نجات نوجوان سقوط کرده در ارتفاعات کلکچال

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: نوجوان ۱۲ ساله که هنگام کوهنوردی در ارتفاعات کلکچال دچار سانحه شده بود، باعملیات نیروهای امدادی هلال احمر شمیرانات نجات یافت.

نجات نوجوان سقوط کرده در ارتفاعات کلکچال

ابراهیم تاجیک نوری اظهار کرد: ظهر امروز گزارشی مبنی بر سقوط نوجوانان ۱۲ساله‌ که در ارتفاعات کلکچال رخ داده بود به مرکز فرماندهی و پشتیبانی عملیات اعلام شد که بلافاصله یک تیم از نجاتگران کوهستان پایگاه امداد و نجات کلکچال با تجهیزات تخصصی نجات برای امدادرسانی به مصدوم به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: تیم اعزامی پس از دو ساعت جست‌وجو، این نوجوان که در حال کوهنوردی بود را پیدا‌ و پس از ارزیابی مشخص شد، کوهنورد به علت سقوط از ارتفاع دچار آسیب دیدگی در ناحیه سر و پا شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران بیان کرد: عملیات امداد و نجات آغاز و پس از اقدامات لازم مصدوم برای انتقال به پائین ارتفاعات از لحاظ پزشکی و فیزیکی تثبیت و به پایین کوه منتقل و در نهایت تحویل عوامل اورژانس تهران شد.

تاجیک نوری تأکید کرد: وضعیت کرونا در تهران به مرز قرمز رسیده است و از تمامی کوهنوردان درخواست داریم تا در این ایام مخصوصاً اواخر هفته کمتر به ورزش کوهنوردی بپردازند.

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها