ثبت شرکت، مدارک مربوط به ثبت شرکت در موسسه حقوقی ملل

با ثبت شرکت و ایجاد شخصیت حقوقی برای خود می‌توان با ایجاد ارتباط کاری مطمئن‌تر، با تجار و شرکتهای دیگر ارتباط برقرار کنید.

ثبت شرکت، مدارک مربوط به ثبت شرکت در موسسه حقوقی ملل

مزایای داشتن ثبت شرکت در ایران

ایجاد ارتباط کاری مطمئن تر و رسمی با تجار و شرکت های دیگر و در نهایت رسیدن به شخصیت حقوقی مستقل از اشخاص برای ورود به بازار کار و فعالیت و اقتصاد کشور و حتی در بعضی موارد ایجاد بازارهای هدف بین المللی می باشد. نکته بسیار مهم در این خصوص این موضوع برای انجام صادرات و واردات هر نوع کالا داشتن و ثبت شرکت از اهمیت فوق العاده ای برخوردار می باشد. داشتن و ثبت شرکت باعث ایجاد ارتباط با کشورهای دیگر و تجار بازرگانان آن ها می شود امری است بدیهی که هیچ شخص حقیقی و حقوقی خارجی بدون استعلام شرکت با شما همکاری نخواهد کرد.


ثبت شرکت در موسسه حقوقی ثبت ملل

بعد از این که ثبت شرکت نموده در داخل کشور نیز میتوان از مزایای بانکی در اعتبارات آن نیز برای انجام تجارت و خدمات خود استفاده کنید.

انواع ثبت شرکت در ایران

ثبت شرکت ایران به سه نوع تقسیم بندی می گردد

1- ثبت شرکت مسئولیت محدود
2- ثبت شرکت سهامی خاص
3- ثبت شرکت عام

با ثبت شرکت با هر عنوان که در بالا آمده می توان از مزایای این نوع ثبت شرکت استفاده نمود.

انواع ثبت شرکت :

ثبت شرکت مسئولیت محدود با داشتن حداقل 2 عضو برای ایجاد و ثبت شرکت که این دو عضو در هیئت مدیره قرار می گیرند و مسئولیت ها در شرکت را برعهده می گیرند.

ثبت شرکت سهامی خاص با داشتن حداقل 3 عضو برای ایجاد هیئت مدیره و 2 بازرس که یکی بازرس اصلی و دیگری بازرس علی البدل می باشد که می توان شرکت سهامی خاص را ثبت نمود.

ثبت شرکت سهامی همان ثبت شرکت سهامی خاص می باشد ولی بعد از ایجاد شرکت به صورت سهامی خاص و تبدیل آن به شرکت سهامی عام 2 رکن اساسی در این خصوص مورد نیاز است که شرکت حتما دارای حسابرس رسمی و صورت مالی باید باشد.


مدارک لازم جهت ثبت شرکت، در موسسه ثبت ملل

مدارک لازم جهت ثبت شرکت

مدارک هویتی تمام اعضاء مانند کارت ملی و شناسنامه ، نداشتن سوء پیشینه به دلیل این که تمام سیستم های اداره جات قوه قضائیه به صورت برخط می باشد.

در صورت داشتن سابقه و سوء پیشینه از انجام مراحل کار جلوگیری خواهد شد.

تبصره 1 : نداشتن سمت مدیرعامل در دو شرکت به صورت همزمان مورد تایید نیست.
تبصره 2 : جهت ثبت شرکت نداشتن بدهی مالیاتی شخصی برای ثبت شرکت الزامی است.
تبصره 3 : ثبت شرکت برای کارمندان رسمی دولت انجام نمی شود.

بعد از ثبت شرکت :

مراحل بعد از ثبت شرکت برای اینکه شخصیت حقیقی تشکیل شده در سامانه ثبت شرکت ها رسمیت کافی پیدا کند آگهی اداره ثبت شرکت ها را در روزنامه رسمی قوه قضائیه به چاپ رسانده پس اقدام به تشکیل پرونده مالیاتی و گرفتن کد اقتصادی نموده و برای هر سال از اداره ثبت شرکت ها درخواست دریافت دفاتر رسمی و روزنامه پلمپ شده از اداره ثبت شرکت ها نیاز می باشد. با انجام این مراحل به طور کامل ثبت شرکت شما انجام و قابلیت انجام تجارت داخلی و خدمات به اشخاص حقیقی و حقوقی را دارد.

موسسه حقوقی ملل می تواند تمامی این مراحل را با تجربه و کارشناسان مرتبط خود بدون بروز مشکل و خطا در هرکدام از مراحل ثبت برند برای شما بصورت کامل نجام دهد و امیدواریم همکاری با موسسه حقوقی ملل باعث ایجاد رضایت در آرامش خاطر برای موکلین عزیز گردد.


ثبت شرکت مسئولیت محدود در کوتاه ترین زمان

ابتدایی ترین امر برای ورود به بازار تجارت با ثبت شرکت و داشتن شخصیت حقوقی است، اولین پله موفقیت برای اشخاص ایجاد باور تیمی ثبت شرکت و ایجاد یک گروه و شرکت و شخصیت حقوقی تیم کارشناسان و مشاوران حقوقی و ثبتی موسسه حقوقی ملل می تواند در تمامی مراحل با تجربه و سابقه کاری مرتبط شما را به رسیدن به هدف هایتان همراهی می نماید. انجام تمام مراحل با موسسه حقوقی ملل جدا از دقت و سرعت و تجربه کاری ما می تواند بصورت رایگان از مشاوره موسسه در همه مراحل تا رسیدن به ثبت شرکت و ادامه مراحل در سازمان ها ارگان های مرتبط با ثبت شرکت نیز راهنمایی لازم را دریافت نموده و با تجربه به موفقیت نزدیکتر می شوید امید که همراهی ما در ایجاد و ثبت شرکت شما پله ای برای آینده ای از نظر کاری برای شما باشد.

منبع: https://sabtemelal.com

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها