پخش "عصرجدید" ۴ روزه شد

پخش مسابقه تلویزیونی

پخش "عصرجدید" ۴ روزه شد

به دلیل تداخل پخش برنامه تلویزیونی "عصرجدید" با بازی‌های باقیمانده از لیگ برتر فوتبال و همچنین جام باشگاه‌های اروپا، غیر از شنبه‌ها و یکشنبه‌ها، از این هفته، سه‌شنبه‌ها و چهارشنبه‌ها هم عصرجدید روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت. مهمترین دلیل اضافه شدن روزهای پخش این مسابقه تلویزیونی، تداخل زمان پخش با مسابقات ورزشی مهم و پایان پخش مرحله دوم پیش از فرا رسیدن ماه محرم خواهد بود، تا با معرفی شرکت‌کنندگان منتخب مردم، آنان زمان کافی برای آماده‌سازی تا شروع ضبط مرحله بعدی را دارا باشند.

در جدول جدید پخش، بخش‌های اول و دوم از قسمت پنجم شنبه و یکشنبه، همچنین قسمت ششم دور دوم عصرجدید، سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته به مخاطبان تقدیم می‌شود و این روال، برای قسمت‌های هفتم تا دهم از این مرحله هم برقرار خواهد بود تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت.

زمان پخش اولین برنامه‌ اعلام نتایج که به برگزیدگان ۵ برنامه نخست مرحله دوم اختصاص دارد هم، جمعه هفدهم مردادماه است و تاریخ پخش دومین برنامه اعلام نتایج که پرونده راه‌یافتگان به مرحله نیمه‌نهایی را می‌بندد، متعاقبا اعلام خواهد شد.

در برنامه امشب و فرداشب، پارسا سیمین‌مرام در رشته خوانندگی و با اجرایی دوزبانه، شاهرخ رضایی در رشته شعبده همراه با گروهش که مردانی سیاهپوش‌اند، سجاد اسماعیلی در رشته استندآپ کمدی، محمدرضا محمدی و گروهش با نام ضربان و محمد بازوپیشه در رشته سیرک با هم رقابت می‌کنند تا فرداشب مشخص شود هیأت داوران عصرجدید، کدام اجراها را راهی مرحله آرای مردمی خواهند کرد.

منبع: تسنیم

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها