خبر خوش مدیرعامل اپل برای کارمندان:

تا اوایل سال ۲۰۲۱ در خانه بمانید

مدیر عامل اپل، تیم کوک اعلام کرده است که این شرکت سیاست‌های کار از خانه را برای کارگران آمریکایی تا اوایل سال ۲۰۲۱ تمدید خواهد کرد.

تا اوایل سال ۲۰۲۱ در خانه بمانید

شرکت اپل اعلام کرده است که ممکن است که شرایط فعلی ارتباطی تنگاتنگ با موفقیت‌ها در زمینه واکسن دارد. هر اندازه زمان کشف واکسن به تعویق بیفتد، زمان مورد نظر اپل برای بازگشت کارمندان به محل کارشان نیز افزایش خواهد یافت.
جالب است که شرکت گوگل نیز سیاست‌هایی نسبتا مشابه دارد و مدیر عامل گوگل ساندار پیچای روز دوشنبه به کارمندان خود گفت که انتظار دارند حداقل تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۱ از خانه کار کنند.

تیم کوک در این خصوص گفت: «برای برنامه ریزی دورکاری و شرایط کار کارمندان همه چیز تا حد زیادی، بستگی به موفقیت با واکسن، موفقیت در درمان دارویی و سایر عوامل دارد.» مدیرعامل اپل همچنین برنامه‌های بازگشایی دفتر را با استراتژی شرکت در بازگشایی فروشگاه‌های خرده فروشی خود مقایسه کرد.

برخی معتقدند اپل و گوگل در رقابت شدید با یکدیگر قرار دارند و اظهارات کوک درباره بازگشت به سر کار کارمندان، چند روز پس از انتشار خبر‌ها مبنی بر قصد گوگل برای تمدید سیاست کار از خانه تا تابستان سال ۲۰۲۱ منتشر شده است. با این وجود، هیچکدام از شرکت‌ها به اندازه توییتر پیش نرفته اند، که اعلام کرده در صورت تمایل، کارمندان می‌توانند از راه دور بطور دائم کار کنند و به عبارتی انتخاب شیوه دورکاری یا حضوری را به عهده کارمندان گذاشته است.

منبع: انتخاب

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها