تیراندازی وحشتناک در سعادت‌آباد تهران به‌خاطر یک دختر + فیلم

2 شرور مسلح به خاطر یک دختر در منطقه سعادت آباد دست به اسلحه شدند و به سمت یکدیگر تیراندازی کردند.

تیراندازی وحشتناک در سعادت‌آباد تهران به‌خاطر یک دختر + فیلم

ساعت 12 ظهر سه شنبه 7 مرداد امسال ماموران کلانتری 132 شهرک غرب در جریان درگیری مسلحانه در منطقه سعادت آباد قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

تیراندازی در سعادت آباد

بررسی های ابتدایی نشان از آن داشت که دو خودروی جک مشکی و سوناتا سفید رنگ اقدام به تیراندازی به سمت یکدیگر کردند و 2 خودروی پارک شده در کنار خیابان هدف گلوله قرار گرفته است و جوان 35 ساله ای که از ناحیه کمر هدف گلوله قرار گرفته بود به بیمارستان منتقل شد.

ماموران با حضور در بیمارستان به تحقیق پرداختند و مشخص شد جوان زخمی که در تیراندازی سعادت آباد حضور داشته سوار بر خودروی سوناتا بوده است و خودروی سوناتا نیز در نزدیک بیمارستان و در حالیکه آثار گلوله روی خودرو بود کشف شد و راننده خودرو نیز که در محل حضور داشت دستگیر شد.

راننده در اعترافاتش گفت: در صحنه تیراندازی در منطقه سعادت آباد حضور داشتم که سهراب هدف گلوله قرار گرفت و او را به بیمارستان منتقل کردم و از ترس اینکه دستگیر شوم از بیمارستان خارج شدم و داخل خودرو پنهان شده بودم که دستگیر شدم.

شناسایی عامل تیراندازی در سعادت آباد
ماموران در گام بعدی تحقیقات اطلاع پیدا کردند که خشایار 34 ساله که در خودروی جک مشکی رنگ حضور داشته نیز هدف گلوله قرار گرفته و در یک بیمارستان دیگر تحت درمان قرار دارد که ماموران به سرعت به محل اعزام شده و خشایار را شناسایی کردند.

ماموران در تحقیقات میدانی و اطلاعاتی پی بردند سهراب و خشایار از افراد شرور و سابقه دار هستند که بارها به خاطر درگیری روانه زندان شده اند.

ماموران کلانتری 134 شهرک غرب در ادامه تحقیقات متوجه شدند که سهراب و خشایار از دوستان قدیمی هستند و روز دوشنبه 6 مرداد ماه سهراب به جشن تولد خشایار در منطقه فشم می رود اما سهراب وقتی وارد جشن تولد در منطقه فشم می شود مشاهده می کند که دختر مورد علاقه اش را با خشایار مشاهده می کند و همین باعث درگیری بین آنها می شود.

سهراب پس از این ماجرا برای انتقام گیری با خشایار در منطقه سعادت آباد قرار دعوا می گذارد و هر دو وقتی در صحنه حضور پیدا می کنند با اسلحه کلت کمری به سمت یکدیگر تیراندزی می کنند که در تیراندازی سعادت آباد هر دو مصدوم می شوند و به بیمارستان منتقل می شوند.

بنابر این گزارش، شنیده ها حاکی از آن دست که دختر جوان در این درگیری هدف ضربه قمه سهراب قرار گرفته است.

منبع: رکنا

66

حجم ویدیو: 6.32M | مدت زمان ویدیو: 00:00:51 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • حسن
    0

    اعدام و پاکسازی جامعه از دست اختلاص گران دزدان نوامیس رانت خواران شروران مسلح و قمه کشان تنها راه امنیت

  • مهدی
    0

    این ارازل اوباشو باید حلق آویز کرد که باعث رعب وحشت زنو بچه مردم وبی بندوباری در جامعه میشن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بی بندوباری نه هرزگی و فساد اخلاقی

  • ....
    0

    من نمیدونم این دخترخانواده نداشته که توجشن تولد پسرای جوون شرکت کرده مسبب این حادثه شده بعد بگیدپدرومادرها سخت نگیرن

  • سردار دلها
    0

    اینا همش از بی خدایی

  • کاربر ناشناس
    0

    مشکل اصلی در قوه قضائیه است اگر یک قوه قضائیه کار آمد داشتیم دونفر ارازل و او باش جرات اصلحه کشیرا در روز روشن وجلو چشم مردمرا نداشتند

  • علی برکة الله .... !!!!
    0

    .... نمردیم و دیدیم تهران شد مث تگزاس و ...

  • کریم
    0

    تقصیر این دخترا است . جامعه را بهم ریخته اند

  • ساشا
    0

    نمیدونم ایران کوچه مردها با بازیگری فردین را باورکنم یا درگیری سعادت شهر...

  • جمشیدی
    0

    اسلحه را از سوپرمارکت سر کوچه خریدن ؟ به جای مجازات این اوباش بهتر ببینید پول این اسلحه و ماشین و تولد از کجا میاد ؟ بنظرتون الان این اوباش باید اعدام بشن یا اون سه جوان معترض . خلاصه اینکه سنگ تو دست هر کسی بذاری بلاخره یه جا پرتابش میکنه . روزی این اسلحه های قاچاق کار دست همه میده . تو هم که مثل همیشه بخون و منتشر نکن .

  • فاضل
    0

    حداقل عکسی از دختره می گذاشتین ببینیم ارزش این فیلمها را داشته یا نه یه عده جوشان زیادی شده بوده

  • عبدالله
    0

    پیشنهاد میکنم پیشاپیش مجسمه این دلاور مردان را در محل وقوع حادثه ساخته و نصب کنند تقدیر شایسته از این اقدام دلاورانه از ایشان بعمل آید البته در شان این عزیزان باشد و مراقبت کنند کسی جرات نکند به این عزیزان نازک تر از گل بگوید چون در غیر اینصورت تمام مجامع بین المللی سلبربتی های عزیز خارج نشینان و بر اندازها پتیشن تهیه کرده و خواهان آزادی این عزیزان نازنین میشوند در اینجا جا دارد اولین کسی باشم که از کار غیورانه این دلاوران راستین آزادی و حمایت از حقوق بانوان تشکر کنم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها