چرا مراجع و علمای قم اجازه ملاقات حضوری به احمدی‌نژاد ندادند؟ /مسعودی خمینی: احمدی‌نژاد دست و پای بیهوده می زند

آیت الله مسعودی خمینی عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، رفتارهای اخیر محمود احمدی نژاد را یک تلاش بیهوده دانست و گفت: بنده به آقای احمدی نژاد سفارش می‌کنم در سال‌های پایانی عمر در خانه بنشیند.

چرا مراجع و علمای قم اجازه ملاقات حضوری به احمدی‌نژاد ندادند؟ /مسعودی خمینی: احمدی‌نژاد دست و پای بیهوده می زند

آیت الله مسعودی خمینی عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، رفتارهای اخیر محمود احمدی نژاد را یک تلاش بیهوده دانست و گفت: بنده به آقای احمدی نژاد سفارش می‌کنم در سال‌های پایانی عمر در خانه بنشیند و به راز و نیاز با خداوند متعال بپردازد.

آیت الله علی اکبر مسعودی خمینی عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرآنلاین در خصوص سفر اخیر محمود احمدی نژاد به شهر مقدس قم و عدم استقبال جمعی از مراجع عظام تقلید و علما از وی، اظهار داشت: آقای احمدی نژاد در حال دست و پا زدن بیهوده است.

وی افزود: ایشان در دوره دوم ریاست‌جمهوری خود اقداماتی را انجام داد که بخشی از مردم را از خود رنجیده خاطر و حتی متنفر کرد. البته هنوز افرادی هم وجود دارند که از رئیس جمهور سابق حمایت کنند.

۷۰۰ میلیارد دلار در دولت احمدی نژاد صرف چه چیزی شد؟
این استاد برجسته حوزه‌های علمیه با یادآوری برخی اقدامات دولت دهم، بیان داشت: مردم رفتارها و عملکرد رئیس دولت دهم را از یاد نبرده‌اند. برای مثال یکی از سوالاتی که وجود دارد این است که مبلغ ۷۰۰ میلیارد دلار در دوران آقای احمدی نژاد صرف چه موضوعاتی شد.

آیت الله مسعودی خمینی در خصوص طرح نیمه تمام «مونوریل قم» نیز گفت: بنده زمانی که تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) را بر عهده داشتم به مسئولان دولتی و حتی شخص آقای احمدی نژاد گفتم که این طرح هیچ توجیهی برای شهر قم ندارد، اما اصرار دولتی‌ها باعث شد که میلیون‌ها تومان صرف طرحی شود که نیمه تمام باقی ماند.

عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تأکید کرد: بنده به آقای احمدی نژاد پیشنهاد می‌کنم که به جای دست و پا زدن‌های بیهوده، در سالهای پایانی عمر در منزل بماند و ضمن راز و نیاز، کارهای خود را به خداوند متعال واگذار کند.

مراجع و روحانیت معتقد به سیاست سالم و خداپسندانه هستند
وی در پاسخ به این پرسش که گفته می شود احمدی نژاد باز هم شهر قم و روحانیت را برای بهره‌برداری سیاسی انتخاب کرده است؟، عنوان داشت: سیاسیون باید رفتار سیاسی خود را منطبق بر رضای الهی کنند. مرجعیت و روحانیون قم نیز از سیاست دور نیستند، اما قائل به سیاست سالم، خداپسندانه و به نفع اسلام و قرآن هستند.

آیت الله مسعودی خمینی اضافه کرد: انقلاب اسلامی به این جهت بنا شد که دستورات خداوند متعال و پیامبر اسلام حاکم شود نه اینکه هر کسی با هر تفکری بتوانند بر مسند قدرت بنشیند. سیاستمداران نیز باید این موضوع را بدانند که امام راحل (ره) برای اسلام و عمل به دستورات خداوند انقلاب کرد.

این این عضو شاخص جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خطاب به احمدی‌نژاد، گفت: سوال من از ایشان این است که شما ۸ سال رئیس جمهور بودید بفرمایید که در آن دوران چه کاری کردید که دوباره به دنبال ریاست هستید؟

مراجع عظام تقلید و علما هر سیاستمداری را به حضور نمی‌پذیرند
وی در پاسخ به این پرسش که چرا بسیاری از علما و مراجع عظام تقلید احمدی نژاد را به حضور نپذیرفتند؟، گفت: علما مراجع و بزرگان حوزوی ۴ سال دوم فعالیت آقای احمدی‌نژاد را به خاطر دارند و به همین دلیل امروز ایشان را به حضور نمی پذیرند.

عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تأکید کرد: مراجع عظام تقلید انسان‌های والایی هستند که بر مسائل اشراف دارند. آنها معتقدند باید با کسی ملاقات کنند که از این دیدارها سوء استفاده نکند، زیرا برخی از سیاسیون پس از حضور در شهر قم از «نشست و برخاست»های صورت گرفته سوء استفاده های تبلیغاتی می‌کنند.

علما و بزرگان قم نباید احمدی نژاد را به حضور بپذیرند
آیت الله مسعودی خمینی تصریح کرد: بنده نیز همانند بسیاری از علما و بزرگان ساکن در شهر معتقدم که افرادی همچون احمدی نژاد را نباید به حضور پذیرفت، زیرا آنها در پس این ملاقات‌ها به دنبال بهره‌برداری شخصی هستند.

این استاد برجسته حوزه های علمیه در پایان با سفارش به رسانه ها تاکید کرد: رسانه ها باید در کار خود خداوند را در نظر بگیرند و به خاطر پول و یا اغراض مختلف سیاسی کار نکنند. وظیفه اصلی فعالان رسانه‌ای این است که به هر دلیلی افراد کوچک و یا بزرگ نکنند و هوشیارانه در راه تقویت اسلام قدم بردارند.

منبع: انتخاب

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 29
  • کاربر ناشناس
    0

    چقدرم که تو این کشور به دستورات خداوند متعال عمل میشه

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      بابا تو تو دیگه کی هستی!!!!!!

    • محمد
      0

      البته جواب به پست حسینی که نوشته به خاک سیاه نشونده اینه که بچه چون نابلدی حرف بزنی نزن برو تو استادیوم با دختران حالت ببر با موسیقی مطهری حسن روحانی حالت ببر تا کشور با فکر احمق تو بچاپند

  • ع غ
    0

    تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی ، پرداخت یارانه نقدی ، تخصیص سهام عدالت ، تحویل مسکن مهر ، پرداخت وام با کارمزد کم و ... از کارهای ارزشمند جناب آقای احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوری است.خدا به ایشان سلامتی دهد . آقای احمدی نژاد فردی سالم و انقلابی است و بیشتر مردم او را دوست دارند اگر همین امروز صندوق رای در هر شهرستان بگذارند بیشتر مردم به او رای می دهند. به امید خدا بعد از ثبت نام و تاییددر انتخابات با رای بسیار بالا رییس جمهور آینده ایران اسلامی است. آمین یا رب العالمین.

    نظرات شما -
    • حسینی
      1

      تمام کارهایی که گفتی جزبرای عوام فریبی چیز دیگری نبود بنده خدا کمی دید وسیع داشته باش میدانی هفتصد میلیارد دلاریعنی چه؟؟این آدم مملکت رابه خاک سیاه نشاند خداوند شر اورا به خودش برگرداند

  • مراجع تقلیدوروحانیون
    0

    انقدر منم منم نکنید پیامبر ص با اون همه عظمت به کودکان سلام میکرد شما احمدی نژاد را راه ندادید وافتخارنکنید.مهمان حبیب خداست.خدا ازتون راضی بشه خیلی ازخودراضی هستین اخلاق پیامبروامامان را الگوی خودکنید.تکبروغرور حرامه.

  • لیندا
    0

    مراجع وعلما.هیچ چیزنزد خدا عزیزتر ازآبروی مؤمن نیست. احمدی نژاد را راه ندادین چرا آبروشو میبرین؟؟ شاید نیتش خیره.من قرآن میخونم باترجمه.خداوندبراساس نیات انسانهابهشون پاداش میده غرور زیادی آدمارو نابود میکنه از پیامبر الگو بگیرید.

  • کاربر ناشناس
    0

    این آقا تایید شده همه بودند و هشت سال رئس جمهور مردم بودن و همیشه پای کارهای مردم بودن چه زمان شهردار بودن چه وقتی به پست رئیس جمهوری رسیدن و چه الان ... و کار خلاف قانونی انجام ندادن. خیلی بیش از سن ایشون هنوز در ریاست امور هستند و دارنند خزانه مملکت را خالی و جیب خود و خانواده و بانکهای خارج را پر میکنند. و چه قبل و چه بعد از این آقا آمار فساد و دزدی اموال و سرمایه های ملی و مردمی فعلا رکورد زده. و کسی نیست این افراد را از یک و دو نفر سر زده و هر جا را بررسی میشود دزدی و پرونده فسادی است که هیچگونه دسترسی زاده و نیست به پولها چون به آمریکا و کانادا منتقل شده و محاکمه ها حالت فرمایشی دارد و فایده ای ندارد جز اینکه اقامت دائم خارج از کشور آنها و خانواده هایشان را تضمین میکنند. و حالا ایی آقا که جز مردمی بودن را کارهایشان به نظرتان خوش نمیاید.چون شما باید دید جه کسانی را دوست داریید آیا مردم و اسلام آنها را تایید میکنند.

  • کاربر ناشناس
    0

    سیاستمدار آن کسی است که با شرایط زمان تغییر کند و در جهت رفاه مردم کشورش حرکت کند . و جان انسانها برایش مهم باشد. و در این زمان این دیدگاه را دارنند و ضد مسلمان نیست.خیلی هم خردمندانه اگر بتوانند کاری در این زمینه انجام دهند.چون کار و عملکرد مهم است نه تنها شعار نجات مسلمان و مردم.که یکسری از کاخ هایشان نظر میدهند.

  • بینام
    0

    ساخت میلیونها خانه. بیمارستان. مدرسه. دانشگاه. راه اهن. ازاد راه. بزرگ راه. راههای روستایی. خط لوله نفت. خط لوله گاز. احداث بزرگترین پالایشگاه فراوردهای نفتی ومعیانات گازی جهان بنام ستاره خلیج فارس. کارخانه فولاد. وام خوداشتغال زایی. احداث تاسیسات هسته ای. توسعه صنعت پتروشیمی. توسعه فازهای گاز در منطقه عسلیه. ساخت اسکله. احداث وتوسعه استادیومهای ورزشی و.... این موارد فقط تنها بخشی از خدمات خادم ملت بود اگر جناب عالی نمی دانی بدان. این موارد رو یک بچه دبستانی می داند اما بنده تعجب می کنم ادمی امثال تو که نمی داند ما باید مواظب گفتار ورفتار خود باشیم که فردای قیامت جلو دادگاه عدل اللهی که خیلی هم نزدیک هست. چه جوابی برای حرفهای خلاف واقع خود داریم.

    نظرات شما -
    • نام
      0

      تا کسی تو هر مقامی سوءاستفاده میکرد سریع عوضش میکرد و با کسی شوخی نداشت.

  • کاربر ناشناس
    0

    مسعودی خمینی از کجا مرجع تقلید شد

  • کاربر ناشناس
    0

    ای عالم باصطلاع برجسته قرار شد درمورد عدم پذیرش حرف بزنی فکر میکنم دنبال چیز دیگری هستی ولی زدی به کاه دان ،اخوی،ابوی،اموی

  • کاربر ناشناس
    0

    هر روز یکی رو میارن وباهاش مصاحبه میکند برای موضوعی واونها چیزهای دیگری علیه این بنده خدا میگویند،خوب داریم دارو دسته یک سری که پشت پرده هستند وقصد تخریب حامی مستصعفین،دشمن استکبار،ویار رهبرعزیز و دارن چهره میدهند، مطمئنم در اینده همین ارجیف از دهن پدر خوانده ها خارج خواهد در واقع اینها زمینه سازی میکنند تا ان روز، به هرحال حکومت اسلامی است اگر مدرک داری شجاع باش ارائه بده وحکم بگیر،اون موقع حکمش را چاپ کن ،اقای اهل خمین، احتمالا ایت شیطان ،شرع اسلام عزیز در مورد دروغ و تهمت وغیبت حکم سنگینی داردها،موتوجه اییییییی خوشگل ومشگل

  • آبرو
    0

    ما که اولین باره اسم شما را میشنویم و نمیشناسیم ولی خیلی بده اینطور صریح آبرو میبری ... از کجا معلوم مراجع محترم تقلید شما را تأئید کنند.... احمدی نژاد را مردم بیچاره که زیر بار گرانی و بیکاری جوانان و مردانشان کمرشان خورد شده است خوب میشناسند لازم نیست شما شب نامه بر علیه ایشان صادر کنی. اگر هم کاندید شود همه مردم شهر و روستاها طرفدارشن و به حرف تو نیست و رأی بالایی میآورد.

  • علیرضا
    0

    باسلام لطفا از مولای امام علی(ع) حداقل در این زمینه تبعیت جویید مراجع ی که انگار از آسمان دیگه آمدیدی و به گفته خودتان دیدار ملاقات را به یه انسان نمی دهیدجدا از شرایط سیاسی حال وگذشته ایشان رییس جمهور ایران عزیز شاید سحرگاهان توبه کرده باشد وتوندانی اخوی جان صد سال بمانی عاقبت هیچ

    نظرات شما -
    • قلندر
      0

      ایشان آقای احمدی نژاد خطای فاحشی در هشتاد و هشت داشت اما او شخصیت بزرگی است همچون موسوی خاتمی و اگر حاکمیت از خودش اطمینان دارد باید تمام نخبگان را تایید صلاحیت کرده تا معلوم شود ذاویه دید ملت با شورای نگهبان چقدر است قانون اساسی بالاتر از همه است و به صراحت گفتن همه در کاندیدا شدن آزادن حتی مردم عادی و ناشناخته

  • سرباز ولایت
    0

    بنده هیچگونه تعصبی روی ایشان ندارم ولی با قاطعیت تمام میتونم بگم اگه تایید بشه 95 درصد مرم به ایشون رای میدن.

  • کاربر ناشناس
    0

    امام حسین ع حر را می پذیرد ویا پیامبر گرامی اسلام ص نسبت به کسی که روی سر مبارکش ان بی احترامی را انجام میدهد محبت میکندوجویای احوالش میشود شما قصدتان احمدی نژاد تنها نیست بلکه اینطوری اگر شد احمدی نژاد اگر نه مراجع گرانقدر را تخریب میکنید البته کور خوندید امثال فکر میکنید پشت گوش مردم مخملییه ،خودتی

  • ناشناس
    0

    خود یارو از احمدی نژاد کینه داره که این حرف هارو میزنه.

  • پرشین
    0

    باسلام نه که همین مراجع نباید وارد سیاست میشدند که شدند که بعد از وارد شدن در سیاست از اعتبارشان کاسته شد اما حاج محمود مراجع باید منت رجل سیای را بکشند نه مش محمود جونم چه مراجعی خدا بیامرزه مراجع علیقدر این کشوررو این ها به گرد پای آن ها نمیرسند چون سیا ست زده شده اند

  • ...‌‌
    1

    همین هایی که الان میگن خداکنه احمدی نژاد بیاد ۸ سال دیگه میگن خدا پدر و مادر روحانی رو بیامرزه... عزیزم مملکت ما همینه همیشه بدتر جای بد اومده... هیشکی برای مردم کاری نمیکنه .. اصلا رئیس جمهور کاره ای نیست سیاست های کلی رو یکی دیگه تعیین میکنه و تو همه چی دخالت میکنه.... انتخابات اصلا معنی نداره اصلا بین بد و بدتر چه حق انتخابی هست؟!!!!!!

  • قلندرواقعی
    0

    درد جایی دیگر است در شهامت خاتمی بزرگ و در اکتیو بودن احمدی نژاد بزرگ متاسفانه این دو و موسوی باید از هفت خوان شورای نگهبان رد بشن شورایی که دیگر به روز نیست و مثل عهد عتیق میاندیشد.آقایان خود را جانشین خدا میدانند یعنی از مولایمان علی ع هم جلوتر میبینند.وای بر ما

  • علی امیری
    0

    چرا نمیزارن بیاد بیاریدش توی رسانه جلو مردم ازش بپرسید چکار کرد یا میتونه مردم را قانع کنه یا نمیتونه ولی واقعا رئیس جمهور موفقی بودن

  • ابوالحسن مطلبی
    0

    با سلام چرا از آقاي احمدی‌نژاد می ترسید

  • ناصر رجبی
    0

    سلام شما که اینقدر به فکر مردم هستید تو این ده سال برای گرانی یه فرمایش میکردید تا همه ببینند احمدی‌نژاد مرد بزرگ وپاکدستی هست

  • عای
    0

    این را قبول ندارم

  • علی
    0

    در اکثر اوقات مراجع تابع نظرات بازاریان هستند که آنها را تامین مالی میکنند و از طرفی احمدی نژاد مخالف بازاریانی هست که اموالشان بعضا آلوده به حرام شده است. ایکاش مراجع شهریه خودشان را از دستان مبارک امام عصر عج میگرفتند تا سخنانشان بیشتر در مردم اثر میگذاشت. به هر حال حمایت مراجع از افراد سیاسی مذموم است چون افراد سیاسی گاهی خوبند و گاهی بد عمل میکنند چون به وحی متصل نیستند. مراجع باید مردم را به سوی خداوند بخوانند نه به سوی افراد. ایکاش امثال صاحب جواهر و شیخ انصاری و شیخ مفید و .. الان داشتیم که آلوده به دنیا نبودند.

  • meygo uoda
    0

    احمدیی نژاد هیچوقت بدتراز روحانی نمیشه.اگه بیادم دشمن زیاد داره.دشمنش سرمایه دارانند.زیر پاشو خالی میکنن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها