بامیصدا رسانه فعال برای دانلود آهنگ‌های جدید

در وب‌سایت بامیصدا تمامی آهنگ‌های جدید به همراه متن و کیفیت های ۱۲۸ و ۳۲۰ با تیزر اصلی قرار می‌گیرد و کاربران می‌توانند با بالاترین سرعت آهنگ مورد علاقه خود را دانلود کنند.

بامیصدا رسانه فعال برای دانلود آهنگ‌های جدید

وبسایت بامیصدا فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز کرد.

در این وب سایت سعی شده تمامی آهنگ های جدید به همراه متن و کیفیت های ۱۲۸ و ۳۲۰ با تیزر اصلی قرار میگیرد و کاربران می توانند با بالاترین سرعت آهنگ مورد علاقه خود را دانلود کنند.

در رسانه بامیصدا می توانید آرشیو کامل جدید و قدیمی خوانندگان ایرانی از جمله : ماکان بند، مهراد جم ، حمید هیراد، گرشا رضایی، آرون افشار، شهاب مظفری، محسن چاوشی، رضا بهرام و ... را با دو کیفیت عالی و خوب دانلود نمایید.

هم اکنون به معرفی برخی خوانندگان می‌پردازیم :

ماکان بند:‌ گروه‌ ماکان بند متشکل از دو خواننده با نام‌های رهام هادیان و امیر مقاره می‌باشد.
رهام هادیان متولد ۷ مرداد ۱۳۷۰ در تهران میباشد.

مدرک تحصیلی رهام، کارشناسی میکروبیولوژی و کارشناسی ارشد زبان انگلیسی است.

فعالیت رهام از دوران نوجوانی با علاقه اش به ملودی سازی شروع شد، خیلی زود دوره های آهنگسازی را بصورت تجربه سپری کرد و در ترانه سازی هم مهارت دارد.

امیر مقاره متولد ۳ دی ۱۳۷۴ در تهران

امیر از دوران نوجوانی با شعر سرودن فعالیت خود را در موسیقی آغاز کرد و از سال ۱۳۹۳ بصورت مستقل و حرفه وارد خوانندگی شد و چند ترک با دوستانش هم منتشر کرد.

یاشار خسروی آهنگساز و یکی از نوازندگان مطرح ساکسیفون، در سال ۱۳۹۵ پس از تشکیل این گروه، رهبری این گروه را بر عهده گرفت. این گروه توانست در اندک زمانی کوتاه پس از شکل‌گیری و با حمایت حسن اردستانی مدیر عامل شرکت آوازی نو به شهرت و محبوبیت بسیاری در بین مخاطبان موسیقی دست پیدا کند.

از مهم ترین اثر های این گروه میتوان به آهنگ هربار این درو و دلگیری اشاره کرد.

مهراد جم:

مهراد جم متولد ۱۴ مرداد ۱۳۷۶ در آبادان، خواننده است.

او از هنرمندان تازه ظهور کرده می باشد که از ترانه سرایی و آهنگسازی شروع کرد و حالا در قامت خواننده پاپ فعالیت می کند که مورد اسقبال زیادی قرار گرفته است.

نام اصلی: نام اصلی این خواننده محبوب محسن سعیدی کیا می باشد که بعد از شروع فعالیت خود در عرصه ترانه سرایی نام هنری مهراد جم را انتخاب کرد تا راحتر در یاد بماند.

شروع از بازیگری: او بصورت جدی فعالیت خود را از بازیگری شروع کرد و در سال ۱۳۹۰ وقتی ۱۴ ساله بود در سریال چای شیرین به کارگردانی پیمان ماندگار بازی کرد.
در این مجموعه آواز خوانی او بسیار مورد توجه قرار گرفت و بسیاری دوست داشتند او در آینده وارد عرصه موسیقی و خوانندگی شود.

ورود به موسیقی: اولین فعالیت جدی جم در عرصه موسیقی ترانه سرایی بود که مهمترین آن ترانه سرایی آهنگ جان جان برای میثم ابراهیمی در بهمن ۱۳۹۷ بود که منتشر شد.

او سپس در عرصه آهنگسازی هم مدتی فعالیت داشت.

رضا بهرام :

رضا بهرام خواننده جوان موسیقی پاپ ۲۰ دی ماه ۱۳۷۰ در یزد متولد شد.

این خواننده جوان موسیقی پاپ در خانواده ای پنج نفره متولد شد و دو خواهر دارد که یکی بزرگتر و یکی کوچکتر از او است و تنها پسر خانواده است.

رضا هلاورجانی با نام هنری رضا بهرام یکی از خواننده های جوانی است که در مدت زمانی کوتاه توانست نظرات مثبتی از سوی مخاطبان دریافت کند و به یکی از محبوب ترین خواننده های پاپ تبدیل شود.

رضا بهرام حضور در دنیای موسیقی را به صورت جدی از سال ۸۸ آغاز کرد اما پیش از این حضور جدید به تشویق های پدرش از ۱۴ سالگی به سمت موسیقی کشیده شد و اولین ترانه رسمی او ۲۹ تیر ماه ۱۳۹۷ به اسم از عشق بگو منتشر شد.

رضا بهرام بعد از چند سال فعالیت حرفه ای در دنیای موسیقی برای اولین بار ۱۳ تیرماه در کیش و بعد از آن ۱۶ تیرماه سال ۹۸ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه رفت و بعد از آن در شهرهای مختلف ایران اجراهای متعددی را تجربه کرد.

محمد حسین توتونچیان سرپرست موسسه هنری ققنوس تهیه کننده آهنگ های رضا بهرام است و از ابتدای فعالیت رضا بهرام در کنار او حضور دارد.

شهاب مظفری:

شهاب مظفری خواننده و آهنگساز جوان متولد هفتم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۷ می باشد.

وی با رشته کامپیوتر وارد دانشگاه گردیده است و همزمان با تحصیل خود در همان اوایل در زمینه موسیقی فعالیت نمود.

ساز حرفه ای شهاب پیانو است که از کودکی یادگیری آن را آغاز کرد و مضاف بر آن ، گیتار کلاسیک نیز، از سازهای دیگری ست که مسلط است.

اولین آهنگ خود را با ترانه و آهنگسازی خود در سال ۱۳۸۷ به نام از وقتی رفتی… منتشر کرد. که ورژن پیانوی این کار، بسیار پرطرفدار ظاهر شد. اما بعد از آن با انتشار کارهای احساسی دیگر توانست به خوبی شناخته شود و هواداران زیادی را بدست آورد به طوری که صفحه اینستاگرام او بیان گر این موضوع می باشد.

وی در سال ۱۳۹۶ جزو خوانندگان مجاز گردید و برای پخش آثار خود مجوز دریافت نمود.

محسن یگانه :

محسن یگانه خواننده محبوب ایرانی متولد 23 اردیبهشت ماه 1364 در گنبد کاووس است. محسن یگانه نواختن را از سال 79 در سن 15 سالگی با تکیه بر خود و بدون استاد شروع کرد، با توجه به شرایط آن روزهای خانواده و پدرش شهیدش، امکان حضور در کلاس مسویقی نداشت و با تیکه بر توانایی های خود این ساز را یاد گرفت، به حدی که مدتی بعد خودش تدریس می کرد . در این میان تنها به ساز گیتار اکتفا نکرد و به سمت کیبورد، پیانو و فراگیری مهارت های فنی و موسیقی الکترونیک نیز روی آورد.

اولین ترک وی به همراه محسن چاوشی به نام نشکن دلمو منتشر شد. این ترک در میان طرفداران از جایگاه ویژه ای برخورد بود و حتی امروز بعد از گذشت چند سال باز هم از محبوبیت خاصی در میان طرفداران برخوردار است. محسن یگانه تاکنون آلبوم های سال کبیسه، رگ خواب، نگاه ، حباب و ... را منتشر کرده است. در مورد محسن یگانه جالب است بدانید که قطعه موزیک ویدیو کنسرت بهت قول میدم در سایت یوتیوب بیش از 85 میلیون بازدید داشته و رکورد شکسته است.

آرون افشار :

آرون افشار متولد یکم تیر 1377 اصالتی خراسانی دارد و در شهر شاندیز مشهد متولد شده است. آرون افشار از جمله خواننده های خوش صدا می باشد که طرفداران زیادی را در میان قشر جوان و نوجوان کشورمان دارد. آرون افشار در اجرای آهنگ هایش سبک خاصی دارد.

آرون افشار از کودکی به موسیقی علاقمند بوده و ساز تخصصی او گیتار می باشد. آرون افشار از ۷ یا ۸ سالگی کار با گیتار و فراگیری موسیقی را شروع کرد. در کنار ساز گیتار به فراگیری ساز پیانو نیز پرداخت اما ساز اصلی او گیتار است.

آرون افشار یک برادر کوچک تر که متولد سال ۹۰ است دارد و برادر اون نیز مانند خودش در راه موسیقی گام نهاده و در حال یادگیری ساز و موسیقی می باشد. آرون افشار بطور جدی از سال ۹۶ وارد عرصه موسیقی شد. آرون افشار از زمان شروع حرفه ای خود تاکنون موفق به انتشار آهنگ هایی شده است که در میان آن ها آهنگ جانم باش طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها