ثبت‌‌نام ۲.۲ میلیون مستأجر برای دریافت وام مرابحه

وزارت راه و شهرسازی از ثبت‌نام ۲ میلیون و ۲۲۰ هزار نفر برای دریافت وام مرابحه مستأجران (ودیعه) خبر داد.

ثبت‌‌نام ۲.۲ میلیون مستأجر برای دریافت وام مرابحه

بر اساس اعلام دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی در ۶ روز (از شنبه ۴ مرداد تا پنجشنبه ۹ مرداد) بالغ بر ۲ میلیون و ۲۲۰ هزار مستأجر برای دریافت وام مرابحه کالا و خدمات ثبت‌نام کرده‌اند.

مسئولان وزارت راه اعلام کرده‌اند که به حدود یک میلیون نفر وام مرابحه کالا و خدمات پرداخت خواهد شد و حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان منابع مالی برای حمایت از مستأجران در نظر گرفته شده است.

قرار است در تهران ۵۰ میلیون تومان، در کلان شهر‌ها ۳۰ میلیون تومان و در شهر‌های کوچک ۱۵ میلیون تومان به مستأجران واجد شرایط دارای قرارداد معتبر پرداخت شود. سود این وام ۱۳ درصد است و دریافت کنندگان این وام در تهران ماهانه ۵۴۰ هزار تومان، در کلانشهر‌ها ۳۲۰ هزار تومان و در سایر شهر‌ها ۱۶۰ هزار تومان پرداخت خواهند کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • کاربر ناشناس
    0

    آقای مسئول شما این وام را به تهرونیها بدهید نمیدانید که در شهرهای کوچک چه خبر است چگونه ملک را بهاجاره گذاشتهاند وکسی هم نظارتی ندارد مثل گرگ به جان هم افتادهای ایم برای تیکه تیکه کردن هم

  • محمد
    0

    این آمار باید راست آزمایی شود زمانی در یکی از روستاهای شهر ما زلزله ای آمد خیلی ها از بابت پام زلزله به نان و نوابی رسیدند

  • ناشناس
    0

    کد ملی را به ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ فرستاده ام اما وقتی وارد سایت اعلام شده میشم میزنه با این کد ملی درهواستی ثبت نشده است از کجا باید پیگیری کنم؟

  • بهرام نجفی
    0

    من کد ملی سرپرستو به کد٣٠٠٠٧٣٦٤٠ فرستادم ولی هنوز جوابی بهم ندادن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها