اعتبار احمدی‌نژاد در سطوح بین‌المللی چقدر است؟

یک تحلیلگر مسائل بین‌‌الملل گفت: در سطح بین‌المللی اینگونه نیست که برای کسی به خاطر شغل سابق‌اش اعتبار قائل باشند.

اعتبار احمدی‌نژاد در سطوح بین‌المللی چقدر است؟

فریدون مجلسی، کارشناس مسائل روابط بین الملل با اشاره به نامه نگاری های اخیر محمود احمدی نژاد با دبیرکل سازمان ملل و ولیعهد عربستان گفت: این آقا در زمان ریاست جمهوری اش به اندازه کافی به ایران ضربه زده و بعد از ریاست جمهوری هم برای خودش می چرخد و گویا یاد ایام گذشته را می کند و دلش میخواهد که اسمش بر سر زبان ها بیفتد. مثلا ژست اپوزیسیون می گیرد بدون اینکه اپوزیسیون قبولش داشته باشد.

وی ادامه داد: در محافل بین المللی او را هم در حد و قواره خودش می شناسند و قبول دارند نه بیشتر! البته ذکر این نکته حائز اهمیت است که در سطح بین المللی اینگونه نیست که برای کسی به خاطر شغل سابق اش اعتبار قائل باشند.

این کارشناس مسائل بین الملل تصریح کرد: نلسون ماندلا چه زمانی که رئیس جمهور بود و چه بعد از دوران ریاست جمهوری اش اگر نامه ای به کسی می نوشت در دنیا منعکس می شد و شخص مورد نظر هم پاسخ نامه او را با احترام می دادند نه اینکه مثل نامه های این آقا (احمدی نژاد) بدون پاسخ بگذارند.

فریدون مجلسی خاطرنشان کرد: هر شخصیتی می تواند نامه ای بنویسد ولی هر کسی این شانیت و جایگاه را ندارد که به نامه او پاسخ داده شود.

منبع: مدآرا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • بینام
    0

    احمدینژادی که برای مردم زحمت کشیدوبرای قشرضعیف کارهایی انجام دادولی آنهایی که دارندهمیشه تخریبش میکنندمیترسندبازاحمدینژادبیایدوبه منافع خودشان نرسندبدانندکه مهراحمدینژاددردل اکثرمردم هست واینقدرتخریبش نکنید

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      آقای محترم. همین. مردم را. احمدی. نژاد خشو. خاشک. خواند. توهین. از. این. بیشتر

    • کاربر ناشناس
      0

      اقا بخدا دبروز من رفته بودم پرند ماشااله چقدر اپارتمان ساخته شده خدا خیر بده احمد نژادو

  • دادفر فتاحي الکوهی
    0

    با سلام لطفا شأن کارشناسی را حفظ کنید از خبرگان استفاده کنید ایشان ۸ سال رئیس جمهور ما بوده پس به مردم احترام بگذارید. خودتان می فرمایید ننسون ماندلا چه در زمان مسولیت چه قبل یا بعد مسؤلیت جواب نامه هاش رو می دادن . ایشون یک ایرانی مسلمان هستن . بخاطر دیده شدن افرادی مثل شما توهین به رأی ملت نکنن.

    نظرات شما -
    • داودی الوار
      0

      سلام اقای مجلسی تا حالا کجا بودی که خواستارمحاکمه احمدی نژادشدید تاحالا خودشما چه خدمتی به این مملک کرده ایداین حرفهای شما توهین به شعور ملت ایران است فکرکنم اگر احمدی نژاد دوباره بیاید منافع شما ودوستانتان بخطرمیافته ریاست محترم قوه قضایه جناب ریسی به همه چیز اشراف دارند باید شما محاکمه که دارید تهمت میزنیداگرمدرکی داری ازاحمدی نژاد رو کنیدورسواش کنید

  • کاربر ناشناس
    0

    تویی که برای احمدی نژاد اظهار نظر میکنی چقدر اعتبار داری

  • ضیاء اله ابارقی
    0

    من به رئیس جمهور سابق آقای احمدی نژاد احترام خواصی دارم او مرد بزرگ و شجاعی است

  • علی
    0

    میشه هر کارشناسی بلند میشه حرف مفت نزنه البته شما عددی نیستی که اسم کارشناسو روت میزارند

  • بینام
    0

    اگه کسی باشه که دست این آقازاده هار رو کنه وکشور سرو سامان بده احمدی نژاده سی نکنید با تهمت وافترا کسی که مردوم دوستش دارن خرابش کنید مرد باشید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها