس از حمایت باراک اوباما در تبلیغ "کمیته فوق‌العاده اقدام سیاسی"، رئیس جمهور سابق آمریکا از جو بایدن، "بله ما دوباره می‌توانیم" در توییتر به ترند تبدیل شده است. بایدن در توییتی نوشت: شخصیت اهمیت دارد. ما به یک رئیس جمهور واقعی نیاز داریم که کشور را متحد کند، اقتصاد را احیا کند، به بیماری همه‌گیر پایان دهد و جایگا آمریکا در جهان را بازگرداند؛ رئیس جمهوری با شخصیت، همدلی و تجربه.

در این تبلیغ، اوباما و بایدن راجع به تصمیمات سختی که زمان حضور در کاخ سفید باید گرفته شود، صحبت می‌کنند. بسیاری از دموکرات‌ها به ترند توییتری "بله ما دوباره می‌توانیم" پیوستند و برای بایدن به عنوان رئیس جمهور بعدی آمریکا، توییت زدند.

در حالی که ترامپ مورد حمایت حزبش است، رأی‌دهندگان کارزار "آمریکا را دوباره عالی کن"، بر ایده ریاست جمهوری دوباره ترامپ اصرار می‌ورزند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها