رئیس مجلس شورای اسلامی:

تعویق زمان کنکور تا گذشتن از دوران پیک کرونا ضروری است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به‌نظر می رسد تعویق زمان کنکور تا گذشتن از دوران پیک کرونا و خنک تر شدن هوا که امکان استفاده از ماسک به‌مدت چند ساعت را میسر کند، ضروری باشد.

تعویق زمان کنکور تا گذشتن از دوران پیک کرونا ضروری است

محمد باقر قالیباف در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک عید سعید قربان گفت: این عید سعید به معنای واقعی کلمه، عید امتحان الهی است. هر گاه بتوانیم با ایمان کامل به وعده‌ها و سنت‌های خداوند از این دشواری‌ها عبور کنیم، ایمان و قدرت جدیدی به دست خواهیم آورد. ملت ما پس از ابتلائات منجر به وقوع اسلامی، قدرت شگفتی پیدا کرد تا از انقلاب محافظت کند و پس از عبور از فتنه‌های سال‌های اول انقلاب، توان پیدا کرد تا در دفاع مقدس دلیرانه مقاومت کنیم.

وی افزود: با ایستادگی مردم در برابر انواع فتنه‌های داخلی دهه‌های دوم و سوم انقلاب، در مدت زمانی کوتاه به چنان قدرتی دست یافتیم که پیچیده ترین نقشه‌های دشمنان را خنثی کنیم و نظم جدیدی را در منطقه غرب آسیا برقرار کنیم. در زمان فعلی هم دشمنان مردم ایران برای آسیب اقتصادی به مردم طراحی پیچیده‌ای انجام داده اند. از همین رو اکنون در معرض امتحان بزرگ کارآمدی و حل مشکلات معیشتی جامعه قرار داریم. آموزه عید قربان به همه‌ی ما مسئولان کشور این است که اگر به وعده های تخلف ناپذیر خداوند اعتماد کنیم، بدون نیرنگ و ظاهرسازی و به معنای واقعی کلمه ارادۀ الهی را محقق کنیم و به جای خودمحوری و خودأیی، فداکاری و ایثار را سرلوحه اعمال و رفتار خود قرار دهیم و خود را یکسره وقف خدمت به مردم، یعنی وظیفۀ شرعی خود کنیم، پیروزی ما حتمی است و با عبور از این مرحله، ان‌شاءالله مردم ایران قدرتی مضاعف خواهند یافت و از مشکلات کشور کاسته می شود.

رییس مجلس ادامه داد: نقش مجلس شورای اسلامی و نمایندگان شریف مردم عزیز ایران برای عبور از این مرحلۀ دشوار، اساسی و حیاتی است. اگر مجلس را متحول کنیم و پیگیر مشکلات معیشتی مردم باشیم، موتور تحول و مدیریت مشکلات در کشور به حرکت در می آید و اگر مجلسی ضعیف داشته باشیم، موتور پیشرفت کشور متوقف خواهد شد. از همین رو تحول مجلس و شکل گرفتن مجلس قوی و فعال شرط لازم برای تحول اقتصاد کشور است.

قالیباف گفت: خدا را شاکریم که نظارت مردم بر تمامی رفتارها و تصمیم‌های مجلس بسیار بیشتر از دوره‌های گذشته است و این را نعمت الهی می‌دانیم. نظارت مردمی را گامی اساسی در راستای پیشرفت کشور قلمداد می‌کنیم. وقتی انتظار از یک فرد زیاد است و به اقدامات او امید دارید، در برابر او سختگیرانه عمل می‌کنید؛ توجه مردم به تمامی تصمیمات این دوره از مجلس نشان دهندۀ همین امید و انتظار عمومی است و همۀ ما نمایندگان در قبال این انتظار وظیفۀ شرعی داریم.

وی با بیان اینکه از همین رو مطالبات مردم را سرمایۀ واقعی این مجلس می‌دانیم، گفت: قدردان دقت نظرها، مطالبات، نگرانی‌ها و فریادهای از سر دلسوزی مردم هستیم و از تمامی مردم عزیز تقاضا می‌کنیم تا در ادامه نیز همین طور مطالبه گرانه بر مجلس نظارت کنند و به کوچکترین نکاتی حساس باشند و آن را با صدای بلند و رسا مطالبه کنند تا قطار مجلس با کمک خود مردم، درجه ای از ریل اصلی و قانونی خود زاویه پیدا نکند.

قالیباف تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی روز عید قربان نکات بسیار مهمی در خصوص دو جریان موازی تحریم و تحریف اشاره کردند. این دو جریان دو لبۀ یک قیچی هستند تا مسیر پیشرفت ملت ایران را مسدود سازند و کشور را به فروپاشی اقتصادی برسانند. مسیر تحریم به دنبال قفل کردن اقتصاد کشور و رساندن دولت به وضعیت ورشکستگی کامل بوده است که به فضل خداوند موفق نشده و موفق نخواهند شد. برای به سرانجام رساندن جریان تحریم، جریان تحریف را آغاز کردند تا مطالبات مردم را بربایند و با وارونه نمایی و بازنمایی رسانه‌ای، خواسته‌های مردم را آن طور که مورد پسند دشمنان ملت ایران است نمایش دهند و با تحریف واقعیات، کتمان قدرت کم نظیر ایران اسلامی و القای حس نا امیدی و کرختی، مردم را از ایجاد تحول نا امید کنند. آنها به خوبی می‌دانند که تا جوان‌های کشور به ایجاد تحول امیدوارند و نشاط دارند، هر توطئه‌ای را خنثی خواهند کرد. مشکلات هست، دشمنی‌ها هست، جریان‌های نفوذی به شدت مشغول خرابکاری هستند ولی بدانیم که تحول قریب الوقوع است. امید به آینده افراد سست عنصر و ناکارآمد و ناامید و یکجانشین را از صحنۀ مدیریت کشور در عرصه‌های گوناگون کنار خواهد گذاشت و نیروی جوان با استعداد خلاق و امیدوار و انقلابی را روی کار خواهد آورد. ناتوان ها کنار خواهند رفت و افراد توانمند چرخ تحول قریب الوقوع به نفع مردم را حرکت در خواهند آورد. جریان سومی وجود دارد که دو جریان تحریم و تحریف را تکمیل می‌کند و آن هم جریان ناکارآمدی است. جریانی که مسئولیت‌ها را تصرف می‌کند ولی اولویت‌های کشور را پشت گوش می‌اندازد و باعث می شود که تحریم ها اثر کنند و تحریف‌ها، واقعی جلوه کنند و کشور را سمت فروپاشی ذهنی سوق می دهند. ناکارآمد ها می‌دانند که سوت حرکت قطار گام دوم انقلاب اسلامی به حرکت درآمده است و دیگر جوان های کارآمد و انقلابی نخواهند گذاشت آنها حرکت این قطار پرشتاب را کند کنند و ستون پنجم دشمن خبیث ملت ایران باشند.

قدردان دقت نظرها، مطالبات، نگرانی‌ها و فریادهای از سر دلسوزی مردم هستیم و از تمامی مردم عزیز تقاضا می‌کنیم تا در ادامه نیز همین طورمطالبه گرانه بر مجلس نظارت کنند

رییس مجلس گفت: دورۀ کار و تلاش و پیگیری مشکلات اقتصادی مردم آغاز شده است. کاملا طبیعی است که در این مسیر اشکالات و ضعف هایی وجود داشته باشد اما بی تردید حرکت کلی که پیش روی ما درجهت قوی کردن مردم و در نتیجه ایجاد ایران قوی خواهد بود و ایران قوی که با قوی شدن تک تک مردم ایران بدست خواهد آمد، باعث پیروزی ما در جنگ اراده ها و شکست خوردن دو جریان تحریف و تحریم خواهد شد.

رییس مجلس گفت: رهبر معظم انقلاب همچون گذشته در سخنرانی روز عید قربان به طور صریح و شفاف اولویت‌های کشور در حوزۀ مسائل اقتصادی را بیان کردند. همۀ نمایندگان مجلس و بدنۀ کارشناسی و تخصصی توانمند این مجموعه، خود را موظف و مکلف می‌دانند که این اولویت ها را در راس مسائل مورد توجه و پیگیری خود قرار دهند و از تمامی ظرفیت ها، تکرار می‌کنم تمامی ظرفیت‌های مجلس شورای اسلامی برای پیشبرد آنها استفاده کنند.

قالیباف گفت: بستۀ اقتصاد مردمی برای پیگیری همین اولویت‌های اقتصادی در دستور کار مجلس قرار دارد و پیشبرد گام به گام آن چه با توجه به ظرفیت های قانون مجلس در تقنین و نظارت و چه با استفاده از ظرفیت شورای هماهنگی اقتصاد، تحولاتی اساسی در وضعیت اقتصادی کشور به خصوص به نفع محرومان و مستضعفان رقم خواهد زد؛ و ما خود را متعهد می دانیم این ریل گذاری را با دقت انجام دهیم و با جدیت بر اجرایی شدن آن نظارت کنیم.

وی تصریح کرد: انجام تغییر اساسی نیازمند اراده‌های استوار است و مجلس یازدهم چنین اراده‌ای دارد و تحول را رقم خواهد زد. در بعد نظارتی نیز، به طور شفاف و دقیق و به روز بر تمامی جزئیات نظارت خواهیم کرد و مطالبه گر اصلی توجه به اولویت‌های فوری اقتصاد خواهیم بود.

قالیباف افزود: از طرف دیگر رهبر معظم انقلاب تشکیل کارگروه ویژه رفع موانع جهش تولید را از سران سه قوه مطالبه کردند که اعلام می‌کنم به زودی این کارگروه با حضور جمعی از متخصصین با تجربه و کارشناسان جوان تشکیل خواهد شد و روند فعالیت‌های آنان که به تصمیم‌گیری های کلان جهت خواهد داد، به طور شفاف به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

رییس مجلس گفت: در پایان لازم است اشاره کنم که نگران رعایت نشدن پروتکل های دقیق بهداشتی در کنکور سراسری هستیم. متاسفانه به وعده‌های داده شده در برگزاری کنکور دکتری عمل نشد و بی‌توجهی‌های تاسف آوری در برگزاری آن کنکور وجود داشت که خود نیازمند بررسی دقیق‌تر و پیگیری است. این کوتاهی‌ها، نگرانی مردم در خصوص برگزاری کنکور سراسری را بیشتر کرده است و بسیاری از نمایندگان شنونده نگرانی های والدین در خصوص سلامت فرزندان خود بوده اند. بنظر می رسد تعویق زمان کنکور تا گذشتن از دوران پیک کرونا و خنک تر شدن هوا که امکان استفاده از ماسک بمدت چند ساعت را میسر کند، ضروری باشد. سلامت دانش آموزان عزیز ما، خط قرمز مجلس است و کمیسیون های بهداشت و آموزش مجلس وظیفه دارند تا اطمینان از رعایت بهترین تصمیم در این خصوص، مطالبات مردم را از مسئولین ذی‌ربط پیگیری کنند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 200
  • سبحان
    0

    دمش گرم. ما که از دولت خیری ندیدم. کمر به قتل ما بسته دولت و زیر مجموعه اش. ستاد کرونا همش دولتیه دیگه

  • م
    0

    آخه من نمیدونم کی به شماها صلاحیت داده، مملکت رو ول کردین و عرضه ندارین مردم رو از فلا کت نجات بدین، گیر دادین به کنکور برگزار نشدن کنکور راحته تو ادامه که چند میلیون جوان وقت گذاشتن رو میخواین چکار کنین...

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      وقتی ملت همه روبابت کنکور سرویس کردن چ انتظار داری

    • ۰
      0

      من خودم خیلی خوندم امادم ولی از تعویق راضیم اونی که هدف داشته باشه یه ماهم میخونه اتفاقا یه سکوی پرتابه

    • ناشناس
      0

      انشالله که کسایی مث شما آرزو دارن مردم بیشتر کرونا بگیرند نیست و نابود شوید

    • ناشناس
      0

      دوست عزیز من خودم درس مو خوب خوندم والان هم اماده ام اما دوست دارم وقتی از جلسه اومدم بیرون سالم برم دانشگاه یکی از فامیلامون کرونا گرفت 21سالش بود بیماری زمینه ای هم نداشت 4ماه داشت بابیماری مبارزه میکرد ولی بازم خوب نشد باید اینای که کرونا گرفتنو از نزدیک مشاهده کرد تابتونیم قضاوت کنیم که این چه بیماری هست و چه شرایطی داره

  • شهربانوگلرو
    0

    باسلام ما والدین مخالف تعویق کنکور هستیم شمافکراعصاب وروان فرزندان مانیستیدوهرروزبابیان تعویق کنکورامیدراازما وفرزندانمان گرفته اید ماهم نگران فرزندانمان هستیم ولی اگرتمامی پروتکل ها رعایت شود وکنکور درورزشگاهها برگزار شودمشکلی پیش نمی ایدفرزندانمان دیگرنمی توانند برروی درس تمرکز کنند این بساط شل کن سفت کن رها کنیدبرگزارکنید تمام بشود

    نظرات شما -
    • کمال
      0

      پشتیبانان کنکوری حق اظهار نظر ندارن . تمام

    • ناشناس
      0

      خب پروفسور مجلس و وزیر بهداشت هم گفت اگه پروتکل رعایت بشه مشکلی نیست . که اونم ماشالله دیدیم چه پروتکلی بود . حتی پروتکل کنکور افغانستان از ما بهتر بود /:

    • a
      0

      شما انگار خبر ندارین که کرونا داره با آدما چیکار میکنه؟۴ ساعت با ماسک هایی در حالی که فقط نیمساعت قابل تحمله و همه در میارن...و بعدش عواقب خیلی بدی داره این خودش یه استرس بزرگه که تا خودتون کنکوری نیاشین درکش نمیکنین...منم خودم کنکوریم و استرسشم دارم اما وقتی که فکر کنی بعد از امتحان آیا زنده میمونی یا نه....فاجعست...بیشتر تامل کنین لطفا

    • عماد رحیمی
      0

      من فکر نکنم شما والدین باشید،هیچ پدر و مادری مرگ بچه اش رو به فشار روانی ترجیح نمیده. شما یکی از متن ب نرخ روز خور های کاظم قلمچی و جوکار هستی دوست من

    • علی انصاری
      0

      شما ها نظر ندید لطفا فقط بچه شما که امتحان نمیخواد بده ما هم هستیم و جون ما مهمتر از کنکوره بعضی از والدین و فرزندان احمق نمی‌فهمند که باید کنکور به تعویق بیفتد

    • امید حیدری
      0

      شما فقط فکر می کنید در ورزشگاه میشه آزمون برگزار کرد مثلا دانش آموزی که در استان خوزستان قرار داره چجوری می‌تونه دمای بالای ۴۰ درجه رو برای کنکور تحمل لطفا فقط به فکر خودتون نباشید به فکر دانش آموزی باشید که در جنوب ایران حتی نمیتونه تو فضای باز آزمون بده

    • فرید
      0

      طبق نظرسنجی پیامکی سازمان سنجش ۸۵ درصد شرکت کنندگان در آزمون دکتری از مسائل بهداشتی رضایت داشتن. نکته قابل توجه این هست حتی بدون اضافه شدن سالن های ورزشی نیز تمرکز تعداد داوطلب در هر حوزه در کنکور بسیار کمتر از دکتری است. نظر شما کاملا درسته

    • مادر
      0

      منم فکر نکنم شما از والدین باشی .چون جون پدر مادرا ازاین تعویق انداختنها به لبشون رسیده .شما کسی هستی که دنبال منافع خودت هستی

    • من
      0

      کنکورو بلاخره یکاریش میکنن ولی استرس بیماری که بیشتر هست... حواستون باشه بخاطر رفع استرس موقت از چاله نیوفتید تو چاه

    • آلما
      0

      آیا در خوزستان می‌شود با دمای بالای 50 درجه کنکور داد در ورزشگاه؟ :/یکم وجداااان داشته باشید باابااا

  • مریم
    0

    لطفا مجلس به مسائل مهم مملکت رسیدگی کنه و کاری به کنکور نداشته باشه چه یهو همه فاز دغدغه کنکور رو برداشتن ما موافق برگزاری کنکور سر موعد هستیم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      شما اصلا کی هستی که داری راجع به این موضوع نظر میدی؟ اگه کنکوری بودی و حداقل یه آزمون شبیه ساز با ماسک میدادی این صحبت ها رو نمیکردی کار مجلس رسیدگی به مشکلات مردمه و این هم یکی از دغدغه های مردمه که مافیای کنکور اجازه نمیدن صدای مردم به گوش مسییولین برسه

  • پرنا
    0

    اقای قالیباف ممنون که به فکر دانش اموزی هستین که تو گرمای ۵۰ درجه ی اهواز چه جوری با ۴ ساعت ماسکو و گرما و کرونا میخواد امتحان بده

  • احمد
    0

    دمت گرم بخدا که مردی . مگر شما ها جلوی نسل کشی جوانان توسط دولت رو بگیرید . من از موافقان برگزاری بودم ولی بعد دیدن افتضاح کنکور دکترا کاملا نظرم عوض شد چون واقعا نگرانی هارو افزایش داد

  • هم وطن
    0

    چه عجب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!لطفا مراسم بينهايت بزرگتر و بينهايت خطرناكتر و غيرقابل مديريت محرم را دريابيد.....

  • ا. آ.
    0

    اقاي قاليباف هيچ خط قرمزي جز رييس جمهور شدن نداره.بعد از ٤٠ سال امثال ايشان را نشناخته باشيم بدرد لاي جرز مي خوريم.

  • بدبخت
    0

    شما مردم را دیوانه کردید با این مصاحبه های خام و نابخردانه خودتان آقای سردار گاز انبری .رییس مجلست کردند که مشکلات جامعه را حل کنی نه اینکه سوهان اعصاب ما خانواده ها شوی . بگذارید کنکور برگزار شود بعد برای سالهای بعد تصمیمی بگیرید که همه جوانب را سنجیده باشید البته اگر بلد باشید نه اینکه روان فرزندان ما را بهم بریزید. آمادگی برگزاری کنکور برای دانش آموز یک پروسه چند ساله است نمیشود شما که یک شبه سردار شدید و دکتر شدید در مورد کنکور تصمیم بگیرید اجازه دهید مسئولین امر تصمیم بگیرند آقای سردار

  • سیمین
    0

    لغوش کنین فعلا. نمیشه ماسک زد بخدا

  • س نادری
    0

    پسرمن صدبار مطالب رو دوره کرده وامادگی کامل داره وبااینکه عقب افتادن کنکور براش خوشایند نیست ولی سلامتی فرزندان ما مهمتره اقای قالیبافدرست میفرمایین اخه تواین هوای گرم وباوجود شرایط پیک کرونا چطور چندساعت توفضای بسته میتونن سوالات روجواب بدن خواهشا درک کنیک کسانیکه موافق برگزاری کنکور تو مرداد هستید خودتون میتونید چندساعت توگرما وباماسک تمرکز داشته باشید لطفا کنکور رو اخرشهریور یامهر که حداقل هوا خنکتر میشه برگزار کنید عاجزانه درخواست دارم

  • نبی دهلی
    0

    نظر بنده این است که چند روز مجلس تعطیل کنید چون مجلس بود ن نبود ن فرق نمی کنه بهتر است کنکور در مجلس تشکیل بشه بلکه حداقل بچه های مردم هم امتحان بدن هم از هوای خنک نماینده گان استفاده کنن

  • رفیعی
    0

    خواهشا کنکور رو به تعویق بندازید این همه زحمت کشیدیم به خاطر چهار ساعت با ماسک و بی کولر و ترس از مریضی ک با خودمون ب خونه میبریم هدر میره. دولت ک بی خیاله مجلس حداقل ی کاری بکنه

  • عماد رحیمی
    0

    خیلی خیلی با جناب قالیباف موافقم تنها کسی که تو این دولت فهم و شعور داره که برگزاری کنکور تو این وضع با کشتار گاه فرقی نمیکنه،همین اقاست مرسی که ب فکر سلامتی داوطلبین هستید

  • مادر
    0

    باباتروخدا بس کنید چند روزه دیگه کنکور ارشد هست پسر من پوستش کنده شد تروخدا رحم کنید زودتر برگزار بشه به خاطر خدا به بچه ها وخانواده ها رحم کنید با اعصباب بچه ها این قدر بازی نکنید

    نظرات شما -
    • ..
      0

      شما دوست دارین پسرتونو از دست بدین؟؟؟درسته خیلی سخته ولی اگه برگزار نشه بهتره مادر

  • نبی دهلی
    0

    در ضمن سالن های تمام استانداریها که با پولهای قشر ضعیف تامین میشه بچه‌ها ی مردم که یک عمر زحمت کشیدن نان نخوردن هزینه بچه‌ها ش کرد ن امتحان عقب نیفتد

  • ناشناس
    0

    لطفا کنکور بر گزار کنید

  • مهدی
    0

    چرا اینقدر با روح روان کنکوریها و خانواده ها بازی میکنید؟ فشار و استرس کنکور میدونید یعنی چی؟ اگه راست می گید کلا کنکور رو حذف کنید نه اینکه فقط تا یه مدت نامعلوم بندازیدش عقب.

    نظرات شما -
    • نرگس
      0

      واقعا گل گفتین.یک سال تمام روح وروان بچه هامون به بازی گرفته شده بقول خودشون هواب راحت ندارن با تعویق همین استرس را مدت بیشتری با خودشون دارن.لااقل با برنامه ریزی درست؛با شرط معدل یا هرچیز دیگه به کل حذفش کنن.

  • احمد
    0

    کنکور اجباری نیست هرکس درس نخوانده و از جونش میترسه نیاد سرجلسه وکروناهم تمام شدنی نیست که چه بسا شرایط ازاین هم وخیم تر شود اونهایی ک زحمت کشیدن میخوان با رعایت پروتکلهای بهداشتی آزمون برگزار بشه

    نظرات شما -
    • احمد
      0

      کسانی که موافقان برگزاری هستند به دنبال تقلب کردن هستند چون در کنکور دکترا مشخص شد به راحتی مشیه گوشی سر جلسه برد

    • رفیعی
      0

      ربطی ب درس نخوندن نداره دوست عزیز بحث جوونه چجوری چهار ساعت توی این هوای گرم ماسک ب دهن و بی کولر میشه امتحان داد ؟خیلی از کسانی ک ارزو دارن و میخوان کنکور بدن مثل من بیماری ریوی دارن خیلی هم خوندیم اما انصاف نیست سرنوشتمون با این شرایط تغییر کنه .... همه امتخانا در همه دنیا لغو شده و ب زمان دیگه ای موکول شده یعنی همه غافل هستن و فقط ما دنبال پیشرفتیم ؟! التماس فکر

    • سلام
      0

      دیگه دستت رو شده مافیا.....

    • سعید
      0

      احسنت ، فهم ربطی به مرور چند ده باره کتاب ها نداره ، شما ناقل باشین توی این جامعه با این وضع های موجود درواقع خیانت محسوب می شه ، وقتی الان این خیانت رو بکین توی اینده هم علی برکت الله .

    • ایرانی
      0

      جوابتون مثل اون مجری هست که گفت هرکی نمیتونه تو این شرایط بمونه بذاره از ایران بره،با حذف صورت مسئله مشکل حل نمیشه

    • عرفان
      0

      دوست عزیز واسه شعور و منطقت متاسفم هر چند میدونم که کنکوری نیستی و عجین شده ی مافیای کنکوری گوشای خودت و رئیس عزیزت درازه

    • نازنین
      0

      آخه چرا اینقدر بی منطقی برادر من

  • فرید
    0

    چطور شده نماینده ها تو بحث کنکور صدای مردم رو می‌شون(البته که غالب مخالفان برگزاری کنکور کنکوری نیستن) ولی توی مسائل دیگه و به خصوص اقتصادی کاری نمی کنن؟ جواب : چون توی زمینه کنکور منافعشان در خطر هست دارن دست به کار میشن. بقیه جاها که منافع شون فراهمه کاری نمیکنن. الان که قرار شد سالن های ورزشی هم جزو مراکز کنکور بشه دیگه مشکل و بهونه تون چیه؟؟

  • ناشناس
    0

    همه میگن کنکور رو کنسل کنید غیر از عده‌ای که از این موضوع نفع میبرن تو همین هفته حساب کنید ۱۵۰۰ نفر مردن من نمیدونم با این اوضاعی که هی میگن تجمع نکنید کنکور برگزار کردن چه معنیی میده خواهشا فقط زودتر اعلام کنید اونقدر پیچیده نیست که هی عقب میندازید زودتر اعلام کنید مارم از این بلاتکلیفی در بیارید

  • فرید
    0

    جناب قالیباف شما ضمانت میدی شرایط در آینده بهتر میشه ؟؟؟؟؟؟؟ والا متخصصین که میگن شرایط بدتر میشه جناب شما نمودار مبتلایان رو نگاه کن.دیگه پیک یا قله وجود نداره نمودار صفحه یا پلاتو شده. از کجا میدونی کی قراره نزولی بشه؟ نکنه هدفتون لغو کنکور سال ۹۹ هست ؟؟؟؟؟؟

  • مادر
    0

    یعنی چی هوا خنک بشه همه میدونن که هر چه جلوتر بریم اوضاع کرونا بدتر میشه ولی بهتر نمیشه پس بهتر کنکور برگزار بشه این همه ازمون داره برگزار میشه چرا فقط به کنکو رر گیر دادن معلومه که دنبال بهانه هستن فکر بچه های مردم نیستن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مادرجان شما خودت نمیخوای کنکور بدی و فکر نمیکنم تا الان هم تونسته باشی4ساعت با ماسک های فیلتر دار سپری کنی چه برسه که بخوای استرس و تنگی نفسش روهم تجربه کنی پس لطفا نظر نده گلم

  • مریم امیری
    0

    با سلام ما والدین کاملا با نظر دکتر قالیباف موافقیم. وخدا را شاکریم که ایشان در مجلس به فکر فرزندان وطن هستند .آن شالله که خداوند اجر و پاداش شهیدان را به همه کسانی که خدمتگزار ملت هستند عطا فرماید .

  • من
    0

    بنظرم وزیر بهداشت با همه زحمتایی که میکشن ولی اشتباه کردن که نمره قبولی به کنکور دکتری با اون وضع دادن ک موجب سواستفاده بیشتر مافیا میشه

  • حسینی
    0

    الان چی میشه تعویق میخوره یا نه؟

  • فاطمه حسینی کلاشمی
    0

    من با نظر آقای قالیباف موافقم امیدوارم مجلس همان مجلس انقلابی که قول داده بودن عمل کنن جان انسان ها مهمتر از کنکور است

    نظرات شما -
    • نیلا
      0

      بخدا منی که کنکوریم جونم برام مهم تر از کنکور نیست بخدا انقدر استرس دارم ک حدو مرز نداره فقط از بلاتکلیفی بدم میاد کاش حداقل بگن بلخره کی میخان برگزار کنن

  • 123
    0

    هرکاری میکنید بکنید فقط تکلیف مارو مشخص کنید بخدا از صبح تا الان وقتم تلف شده پای اخبار

  • زهرا
    0

    لطفا کنکور برگزار بشه من دراطرافیانم افراد کنکوری زیادی دارم که همه ی آنها خواهان برگزاری کنکور دروقت تعیین شده می باشند.چون زحمت زیادی کشیده اند و واقعا خسته شده اند و هر چه بیشتر کنکور به تعویق بیفتد هم شرایط از لحاظ کرونا بدتر میشود و هم دانش آموزانی که واقعا زحمت کشیدند خسته میشوند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      دوست عزیز شما اصلا میدونی کرونا چیه؟ از میزان سرایتش خبر داری؟ شما و اطرافیانت اگه سلامتیتون براتون مهم نیست ما برامون مهمه و ماهم جزیی از افراد شرکت کننده ایم مگه از خوشیمونه که میگیم؟ منم خودم خیلی خوندم وبرای پزشکی خودمو آماده کردم ولی زنده موندنم برام مهم تره چون با خودم گفتم من وقتی این درسا رو یاد گرفتم پس برای سال بعد هم لازمه که بیشتر روشون تمرین کنم نه که از اول یاد بگیرم پس مشکلی نیست

    • داوطلب کنکور ۹۹
      0

      آقا کنکورو دو بار بگیرین یه بارشو به خاطر اطرافیان ایشون باشه یه بارش هم برای ما!!خواهر من قطعا برای اطرافیانتان خانواده و جان و سلامت از کنکور اهمیت بیشتری دارد!یه جوری می گین زحمت کشیدن که انگار ما اصلا درس نخوندیم!!من کارمو از دست دادم تا درسمو بخونم ۱سال زندگیرو به کام خودم برای خانوادم تلخ کردم همه ی ما تلاش کردیم ولی هیچ چیزی جز سلامتی داوطلبان و خانواده ها برایم اهمیت ندارد!!حالا شما که خودتونم نه اطرافیانتون می خواد کنکور بدن خواهشا استرس برگزار شدن کنکورو به دوش نکشین!

  • امیر اروجی قوشاچای
    0

    اگر دولت بتواند شرایطی را فراهم کند که بدون استفاده از ماسک شرکت کرد و هر شخص باید دو متر فاصله داشته باشدباشد هم از نفر جلوی و پشتی و کناری این خیلی خوب میشه و باید دو سه هفته تعویق کرد تا بهترین تصمیم گرفته شود.

  • ناشناس
    0

    دست از این بازی ها بردارید کافیست سری به اتوبوسها بزنید متوجه می شویم بازی سیاسی است ساده ترین راه فاصله گذاری وافزایش مساحت مکانهای آزمون است شاید هم به خاطر بیکاری دورقمی می خواهند یک سال از ورود دانش آموختگان به بازار کار سود ببرند

  • مهدی ایزدی
    0

    اقا من نمیدونم این والدینی که میگن استرس ...فلان ..برگزار بشه اصلا تو این جامعه زندگی میکنن یا نه جون جوونا که هزار آرزو دارن داره به خطر میفته ..تورو خدا کمی فکر کنید .جامعه بخاطر همچنین کساییه که با بی منطقی و احساسی فکر کردن عقب اوفتاده

  • فرید
    0

    خدایی یه تصمیم نمی تونن بگیرن سرویس کردن خداکنه امروز قطعی مشخص بشه تعویق درکار نیست

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      چی میگی شما برای خودت!!!! موضوع به خطر افتادن جون افراده ها میفهمی چی میگی؟؟؟؟

  • مهران
    0

    با سلام.. من هم عنوان یک داوطلب آماده کنکور که یکسال زحمت کشیدم موافق تعویق کنکور در شرایط فعلی هستم.. امنیت جانیمون مهمتره..

  • مستوفی
    0

    هر جا میری تو مترو پاساژها و بازار پر آدم هست که اصلا رعایت نمیشه و از طرفی راه های بین شهری آباد و تهران پر شهرستانیه هیچکی صاش در نمیاد حالا تمام سرایت کرونا خلاصه شده تو یک امتحان چهار ساعتی . من که نمی‌فهمم اگه کسی فهمید به من هم بگید بدونم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      دوست عزیز چون یه عده رعایت نمیکنن پس ما هم رعایت نکنیم؟ شما اگه خودت کنکوری بودی الان میمردی از استرس این که کرونا بگیری پدربزرگ من مشکل شدید ریوی داره و من اگر با رفتن به کنکور بگیرم و ناقل باشم و بهش بدم اتفاقایی میوفته که تا آخر عمرم خودمو نمی بخشم آیا این مسیولین اصلا به این قضیه فکر میکنن؟ یا فقط تمام فکر و ذکرشون مبلغ های بالاییه که از این کنکور به دست میاد؟ من نمیگم کنکور کلا نباشه !!!!! فقط میگم امسال لغو بشه به خدا اگر یه ذره به افراد خاص فکر کنن هیچی نمیشه

  • علی ابراهیمی
    0

    والا ما خودمون رو کشتیم تعویق بدن نمیدم

  • ناشناس
    0

    واقعا صحیح میگن اقای قالیباف همان طور که دیدیم پروتکلی در کنکور دکتری نبود و نمره 10 هم نمیگرفت خواهشا با جان جوان ها بازی نکنید و صبر کنید تا بعد پیک واقعا برگذاری کنکور یک فاجعه را در پیش دارد و ان هم افزایش امار و مرگ و میر است

  • نبی زاده
    0

    موافق صد در صدی تعویق کنکور سراسری. ۱.شرایط کرونا و احتمال الوده شدن و پخش ویروس ۲.وجود استرس و نگرانی و ترس از ویروس. ۳.عدم رقابت صحیح بین داوطلبین بدلیل اینکه بعضی ها بیماری زمینه ای دارند یا حتی برخی عینک میزنند و با ماسک امکان انتقال اطلاعات و پاسخ به سوالات سخت است.

  • رامین محمدی
    0

    من بانظرقالیباف موافقم..چون وعده وزارت بهداشت دروغه وفرزندم درامتحانات نهم شرکت کرد وهیچ پروتکل بهداشتی ازسوی مدارس رعایت نشد واین موج دوم بخاطربرگزاری امتحانات حضوری بدست آمد

  • حمیدرضا
    0

    من واقعا موندم این نظرسنجی هایی که ۹۰ درصد رای به برگزاری سر موعد خود کنکور میدن کجاس؟ من ندیدم والا فقط همینجوری الکی امار میدن تو کانالای تلگرام بالغ بر ۵۰۰ و ۶۰۰ هزار نفر با جدیدت رای به تعویق میدن بعدش امار میاد بیرون که همه راضین به برگذاری !!!!البته ما عادت داریم اینجا به هرکی بگی که دموراکسی هست انگار بهش فحش دادی!!!!!!!!!

  • علیرضا
    0

    یعنی مجلس و مسئولایه کشور اونقدر ضعیفن که توانایی تصمیم گیری درست رو توی این وضعیت ندارن و نظره مافیا و پول زیاد اونا واسشون مهمه ن جونه دانش آموزایه بدبخت . من خودم کنکورم مهم تر از جونمه ولی اگه سره جلسه مبتلا بشم و کرونا رو به مادرم که آسم داره منتقل کنم تکلیف چیه ؟

  • امید
    0

    متاسفانه ، چهل سال هست نتونستن یه جایگزین مناسب برای کنکور انتخاب کنن مثل خیلی از کارهای دیگه اشون ، بنده خودم مدرس کنکور هستم ...و واقعیت اینه ...برداشتن کنکور و جایگزینی طرح های دیگه به جای اون نیاز به اقدام جهادی داره که این موضوع تو وجود مسولین ما نیست

  • ۶
    0

    هر کاری ک میخوان کنن سریع تصمیم گیری کنن....مجلس ،بهداشت، وزیر علوم ،سنجش افتادن سر لج و لجبازی با هم ...خسته کردن همه رو ....ی تصمیم بگیرین دیگه ..

  • امیرمحمد رضایی
    0

    اونایی که میگید کنکور سر موقش برگزار بشه واقعا می ارزه برید کنکور بدید اصلا رتبه یک هم بشید بعدش کرونا بگیرید خب شما ها که این همه خوندید یه ماه دیگه هم روش

    نظرات شما -
    • احمد
      0

      فک کنم بعضی از دوستان که موافق برگزاری کنکور هستن واکسن کرونا رو کشف کردن فقط به بقیه نمیگن که ریا نشه

  • رضا محمدی
    0

    اقایون گاج و قلمچی امسال پشتیبان ها و دانش اموزهای بورسیه ی قلمچی رو مجبور کردن تا به نماینده ها و ستاد کرونا زنگ بزنن صبح تاشب برای اینکه کنکور تعویق نیفته و جیباشون و پر پول کنن.بدلایل بهداشتی در چندین حوزه ی امتحانی دکتری مراقبان از نزدیک شدن و چک کردن داوطلبان درخصوص داشتن تلفن همراه یا هندزفری امتناع کردن در نتیجه تقلب به وفور دیده شده در کنکوری که حتی تعداد داوطلبان بسیار کمتری نسبت به ازمون سراسری داشته ، که امکان جابجایی رتبه ها بعد از اعلام نتایج بشدت بالا میره چون اکثر کانال های تلگرامی همین الان در حال پول گرفتن از داوطلبان برای کلید زنی سرجلسه هستند چون براحتی وسایل تقلب شامل گوشی و هندزفری های میکرو میشه برد سر جلسه بدون هیچ مزاحمت و نگرانی جواب سوالات براشون ارسال خواهد شد.از طرفی بدلیل نداشتن سیستم های سرمایشی در چنین فصل گرمی از سال پنج ساعت تموم نشستن در محلی که معلوم نیست اطرافیانت ناقل باشن یا نه ،اون هم با ماسک سه لایه و شیلد، وضعیت اسفناکیه واقعا تصورش هم وحشتناکه چه برسه به حضور داشتن سر همچنین ازمونی.خواهش میکنم پیگیری کنید لطفا حداقل دو سه هفته زمان داشته باشن برای مجهز کردن حوزه های امتحانی.بخدا تقلب کنن بدبخت میشیم

  • قاسمی
    0

    من خودم انقدر استرس زمان رو گرفتم که از وقتم بسیار تلف شد ونتونستم چند روز درس بخونم از طرفی دیگه زمان استراحت تا برگزاری دانشگاه وریکاوری خودمون هم باید زمان مناسبی باشهفکر روح وروان مارو هم بکنید اگر زمان جدیدی بود لطفا قطعی باشه حداکثر دوهفته خوبه

  • مریم گلدار
    0

    کنکور باید تا عادی شدن شرایط به تعویق بیفته من بیماری دیابت دارم و خیلی ها مثل من خودشون یا خانواده درگیر بیماری هستن قطعا امثال ما بیشتر در خطر مبتلا شدن هستیم برگزاری کنکور در این شرایط راهی جز انصراف از شرکت پیش روی ما نمیذاره، لطفا با تصمیم گیری های یک جانبه و خودخواهانه و منفعت طلبی با سرنوشت قشر جوان جامعه بیشتر از این بازی نکنید من دقیقا ۱۰ ماهه دارم درس میخونم و براش زحمت کشیدم حق ما نیست مجبور به انصراف بشیم

  • زهرا علیمرادی
    0

    الان بخاطر جان بچه ها و پدرو مادرها کنکور را به تعویق بیندازید چهار ساعت با ماسک نشستن زحمت سالانه بچه ها را به هدر میدهد بعد ها برای مافیایی کنکور کاری انجام دهید که پدرو مادرها را بیچاره کردن اگر کتابی یا مطلبی مهم هست خب معلم در زمان مدرسه باز گو کند اگر نه این کتابهای مزخرف و کلاسهای کنکور چیه واقعا مگر زمان ما که این چیز ها نبود بی سوادیم والله از بچه های الان سوادمان بیشتر است

  • حامد صالحی
    0

    بابا شنا را بخدا تمامش کنید از بلا تکلیفی خسته شدیم اگر قرار باشه تعویق یااجرا بشه هرچه زودتر مشخص بشه. اینقدر باروح وروان بچه ها بازی نکنید. مجلس کار دیگری نداره....

  • M
    0

    دوستانی که میگن کنکور حتما برگزار بشه آخه اکثر داوطلبای کنکور استرس دارن و از این حرفا یه سوال داشتم کنکور برگزار نشه بهتره یا برگزار بشه و موقع اعلام نتایج بزنن مرحوم فلانی رتبه فلان؟؟؟ کاش یه کوچولو کرونا رو جدی بگیریم و مسئولین هم یه فکر دیگه بکنن مثلا مجازی برگزار بشه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      دوست عزیز آخه مجازی؟ بعد رتبه ها میاد و 5000تا رتبه یک وجود داره با درصد های صد یه چیزی میگیاااا!!!!

  • مهدی
    0

    کنکور تعویق بشه

  • نرگس
    0

    والا من که صددرصد موافق برگزاری کنکورم چون بدتر از انوبوسها.هواپیما یاحتی بازارها وپاساژها نیست.با ماسک ودستکش مثل امتحان دیپلم خیلی راحت میشه با فاصله گزاری برگزار کرد.ولی کاش به کل کنکور را جمع میکردن مافیا واقعا پدرکنکوریها را دراورده. هر بیست روز۱۳۳۰۰۰تومن پول مشاوره ای که حتی یکساعت هم طول نمیکشه.از قلم چی وکتابهای تست و....هم که چیزی نگم بهتره

  • امیر قاسمی
    0

    متاسفانه افراد سودجو و کسایی ک سود میبرن دم از برگزاری کنکور میزنن من خودم کنکوریم و سه سال زحمت کشیدم اما یه سوالی دارم از اونها ایا حاضرید خودتون یا فرزندتون بخاطر ۳ ساعت امتحان سه سال زحمتش هدر بره و با ابتلای به کرونا باعث مرگ او بشه؟؟؟ با برگزاری کنکور و ابتلای به کرونا داوطلبان چه کسی پاسخگو خواهد بود ایا دولت یا مافیای کنکور پاسخگوی مرگ داولبان خواهند بود؟؟؟

  • ایرج آبیار
    0

    سلام آقای قالیباف مسائل مهمی زیادی برای بررسی هست لطفا اینقدر استرس به داوطلبان کنکور وارد نکنیداینا خودشون استرس دارن .در زمان مقرر کنکور رو بگیر وما رو خلاص کنید

    نظرات شما -
    • م ر
      0

      اینا میخوان تو همه آشا نخود باشن چه بهشون ربط داشته باشه چه نداشته باشه

  • عباسی
    0

    اخه ما توی خوزستان با رطوبت 93 درصدی چطوری ماسک بزنیم

  • محمد
    0

    سلام دوستان، كنكور براي رشته هاي پرطرفدار لازم هستش ولي برگزاري كنكور در اوج شيوع بيماري و وسط پيك دوم كرونا منطقي نيست.لطفا كنكور تا زمان مناسب به تعويق بيوفتد و به حرف ها و فشار هاي مافياي كنكور توجهي جز برخورد قانوني نشود.همانطور كه پيك اول بيماري فروكش داشت،همين موضوع در مورد پيك دوم نيز اتفاق خواهد افتاد ولي برگزاري در زمان حال بسيار خطرناك است و باعث ادامه دار شدن پيك دوم بيماري مي شود و اين موضوع ممكن است علاوه بر سلامت جسمي مردم،به امنيت ملي نيز آسيب وارد كند.

  • Reza
    0

    سلام خدمت همه داوطلبین من با تعویق کنکور موافق هستم چون با این وضع نمیتونم کنکور بدم و جونمو توی خطر بزارم.

  • کنکوری
    0

    اصلا بحث ممکنه کرونا بگیریم یا نگیریم ب کنار ولی اومدن گفتن ک بدون کولر و با پنجره های باز کنکور برگزار میشه آخه منی ک خوزستانی ام با هوای ۶۰درجه و رطوبت۹۰درصدی چ گناهی کردم ک توگرما کنکور بدم ک ماسک و دستکش بزنم تروخدا انصاف داشته باشید و ب همه چی فکر کنید ن فقط ب فکر خودتون باشید دوسال دارم درس میخونم دوسال دارم از بیخوابی میمیرم بعد تو چهار ساعت بدرد نخور دوسالم هدر بره؟؟؟ما فقط میخوایم کنکور با آرامش بدون استرس و ترس برگزار بشه همین بخدا چیز زیادی ازتون نخواستیم باور کنید خوزستان هم دانش آموز کنکوری داره فقط شما نیستید ما نمیتونیم تو گرما و با ماسک کنکور بدیم

  • Z
    0

    تو رو خدا لغوش کنین راحتمون کنین از دست این مافیا بازی خسته شدیم دیگه

  • رضا خاشع
    0

    لطفا زودتر اعلام کنید قراره کنکور سراسری برگزار بشه یا به تعویق بیوفته!؟!؟ آخه مسئولین عزیز ، عده زیادی از کنکوری ها برای خودشون برنامه ریزی میکنن که چطور درس بخونن! چه زمانی جمع بند بکنن! چه زمانی تست های فلان کتاب رو بزنن و... لطفا زودتر یه زمان دقیق تایین کنین و اینقدر مارو توی بلاتکلیفی نگذارید!

  • Z
    0

    به نظرم ۵ ،۶ هفته عقب بیفته هم پیک کرونا رد میشه هم هوا خنک میشه و بیشر مناطق کولر لازم نیست از اونورم ثبت نام دانشگاهها به جای مهر از آبان شروع شه دانشگاه دارها و مافیا هم ضرر نمیکنن

  • مینا ارجمندی
    0

    واقعا آقای قالیباف درست میگن هیچکس بفکر اینده ما نبست نمیدونم چرا فقط میخوان وانمود کنن همه چی تحت کنترله اصن براشون مهم نیست این وسط ما بمیریم فقط سر زمان خودش بگیرن ک بگن ما تونستیم کنترل کنبم ما خوبیم ما اوکییم ظاهر سازی الکی تا کی ما اینده تین کشوریم اما هیچکس ب ما کس نمیده

  • S.a
    0

    خواهش ميكنم كنكور رو عقب نندازين بيچاره شديم انقد دوره كرديم

  • Heli
    0

    من با تعویق موافقم !بخدا نمیدونید تو شهرهای گرم و رطوبت هوا ماسک زدن چقد سخته اونم 4 ساعت تازه وضعیت قرمز هم هست کل استانمون!

  • حسینی
    0

    دوستان صرف نظر از خطری که رفتن به جلسه داره و تحمل گرما و ماسک که طاقت فرسا هستش خودتون میدونین هر ساله تقلب هایی در کنکور میشه که رتبه میارن حالا امسال بدون بازرسی میدونین چقدر تقلب اتفاق خواهد افتاد نمونشم در کنکور دکتری دیدیم کسایی که میگن سه ساله درس خوندیم شب و روز و استرس داریم و... حالا میدونین صرف نظر از این که گرما و نداشتن تهویه مناسب و کولر با ماسک که کاراییتونو کم میکنه عده ای که درس نخوندن میان تقلب میکنن قبول میشن شما هم میمونین با سه سال زحمتتون و سلامتی تون که شاید به خطر افتاده یعنی چی؟ سه سال زحمت شما یا یه ماه تعویق به باد نمیره اتفاقا میشینن نقاط ضعفتونو دوباره مطالعه میکنین نتیجه ی زحمتاتون با تقلب های فراوانی که اتفاق خواهد افتاد به بااااااد میره

  • تقوایی نسب
    0

    واقعا فکر میکنین هر چی بریم جلوتر وضعیت کرونا بهتر میشه؟؟!!_ همه دارن میگن کرونا توی زمستون و پاعیز بدتر میشه ، اصن کی میدونه کرونا قرارع کی برع؟! اگه همون تیر برگزار شده بود الان این مشکلو نداشتیم واقعا شما خسته نشدین؟! دیگه کی باید این استرس کنکور همراهمون باشه، هرچی زودتر تموم شه راحتشیم، اصن وقتی ما محرم و صفرو داریم ، وقتی میخوان برگزارش کنن به نظر شما کرونا وضعیتش بهتر میشه؟!! کرونا حالا حالاا هست، واقعا اگه اونایی که میگن کنکور لغوشه دغدغه بیماریو دارن ، توی پاعیز علاوه بر کرونا آنفولانزا هم هست پس همه چی بدتره، ولی یه عده هم چون نخوندن کرونا خوب بهونه شده براشون ،

    نظرات شما -
    • کار امروز به فردا مگذار
      0

      اینا مشکلشون کرونا نیست چون خودشون هم میدونند که به تعویق بیفته بدتر میشه وخصارت زیادی به مردم وبه کشور میخوره در آینده هم به مشکل میخورن ... این معلوم نیست از کجا سرچشمه میگیره که خیلی قدرت دارن.... رهبر انقلاب هم تصمیم را میزاره به عهده ستاد مبارزه با کرونا بعد اینا میگن ما باید برسی کنیم تصمیم میگیریم... قالیباف هم جایگاهش را گم کرده

  • 9647999000
    0

    این همه کار انجام میدیم کرونا نیست .بعد برای کنکور کرونا هست.بچهامون اماده امتحانن .خودشونو اماده کردن.اینقدر با این حرفا روحیشونو ضعیف نکنید.با فاصله بر گذار کنید هیچی نمیشه.

  • هدا محمدی
    0

    با تعویق کنکور موافقم البته به شرط معدلی کردن ورودی ها

  • .فاطمه
    0

    خواهشاااا لطفااااااعاقلانه فکر کنید. اونی که زحمتکشیده تو این مدت بره استراحت کنه فشاره روانی درس و... هم فقط بهانست. چی بهتون میدن که انقدر اصرار دارین کنکور تو موعدش برگزار شه....؟ هان.؟ بشدت موافق نظر اقای قالیباف هستم حداقل2 ماه باید عقب بیفته گذر از این پیک، کاره دوهفته سه هفته نیست. ان شاءالله عقب میفته. احمقه هرکسی که چون دویست دور خونده فکر میکنه جونه بقیه مهم نیست رای بااکثریته باید عقب بیفته حداقل2ماه

  • محمدرضا
    0

    آقای قالیباف همانطور که به وعده های کنکور دکتری چندان عمل نشد این اشتباه را برای کنکور سراسری تکرار نکنید ممنونیم که به فکر سلامت دانش آموزان و خانواده هایشان هستید

  • مريم صديقي
    0

    بابا بخدا من خانوادم كرونا گرفته بودن چرا جدي نميگيريد اين موضوع رو بخدا بازي نيست چرا يكمبه فكر جون بچه هاي مردم نيستيد....كي ميتونه چهارساعت يك پشت ماسك داشته باشه كسي ميتونه تضمين كنه من بيا سر حلسه بغل دستيم براي دو ثانيه هم كه شده ماسكشو برنداره ....والا ما نميدونيم به ساز كي برقصيم وزير بهداشت كه ميگه هر ماسك بيشتراز دوساعت كارايي نداره چطوري يه ماسك چهارساعت دوام مياره اصلا از كجا معلوم ماسكي كه من ميزنم و ميام سرجلسه تازه خريده باشم و قبلا ازش استفاده نكرده باشم... اينا به كنار وقتي من ماسك روي صورتم باشم اكسيژني به مغزم نميرسه چرا چون وقتي ماسك داشته باشم تمام بازدم خودم كه كربن دي اكسيد هست رو باز نفس ميكشم... استرس چندتا چيز رو بكشيم استرس ازمون و سوالات رو يا استرس كرونا گرفتن يا نگرفتن رو... همه چيز رو به مسخره بازي گرفتن كه الان اين شده وضعيت كشورمون كي باور ميكنه كه روزي فقط دوهزار نفر مبتلا به كرونا باشه مطمئنا بيشتره مني كه خانوادم كرونا گرفته بودن و همش بيمارستان و مطب دكتر ميرفتم وضعيت جامعه و مردم رو ميديدم...رواني شديم اينقدر گفتن ميگيرن استرس گرفتيم بخاطر كرونا پنج ديقه بعد گفتن معلوم نيست كي باشه جون مردم به بازي گرفتن خودشونم به خيالشون نيست رتبه يك وقتي بميري واسه چي ميخاي

    نظرات شما -
    • م ر
      0

      پرستار بدبخت میتونه هشت ساعت تحمل کن ،شماهم برو درست وحسابی دستورات رو رعایت کن کنکورتو بده وتمام

    • کار امروز به فردا مگذار
      0

      خانواده شما رعایت نکردن و گرنه نمیگرفتن

  • مریم ح
    0

    کاش اینقدر که از کرونا هنگام برگزاری کنکور میترسیم تو محیط بیرون و ادارات و بانکها و دفاتر پیشخوان و عروسیا و مهمونیا و مسافرتها....... میترسیدیم. اینم یه بهانه شده که کنکور برگزار نشه. قراره یک ماه دیگه چه اتفاقی بیفته جز اینکه نزدیک به شروع آنفولانزا میشیم و حتی همین کرونا هم قطعا قابل پیش بینی نیست که کم میشه یا زیاد. اونی که واقعا خونده از استرس اینکه نکنه کنکور برگزار نشه و زحماتش هدر بره ناراحته. چرا اینقدر شلوغش مبکنید وقتی قراره یک میلیون داوطلب تو ۴ روز تو کل کشور امتحان بدن. اونی خودشو تو یک سال کشته به خوندن دیگه حتی نمی خواد یک روزم عقب بیفته. یه کم منطقی باشیم.

    نظرات شما -
    • رعنا
      0

      خانم عزیز آنفولانزا واکسن داره بعدشم شما خودت چهار ساعت با ماسک و مقنعه تو این هوای گرم با این حجم استرس امتحان دادی که نظر میدیm

  • محمدامین دواچیان
    0

    # تعویق _ کنکور

  • روژین فتحی
    0

    واقعا ما دیگه گیج شدیم این تردید هایی که توبرگزاری کنکور هست فقط استرس مارو زیاد میکنه لطفا بخاطر خدا قطعی بگید کنکور برگزار میشه یا نه باور کنید خسته شدیم مسئولین عزیز از طرفی هم کرونا استرس مارو زیاد تر میکنه لطفا پیگیر باشید

  • ناشناس
    0

    لطفا کنکور را به تعویق بیندازید به شدت سخته تو این گرما و بدون کولر و باماسک کنکور بدیم اونم تا ۴ ساعتتتتت لطفا لطفا لطفا یا اصلا برگزار نکنید و بجاش ظرفیت دانشگاه ها رو افزایش بدید حتی تو این مدتم میتونید دانشگاه های بیشتری بسازید

  • پاییز
    0

    نظر میخان ک هرچی گفتیم برعکسشو انجام بدن

  • بنده‌خدا
    0

    خیلی عجیبه که از همون اول گفتن #مافیا_کنکور با برگزار شدن کنکور منفعت میبرن. خب هرکسی یک ذره از عقلش استفاده بکنه به مضحک بودن این قضیه پی میبره من نمیدونم مافیا با کلاس اضافه‌تر برگزار کردن و سرکیسه کردن داوطلب ها پول بیشتری درمیارن یا وقتی غول کنکور رو پشت‌سر بگذارن و دیگه گذرشون به این آدما نخوره هرکسی که این ادعای منفعت مافیا از برگزاری کنکور رو مطرح میکنه، ۱. یا خودش از مافیا یا حامیانشونه که دست پیش گرفتن ۲. یا از نعمت خدادادیش، عقل نمیتونه به درستی استفاده بکنه اگر تعویق سری قبل رخ نداده بود، الان کنکور تموم شده بود و دیگه این قصه سراومده بود. حالا که یه بار تعویق افتاد(بیش‌ت بخاطر مسائل آموزشی) حالا الان قرار باشه یه‌بار دیگه تعویق بیافته، آیا اونایی که تصمیم میگیرن قراره برامون واکسن کرونا اختراع کنن یا قراره مثلا آنفلوانزا کرونا رو شکست بده؟؟ خورد گاو نادان ز پهلوی خویش

  • م ر
    0

    این تصمیمات واسه زمانی هست که شش ماه تابرگزاری کنکور فاصله باشه نه اینکه کمتر از بیست روز تا برگزاری کنکور بیشتر نمونده و بچها الان یکسال تمام زحمت کشیدن وهزینه کردن واسترس داشتن اونوقت تازه سر تعویق یا عدم تعویق دارن نظر میدن واقعا که کشور ما نمونه کامل اجرای پت ومتی در هر زمینه ای هست از بس مسئولین منتفکر وبا هوشی داریم ودر همه زمینها نظرات بسیار عالی میدن

  • ناشناس
    0

    چرا نمیگن آقا تعویق نداریم!!! چرا هیچکس درک نداره منی که کرونا گرفتم، احمق نیستم که اولا :اعلام کنم آهای آهای من کرونا دارم،اسمم پخش شه بقیه فامیل و دم و در همسایه و دوستان بفهمن! دوما :بازم دیونه نیستم، که بگم کرونا دارم و بعد منو ببرن کنار بچه های دیگه ای که کرونا دارن و من بخاطر حال وخیم تر اونا، حال من بدتر بشه(هرکس به فکر جون خودشه) سوما:من با این وضعم فکر میکنید بلند نمیشم بیام کنکور بدم؟؟یه سالم را حروم این بیماری میکنم که حالا نیام و بقیه نگیرن!!! از این خبرا هم نی خب درنتیجه تعویق نیفته به جهنم،من که میام سر جلسه.(همه ی ما کنکوریا میدونیم چه اونی که خونده چه نخونده میاد سر جلسه) ولی خواستم بگم :دوست ندارم شخصا کسی از من کرونا بگیره ولی کاریش نمیشه کرد اول من به فکر خودم هستم بعد دیگران این حقیقته محضه!!! راجبه همه هم صدق میکنه اینقدر نماینده شهر ها بی عرضه هستن، که نمیتونن تعویق بندازن( که حال من یکم بهتر شه تا بیام سر جلسه) کلا نماینده ها کارشون چی؟؟؟!!! واقعا این تعویق کنکور جز اینکه پول تو جیب دولت دیرتر میره چه ضرر هایی داره واسه اون بالایی ها!!! متاسفم واسه ادمای بی عرضه جام

  • شکیلا
    0

    خاهش میکنمممم لطفا به تعویق بندازید من نمیتونم با ماسک تنفس کنم

  • سيد
    0

    جرات داريد در خصوص برگزاري عزاداري روزهاي محرم نظر بدهيد. پسر ها با تعويق كنكور مشمول سربازي ميشوند

    نظرات شما -
    • کنکور برگزار شود
      0

      اینا در رابطه با محرم حرف نمیزنند چون نمیشه بعدن برگزار کرد پس حتما برگزار میشه ولی کنکور چون براشون سود داره هرچی عقب بیفته بهتره براشون کرونا هم بهانه هست معلوم نیست از کجا سرچشمه میگیره که خیلی قدرت دارن هیچ کدام از دانش اموزانی که یک سال درس می خونه دوست نداره عقب بیفته ......

    • کنکوری
      0

      چه ربطی به محرم داره،به اندازه کافی فعلا گیر دادنه به محرم ،

  • سرداردلها سلیمانی
    0

    کنکور برگزار شود اقای قالیباف بهتره به مشکلات اقتصادی وسفره مردم فکر کنید که مردم برای نان شب محتاجن وبه این تورم که مثل اسب که افسار پاره کرده وبی سروسامان می تازد رسیدگی کنید به کودکان کار که که یک ماسک نمیتوانند بخرند و مشکلات دیگه که یک کتاب هم بنویسی کم است .....کنکور دوتا سازمان برای برگزاری اون دارن فکر میکنند که چگونه به بهترین شکل ممکن اجرا کنند دخالت نکنیدخواهش میکنم استرس به جان بچه های مردم نندازید بگذارید ستاد مبارزه با کرونا و سازمان سنجش تصمیم بگیرد..لطفا.......

    نظرات شما -
    • کنکوری
      0

      رهبر انقلاب هم تصمیم را به عهده ستاد مبارزه با کرونا گذاشتن بابت مراسمات محرم.....کنکور باید برگزار شود

  • علیرضا
    0

    بچه‌ها دارن دیوونه میشن با این عقب انداختن کنکور!! اصلا حواستون به سلامت روان بچه‌هایی که این یک سال از همه‌چیزشون زدن پ فقط به کنکور فکر می‌کنن نیست و فقط یک‌طرف داستان رو می‌بینید!! الان خطر پاساژها خییلی بیشتر از کنکوریه که همه یکجا با ماسک می‌نشینند و باهمم در ارتباط نیستن!!

  • شهرزاد
    0

    کنکور باید لغو شود.تمام

  • یک پدر
    0

    من متوجه نیستم این‌هایی که میگن کنکور عقب بیفته تا یکی ۲ماه دیگه از پیک رد شیم با چه منطقی این حرف رو میزنن؟!! ۲ماه دیگه باوجود تعطیلات پیش‌رو، آنفولانزا، مراسمات و شدید شدن بیماری تو دنیا قراره کرونا کم‌تر شه؟!! خواهش بنده این هست که بجای حرف‌های غیر معقول کمی هم به فکر بچه‌هایی که واقن برای کنکور زحمت کشیدن و هرروز با این اخبارتون دارید روحشون رو آزار میدید باشه!! حواسمون باشه که کرونا بالاخره تموم میشه. اما این آسار مخرب روانی که درایم بجا میذاریم حالا حالاها با ماس .....

    نظرات شما -
    • یک پشت کنکوری
      0

      شما بلد نیستی آثار رو درست بنویسی! لطفا واسه ما تعیین تکلیف نکن! اه

  • ناشناس
    0

    واقعا شرایط برای برگزاری کنکور مهیا نیست مبتلایان به کرونا روز به روز بیشتر میشن فرض بر اینکه با رعایت پروتکل های بهداشتی از ورود ویروس به بدن جلوگیری کنیم، اما خود همون ماسک و دستکش هم خیلی اذیت کنندن چند ساعت...تنفس سخت...گرما... واقعا قابل تحمل نیست علاوه بر اینها،ترسی ک از ویروس کرونا داریم با استرسی که بخاطر خود آزمون پیش اومده ترکیب میشن و مانع تمرکز میشن... استدعا داریم برای یک بار هم که شده به نظرات ما دانش آموزان توجه کنید #تعویق_کنکور

  • خانواده کنکوری
    0

    فقط میتونم بگم بیچاره این بچه هایی که این یک سال خودشون رو به آب و آتیش زدن تا کنکور بدن. حالا گیر تصمیم‌هایی افتادن که هیچکی حال این بچه ها رو نمیبینه و فقط میگن کنکور کنسل شه. خب عزیزان کنسل شه که چی؟ برای بعدش هم برنامه دارید؟؟ نمیشنوید همه دارن میگن شرایط بعد از تابستون بدتر میشه؟ نمی‌بینید خستگی مردم رو؟ واقعا آدم شک می‌کنه روی بعضی از این نظرات که پشتش چه فکری میتونه باشه. الان بچه‌هایی که آمادگی کنکور ندارن و درس نخوندن دارن حال میکنن و بجاش کسانی هم که زحمت کشیدن و آماده کنکور شدن دارن هزار جور عذاب و فشار تحمل میکنن!

  • من
    0

    کنکور بایدعقب بیفته باااااااید. امروز امار کرونارو دیدین. هرکی عاقله وموافق لایک کنه

  • صالح
    0

    مملکت رو ھواست بعد تموم ھم و قم اینا اینہ کہ چیچوری از کاسبی خودشون جا نمونن

    نظرات شما -
    • علی حسینی
      0

      اخه کنکور چه ربطی به کاسبی داره التماس تفکر

  • علی
    0

    همه میدونن که نه وضعیت کرونا قراره بهتر شه و نه چیزی ... خطر کنکور هم به مراتب خیلی کمتر از فعالیت های دیگه ای هست که هرروز داره تو سطح شهر اتفاق میفته کاشک واقعی تر به این بندگان خدا فکر کنیم.

  • ما
    0

    گوش کن به من----»من خودم به شخصه امادم. اما موافقم با تعویق کنکور تویی که ادعات میشه 80دورکتابارو خوندی و نمیخوای 20 دوردیگه بخونی با تعویق، تو اگه واقعا اینطوریه وضعیتت، پس رتبه تک رقمیه امسالی و با یکی دوماه تعویق نباید مطالب یادت بره. بجاش استراحت کن. خوب گوش کن. جون هزاران نفر در خطره. فقط تو و بچه ی تو نیستن. بچه های مردم گناهی ندارن. شهادت نیست که انقدر طالبشین. کنکوره!. درضمن حتی رتبه 1 هم بشی سال اول جایگاه خاصی نداری و بازم باید چندین سال بخونی تا پزشکو مهندس و ... بشی. امسالم که دانشگاه ها غیر حضوریه اگه ذوق دانشگاه رفتن داری. پس نظره بیخود نده. #موافقان تعویق کنکور، لایک کنن

  • مهدی
    0

    مجلس هم عقب نشینی کرد! جناب قالیباف نه به اون نطق اولت نه به این حرف آخرت که گفتی تصمیم گیرنده ستاد کرونا هست! از اولشم میدونستم مردش نیستی!

  • مهدی
    0

    نمیدونم هدفشون از این ک کنکورو عقب بندازن چی بود؟؟می خواستید تو شرایط بد تر برگزار کنید؟؟؟خو همون تیر ازمون میدادیم دیگ.

  • مجيد پوستين دوز
    0

    سلام من نميدونم پشت پرده تعويق كنكور چيه ، فقط ميدونم يه عده درس نخوندن و با اين پيشنهاد ميخوان زمان بخرن چرا فمر بچه هايي كه يكساله خودشونو از همه چيز محروم كردن براي كنكور نيستيد؟ چرا فكر نميكنيد اينكه هر روز يكي ميگه كنكور هست يكي ميگه نيست چه استرسي به اين عزيزان وارد ميكنيد چرا فكر نميكنيد اين استرس براي اونها كشنده تر از كرونا ست آيا واقعا همه مكانها و ادارات و همه و همه جاي مملكت تعطيله و پروتكلهاي بهداشتي داره رعايت ميشه؟ فقط جلسه كنكور كرونا ميده؟؟ آيا تا بحال رفتيد در مدراس براس ثبت نام؟ رفتيد دفتر پيشخوان دولت؟ رفتيد اداره ثبت؟ خداوند كسانيكه مدام با طرح تعويق كنكور ، داوطلبين پرتلاش رو دچار استرس و اضطراب كردن به راه راست هدايت كنه و سراي بيخرديشونو در اين دنيا و دنياي عقبي بگيرن

  • کنکوری
    0

    اگر در این تصمیم گیری کمی فکر شود متوجه خواهند شد که به هیچ عنوان کنکور نباید برگزار شود و به هیچ عنوان از عرضه ی شما بر نمیاد پروتکل بهداشتی رو‌رعایت کنید ولیکن شما به جای اینکه به فکر بچه ها باشید به فکر مافیاهای این قضیه هستین تا ان ها ضرر نکنن این اقای حریرچی اشتباها اونجاست به همه چی فک‌میکنه جز سلامتی ما

  • یه کنکوری
    0

    یه درصد خدایی نکرده یه ناقل باشه تو جمع داوطلبا.مطمئن باشیم بعدش هیچکی مسئولیتشو قبول نمی کنه. لطفا به تعویق بندازین کنکور.

  • کنکوری:(
    0

    وجدانا با یه سالن ورزشی ک میگن در اختیارشون میذاریم میخوان تضمین بدن به سلامتی کلیه داوطلبا تو این اوضاع خطرناک؟؟؟!!!!!

  • سرداردلها
    0

    #تعویق _ابدی_کنکور

  • رتبه 4 کنکور
    0

    بهتره است در ذخایر را باز کنیدقبل از آنکه دوستان و اشنایان شما همه آن دلارهارا چپاول کنند و به هر داوطلبی که دوست ندارد کنکور ندهد یک میلیون دلار بدهید و از میان آن اندک افرادی که می خواهند کنکور بدهند ازمون برگزار کنید مطابق با عالی ترین پروتکل ها . اینگونه به راحتی معظل کنکور حل می شود.

  • RN
    0

    با سلام من یک دانش آموزپشت کنکوری،نظام قدیم هستم و هیچ سهمیه ای هم ندارم!وهمه ما بااسترس و خرج بالایی که کنکوربردوش خانواده ها میزاره واقف هستیم؛قطعا همه ما تااینجای کار تلاشمان را کرده ایم و هر کسی دستمزد تلاشش را خواهد گرفت!با تمامی احترامی که به آن عزیزانی که خواهان برگزاری کنکور اند قائل هستم بایدیادآور باشم که ماداوطلبان فقط برای خودمان زندگی نمی کنیم و خانواده داریم،به شخصه موافق این نیستم که به خاطر یک آزمون ۴ساعته که بهترین دوران جوانی ام را به خاطر آن گزاشتم و شبانه استرس کشیدم و روزانه تلاش کردم و سرنوشتم به آن بستگی دارد؛باعث اذیت عزیزانم بشوم!امیدوارم همگی صبورباشیم تا از این بحران کرونا به ساحل آرامش برسیم و یک رقابت در سایه سلامت را شاهد باشیم؛همه مابر این مسئله که کنکور سال ۹۴تا سال ۹۸پستی بلندی زیادی دارد و بر خلاف کنکور سالهای قبل از ۹۴سختی ویژه ای دارد!پس این سختی با همان استرس کنکور کافیست و نیازی به استرس دیگری نیست!فقط اگر قرار است نظر بدهیم مودبانه با یکدیگربه مکاتبه بپردازیم باتشکر از رئیس مجلس جناب آقای قالیباف موفق وپیروز باشید

  • امید
    0

    خخخ خیلی جالبه صورت مسئله رو دارن دور میزنن دوباره میرن سر خونه اول .....مافیای کنکور چیزیکه جان مارا میگیرد

  • امید
    0

    میگن میخوان تو سالن ورزشی برگزار کنن امتحانای نوبت دوم که همونجا بود اما هیچی راعیت نمیشد

  • الف
    0

    وقتی اقای قالیباف بگن ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم گیرنده س یعنی کنکور برگزار میشه چون رئیس ستاد کیه رئیس جمهور فداکارمون... واقعا براشون متاسفم فقط همین

  • معلم
    0

    خواهش می کنم هر دو فرزند کنکوری من کرونا گرفتندکنکور رو عقب بندازیداونم از من مدیر مدرسه که همه جوانب قرنطینه رو رعایت کردم واز اولیا وپرونده های الوده مدرسه گرفتم با وجود میزی که جلوی در سالن بود و فضای باز حیاط مدرسه چطور ازمون بدن با ضعف شدیدی که دارند ایا بقیه الوده نمی شن اونم با امکاناتی که این جاهست

  • یه کنکوری
    0

    اینهمه کنکوری و مردم دارن میگن حداقل به تعویقش بندازید ولی آخر سر بازم به حرف مردم اهمیت ندادن و میخوان برگزارش کنن بعد جالب اینجاس تنها کاریم که میخوان واسه کنکوریا انجام بدن اینه که تو سالنو ورزشگاه برگزارش کنن یعنی واقعا جون یه نفرم واستون مهم نیس

  • عزراییل
    0

    دوستان برگزاری کنکور توی اواخر مرداد حتمیه دیگه اینقدر چرت و پرت ننویسین برین درستونو بخونین و آماده ی مرگ باشین

  • کنکوری
    0

    هیچ‌کسی نمیاد جواب این‌هایی که میگن خطر خیلی جاها الان از کنکور بیشتره رو بده! هیچ‌کسی نمیاد بگه کنکور لغو بشه بعدش برنامه چیه برای این بچه‌ها؟ دوباره پایان این بچه‌های بیچاره باز بمونه؟؟ هیچ‌کسی نمیاد صحبت از حال و روز این بچه‌هایی که واقن برای کنکور زحمت کشیدن بگه.. فقط میگید بعدا گرفته شه!! ‌بعدا کی هست دوست عزیز؟ ۲ماه دیگه که شرایط قراره بدتر میشه؟ یا یهو سال دیگه؟؟ متاسفم برای این حجم از هوچی‌گری که معلوم نیست پشتش چیه!

  • علیرضا
    0

    پیشنهاد من اینه که این بچه‌هایی که برای کنکور آماده نیستن و درس نخوندن، بجای اینکه وقتشون رو اینجا صرف کامنت گذاشتن و صحبت از لغو کنکور بکنن بشینن یکم درس بخونن بلکه تو کنکور حداقل ۲تا تست بتونن بزنن..

    نظرات شما -
    • ⁦☹️⁩
      0

      چه ربطی داره ؟؟؟اکثره بچه ها درس خوندن فقد نگرانن بعضیا توخونشون خواهر برادر کوچیک دارن یا پدر ومادرشون مریضن میترسن

  • جبرئیل
    0

    خبر.. خبر...سلام کنکور باید برگزارشود چون این همه سروصدا برای تعویق کنکور از طرف فرزندان هیت علمی هست چون چند وقت پیش صحبت برداشتن سهمیه ها بود ولی به سال دیگه معکول شد به همین خاطر میخوان عقب بندازن تا اون بچه ها بتونن کمی درس بخوانند و در بهترین دانشگاههای با استفاده سهمیه قبول شوند چون با این سواد و سهمیه باز هم شاید نتونند قبول شوند و کرونا ومافیای کنکور هم بهانه هستن اقایان مجلس بهوش باشید حق دانش آموزانی که در این کشور به غیراز خدا کسی را ندارن پایمال نکنید که زلزله تهران را برسرتان خراب میکند

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      آخه چرا اینقدر بی منطقی تو ای خدا با این طرز فکرتون باعث شدین هیچ وقت ایران پیشرفت نکنه یکم فک کنین حرف بزن اه

  • احمدرضا هیراد
    0

    کنکور باید تاریخ مقرر برگزار بشه یه بار به خاطر یه عده تعویق افتاد حالا دیگه نوبت ماست که مخالف تعویق هستیم...با رعایت پروتکل ها به بهترین شکل ایشالله برگزار میشه...ما میخوایم راحت شیم از کنکور پس دیگه دلیلی برای تعویق نداره...چشم انداز روشنی هم نداریم از کرونا بلکه تازه آنفلوانزا هم اضافه میشه ما از استرس مردیم پس خواهشا و ایشالله برگزار میشه

    نظرات شما -
    • shirohige2000
      0

      پروتکلی ندارن اینا شوخی میکنی؟ پروتکلشون کجا بود مگه ندیدین تو دکترا چیکار کردن؟ تازه گفتن 80 درصدم راضی بودن معلوم نیست این عددو از کجا اوردن بیخود سره یه ازمون جون همه رو به خطر نندازین

  • قاسم. خ
    0

    مخالف برگزاری کنکور درحال حاضرم

  • عرفان
    0

    لطفا اینقدر سوهان‌روحمون نشین‌کنکور رو تو زمان‌مقرر برگزار کنید تموم بشه

  • عباس اکبری
    0

    به عنوان یک داوطلب کنکور ارشد مخالف برگزاری کنکور هستم. و امیدوارم مسئولین صدای ما داوطلبا رو بشنون

  • بهمن زاهدی
    0

    یکی از دغدغه های مردم به ویژه والدین فرزندان کنکوری عدم برگزاری کنکور است. لذا برای خشنودی آنها بهتر است کنکور با رعایت پروتوکل های بهداشتی در موعد مقرر برگزار شود و بیش از این اسباب استرس و نگرانی برای فرزندان فراهم نکنیم. به نظر دلسوزان نظام بهتر است در راستای فراهم کردن امید و آرزوی حرکت کنند و یاس و ناامیدی را کاهش دهند. ان شاءالله

  • مادر
    0

    اونایی که میگن کنکور بهتعویق بیوفته یالغوبشه خودشون کنکوری توخونه ندارن نمیدونن ماوبیشترخودبچه هادوساله چه زجری دارن میکشن حالادم کنکور ی دفعه میگن لغو بشه یاعقب بیوفته به خداخسته شدیم

    نظرات شما -
    • shirohige2000
      0

      زجر میکشین چون خانوادهای عقده ای دارین که همه زندگیتونو وصل کردن به کنکور زجر میکشین چون همه هدفتون شده کنکور در صورتی که جونتون براتون کمتر اهمیت داره واقعا جای تاسف داره

    • .
      0

      اگه خدا نکرده اتفاقی واسش بیفته از خستگی در میاین؟

  • یه کنکوری
    0

    خیلی جالبه که خط قرمز مسئولین فقط جان بچه هایی که کنکور کارشناسی دارن و جان بچه های ارشد و دکتری خط زرد هم نیست!!احتمالا ما فداییان کنکوریم تاببینن نتیجه چطور میشه!

  • امير على
    0

    تعويق کنکور سراسرى را خواستار هستيم آقاى مسئول....

  • جلالی
    0

    انجام بشه

  • سید مجتبی
    0

    متاسفم برای نمایندگان بی سوادی که هیچ درکی از کنکور و استرس خانواده ها و زحمت بچه های ما ندارند این ها الان تو ویلاهای خودشان تو شمال و لواسان دارند توی هم میلولند دنبال روشی برای حضور مفت تو دانشگاه هستند از رییس مجلس تا بقیه ببینید مدرکشون را از دانشگاه قارچ صدفی بابل گرفتند نمی فهمند یکسال تلاش یعنی چی و این وسط کانال خبر فوری دلال آنها شده

  • همشهری
    0

    پسر من چند روز پیش آزمون دکتری داشت میگفت ما رو که حدودا 130 نفر بودیم بردن طبقه _1 جایی که نه تهویه داشت، نه هیچ پنجره ای و نه حتی کولر، صندلی بهم نزدیک بود مثل قبل از کرونا و هر چی بچه ها اعتراض کردن فقط میگفتن حق با شماست چند نفر بس که کلافه شده بودن برگه هاشونو پاره کردن حالا یه مقام مسئول گفته نمره 15 میده به امکانات کلا با وضعیت واقعا جون بچه ها در خطره،

  • حیدری
    0

    اینایی که میگن لغو بشه، اونوقت کِی برگزار بشه؟ لابد توی پاییز که وضعیت بدتره! راهکار توی تعویق نیست، بلکه توی فاصله‌گذاری بیشتر از ۲ متر و برگزاری توی فضای باز و سختگیری جدی در رعایت اصول بهداشتیه

  • ابوالفضل قهرمانی
    0

    تو رو خدا کنکور عقب نیفته ما فارغ‌التحصیل ها چه گناهی کردیم اگه کنکور بیفته عقب باید بربم سربازی خواهشا مسئولین تصمیم درست و صحیح بگیرن . کسایی که تا دیروز تو راه شمال بودن الان میگن ما نگران کروناییم . دوستان با عقب افتادن کنکور هیچی درست نمیشه چون شرایط قراره خیلی بدتر از این بشه.

  • علی
    0

    من به عنوان یک پدر وقتی میبینم که بچم اینقدر سر برگذاری کنکور استرس داره واقعا اذیت میشم.از یک طرف دخترم ترس از کرونا داره از یک طرف نمیدونه کنکور کی برگذار میشه،لطفا کمی به فکر سلامت بچهای ایران زمین باشین و کنکور را عقب بندازین.فکر میکنم اگر چند روز دیگر طولش بدهید باید دخترم را پیش دکتر ببرم

  • احسان
    0

    متاسفانه مافیا وزیر بهداشت را هم قانع کردند و ایشون گفتن که کنکور یا سر موعد مقرر برگزار بشه یا اصلا برگزار نشه! هیچ اشاره ای هم به دوران پیک کرونا که الان توش هستیم نفرمودند! فقط گفتند که ممکنه آینده بدتر بشه... این یعنی نادیده گرفتن شرایط قطعی فعلی به خاطر پیشبینی یک احتمال! خب با این حساب معلوم نیست چرا از اول کنکور را به تعویق انداختند با علم به اینکه شرایط با گذشت زمان بدتر خواهد شد؟!

  • نیکی
    0

    توی این گرما هیچ کدوم از حوزه هایی امتحانی هم که درست و حسابی سیستم خنک کننده ندارند با یک ذره عرق کردن ماسک روی صورتشون خیس میشه و ماسک خیس معادل ماسک نزدنه و قابلیت رد کردن ویروس رو پیدا میکنه من سال پیش هم کنکور دادم با اینکه کولرها هم روشن بود بخاطر جمعیت توی سالن از گرما خیس عرق بودیم اگه فکر کردین الان میان با فاصله صندلی می چینند جداً ساده اید نهایتش از دفعات قبل 4 یا 5 نفر توی هر کلاس یا سالن کمتر هستند که چندان فرقی نمیکنه . این آخر هفته ارشد دارم و ظاهرا سر وقت مقررش برگذار میشه این تعویق لعنتی برای سلامتی بچه ها و خانوادهاشونه یه کم هوا خنکتر باشه هم نفس کشیدن با ماسک راحتتره هم کمتر عرق می کنند اونهایی که میگن بچه هاشون استرس گرفتن زودتر بگیرید تموم بشه با استرس و ترس از کرونا گرفتن سر جلسه چیکار می خوان بکنند ؟ یکی توی سالن سرفه بکنه ملت قبض روح میشن

  • مهسان
    0

    ما مخالف برگزاری هستیم

  • محمد منصورزاده
    0

    من ک اماده مردنم ممنون

  • مپ
    0

    اگر امسال بگیرن یه دردسر اگر سال دیگه بندازن یه دردسر دیگه. خدایا سر عجب دوراهی ای گیر افتادیم:/ خودت یکاری برامون بکن

  • moj
    0

    یکم دیگه پشت کنکور بمونیم کلا دنیا هم منحل میشه:) شانس ماست دیگه:|

  • مجتبی مرادی
    0

    باسلام من نمیدونم ب چ پایل معیاری ب کنکور گیر دادن اگ بحث شیوع کروناس باید بگم تعداد شرکت کننده کنکور خیلی کمتر از مردم ی ک تو یک روز وارد بازار‌ بزرگ تهران میشن بدون ماسک فاصله اجتماعی جمع کنید بابا این تصمیمات مضخرف همینجوریش کشور ده سال عقب

  • Sh
    0

    وقتی مدرکم بگیری بیکاری چه فرقی میکنه امسال بری دانشگاه یا سال بعد الویت خانواده هامون هستن بعد درس چون یک سال فرقی در آینده ما نداره

  • سید مجتبی
    0

    سلام مطلب قبلی من به مذاق خبر فوری خوش نیامد برایم جالب است بدانم چرا موضوع تعویق کنکور طی یک ماه گذشته بی تردید تیتر بک خبر فوری بوده است باور کنیم دغدغه مردم

  • کنکوری
    0

    خود اخبار میگه هر ۷ دقیقه یه ایرانی مبتلا میشه بعد شما میخواین تو این وضعیت و گرما بدون توجه به اینکه ۲۶ استان در وضعیت قرمز قرار دارند کنکور رو برگزار کنید؟؟؟؟ آیا شما قصد کشتن ما رو دارید؟؟؟ خودتون حاضرید در زمان برگزاری کنکور وارد حوزه های امتحانی بشید؟؟؟؟

  • سجاد
    0

    متاسفانه مجلس انقلابی هم فقط شعار انقلابی داد و عمل نکرد! واقعا متاسفم....

  • حمیدرضا
    0

    جون خودمون مهم نیست تواین گرما قطعا یک کنکوری ماسکشو برمیداره ومبتلا میشه وتمام خانوادش میگیرن و ممکنه جون خودش یا اعضای خانوادشو ازدست بده مگر دراسلام نیومده که چیزی ک سلامتی انسان را به خطر بندازه حرامه؟؟؟؟؟ کنکور دراین زمان حرام است و مشکل شرعی دارد تا هواخنک نشده نباید برگزار شود

  • یه کنکوری بلاتکلیف
    0

    سلام یکی ب ماهم بگه آخرش برگزار میشه یانه هرچی دارم دنبال یه خبر قطعی میگردم پیدا نمیکنم خواهش میکنم جوابمو بدین آخرش سرموعد برگزار میشه یا ب تعویق افتاده کنکور سراسری ؟؟؟؟؟؟؟؟

  • بينام
    0

    هيچ اشكالي نداره كه انجام كنكور رو بزارن براي بعد از واكسيناسيون، چهار ماه هم سال اولي دير تر بره سر كلاس دنيا كه به اخر نميرسه ، ما قبلا هم براي چند سال تعطيلي كل دانشگاه اين تجربه رو داشتيم ، ومشگلي پيش نيومد

  • فائزه
    0

    کنکور باید لغو بشه یعنی چی جون مردم براتون مهم نیست آقای وزیر علوم و سازمان سنجش؟

  • ملیکا
    0

    خدایا من نمیدونم چ گناهی کردم ک تو ایران بدنیا اومدم و مجبورم کنکور بدم هیچ کشوری کنکور ندارن اونوقت ما اینجا علاوه بر استرس کنکور باید استرس داشته باشیم ک ی وقت نمیریم.بکش خلاصمون کن دیگه این استرسا چیه

  • کنکوری
    0

    لطفا طراح کنکور در سوالات ریاضی قرار دهد. ۱.احتمال اینکه در هر حوزه ده هزار نفری یک نفر کرونا داشته باشد و نتواند ماسک را بدلیل تنگی نفس ۴ ساعت تحمل کند چقدر است؟؟ ۲.دانش اموز سوال ۱ توانایی الوده کردن چند نفر را دارد؟ ۳.احتمال اینکه مراقبین شخص که ماسک خود را برای پنج دقیقه برداشته ببینند چقدر است؟ ۴.نهایت کاری که مراقب میتواند با دانش اموز شماره چهار انجام دهد چیست؟ ۵.مقدار صداقت دانش اموزان کرونایی برای معرفی خود چقدر است؟ با توجه به اینکه کرونا بیماری خطرناکی است من اگر کرونا هم داشته باشم در حوزه عادی ها امتحان میدم چون میترسم شاید در حوزه کرونایی ها میزان ابتلا به کرونا خطرناک تر بیشتر است

  • ⁦☹️⁩
    0

    آدم چی بگه آخه چرا کنکور لغونشد حتی تعویقم نیوفتاد چرا باجونه ما بازی میکنین چرا اینقدر با احساسات ما بازی میکنید توروخدا بس کنید اگر مبتلا شیم چی کی پاسخگو؟؟

  • هی خدا
    0

    اخه چرااااااااا وزیر بهداشت باید نظر بدهههههههه؟ حالا تو ازمون دکترا معلوم میشه چقدر عمل میکنن ان شاءالله که 50درصد داوطلبین کنکور سراسری غایب شن دلم خنک شه اه.

  • داوطلب کنکوری
    0

    به مافیای قدرتمند کنکور همینطور مسئولین در ارتباط و در اختیار مافیای کنکور تبریک میگم بابت پیروزی در برابر بی ارزشی جان داوطلبین و خانواده هایشان .

  • داوطلب کنکوری
    0

    فکر می‌کردیم آن روز فرامی‌رسد روزی که نه دور است و نه دیر و ستون خدشه‌ ناپذیر یا اصطلاحاً پدر خوانده این مافیا که هیچ محبوبیتی ندارد در تند باد حوادث قامت راست نمی‌کند اما این فکر را بیهوده در سر پروراندیم چون مافیایِ پوست‌ کلفت کنکور همواره زورش به آموزش‌ و پرورش سازمان سنجش و وزارت علوم چربیده حتی همین حالا که ویروس بی‌ هوا آمده و همه را در لاک دفاعی فروبرده کسب‌ و کارها را کساد کرده اعتماد را ربوده و همه را ترسانده همین حالا که انگار بمبی به ما وصل است و می‌توانیم ناخواسته همدیگر را به کام مرگ بفرستیم همین حالا که بزرگ‌ ترین وزارتخانه کشور با بیش از ۱۴ میلیون دانش‌ آموز و با چند ده میلیون نفر مخاطب اسیر تصمیم‌های شتاب‌ زده است البته چندسالی می‌شود که آموزش‌ و پرورش برای تکرار نشدن اشتباهات گذشته دست‌ به‌ عصاست و می‌خواهد شاخ مافیایی را بشکند که کرونای قدر هم حریفش نشده… هرچند هنوز هم کمتر کسی رغبتی به فروریختن دیوار این مافیا و پیکره ویروسی‌ اش دارد ازاین‌رو یک‌ میلیون نفر در یک رقابت ناجوانمردانه‌ ۴-۳ ساعته با خاطری مشوش و جانی مضطرب و کنارهم بودن‌های زورکی مشغول خارج کردن انبار حافظه از دانش سطحی فرّار خود می‌شوند تا به سؤالات چهارگزینه‌ای پاسخ دهند. چه می‌شود کرد؟ در این ۱۱ سال نه‌ تنها زور وزیر آموزش‌ و پرورش بلکه زور مسئولان سایر قوا هم به چنین مافیای مخوفی که منافع نامشروع چند هزار نفر را  تأمین می‌کند نرسیده است!

  • حسن
    0

    مجلسی که نتونست حتی یه کنکور رو به تعویق بندازه به چه دردی میخوره؟؟! اسم خودشونم گذاشتن مجلس انقلابی!

  • ندا
    0

    چی میشه تجدیدنظرکنین

  • ندا
    0

    چی میشه تجدیدنظرکنین

  • سوگل
    0

    ۹۵ درصد شرکت کنندگان با تعویق کنکور مخالفن . واقعا جون این همه دانش و خانوادشون براتون مهم نیست ؟ من یک سال رو تمام تلاشم رو کردم اما سلامتی برایه من مهم تره . کی تضمین میده ی دانش اموز ماسکشو بر نداره؟؟؟؟

  • نازی
    0

    #تجدیدنظر

  • سدنا
    0

    خیلی مسخرست خدا آخه چرا تجدید نظر نشد آخه چرا اینقدر با روحیه ی ما بازی میکنید بخدا سخته با ماسک کنکور دادن اونم بدون هیچی یکم درکمون کنین

  • Sahar
    0

    اههههههههه. این چ وضعشه یه 3 ساعته سخنرانی کردن ک ایران ایجور و استقامت ما اینجور وفلان. که یعنی شما پوست کلفتین طوریتون نمیشه واقعااااا ک چرا تجدید نظر نشد بیشعورااااا مگه جون ما براتون مهمه اگه نمیخاستین ب تعویق بندازین پس غلط کردین این جلسه ی مسخره رو برگذار مردیدانگار فقد مارو وخودتونو نسخره کردین.. شما فقد منافع خودتون براتون مهمه هیچ اهمیتی ب جون مردم نمیدین... #لعنت_به_مافیای_کنکور #تجدید_نظر #تعویق_کنکور_سراسری

  • لیلا
    0

    تو رو خدا عقب نندازین دیگه کشش نداریم یک ساله داریم جون میکنیم از خواب و خوراک افتادیم یعنی چی که تعویق بیفته ؟ چه ضمانتیه آخه

  • نازنین
    0

    وای خدای منننن بخاطر لجبازی ی عده تصمیم شون عوض شد آخه ما مگه اسباب بازی شما هستیممممم چرا اینقدر با روان ما بازی میکنین خواهش میکنم ی تجدید نظر کنین آخه چرا خداااا خودشون حرف خودشونو نقض میکنننننن آقای نمکی خودش گف هشتاد درصد پروتکل های بهداشتی رعایت نشد پوف چی فقط با اعصابمون بازی کنین تکلیفمونم مشخص نمیکنید اگه با ی چیزیم شه دیگ. اون قبولی چ ارزشی برا آدم داره آخه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها