واکنش آمریکا به افتتاح فروشگاه ایرانی در ونزوئلا

آمریکا به افتتاح فروشگاه ایرانی در ونزوئلا واکنش نشان داد.

واکنش آمریکا به افتتاح فروشگاه ایرانی در ونزوئلا

دستیار دفتر آمریکای لاتین در وزارت امور خارجه آمریکا در واکنش به افتتاح فروشگاه مواد غذایی ایرانی در کاراکاس، پایتخت ونزوئلا گفت: «هرگونه حضور ایران در آمریکای لاتین چیزی نیست که مورد علاقه ما باشد».

مایکل کوزاک مدعی شد: افتتاح این فروشگاه اتحاد بین دو دولت طرد شده را به نمایش می‌گذارد!

او در ادامه به خبرنگاران گفت: «انتظار ندارم ونزوئلا بتواند منافع بسیاری از ایران به دست آورد. ایران می‌خواهد کالا بفروشد و این در حالی است که ونزوئلا پول زیادی برای خرج کردن ندارد.»

واکنش آمریکا به افتتاح فروشگاه ایرانی در ونزوئلا

روز گذشته ازمان اتکا، اولین فروشگاه عرضه کالاهای مصرفی ساخت ایران موسوم به"مگاسیس" در شهر کاراکاس پایتخت جمهوری بولیواری ونزوئلا را افتتاح و راه اندازی کرد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران و مدیر عامل اتکا در این مراسم طی سخنانی با اشاره به روابط خوب دو کشور و سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه دو ملت، افتتاح این فروشگاه را اقدامی جهت مقابله با سیاست تروریسم اقتصادی آمریکا و حمایت از ملت ونزوئلا در دوره تشدید تحریم‌ها بیان کردند.

معاون وزیر خارجه ونزوئلا نیز در سخنانی از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت ونزوئلا تقدیر و افتتاح فروشگاه ایرانی را نشانه شکست سیاست‌های تحریمی آمریکا دانست.

منبع: ایندیپندنت فارسی

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • بدبخت ایرانی
    0

    چرا ایران برای پیشرفت کشورخودش کاری انجام نمیده؟ هوای همه ی ملتهای همسایه ودوست را داره غیرازمردم خودش خاک برسر ما که ازفقرهلاک شدیم.

    نظرات شما -
    • علی
      0

      چرا شما هر موقع خبر مثبتی را می بینید از بدبختی خودت حرف می زنید؟ هر قدم مثبت می توانید به بهتر شدن اقتصاد کشور کمک کند. نظرات شما بو دار است . فکر کنم فقط استخدام شدید با این نظرات منفی روحیه مردم را خراب کنید . مزدور نباشد واقع بین و وطن پرست باشید

  • ناشناس
    0

    کدخدای فضول بتوچه

  • ازاد
    0

    کار بر محترم مثل آمریکا انتظار دارید تجارت هم نکنیم باید از ارباب شما اجازه می گرفتیم بی وطن ها

  • رضا اصفهان.
    0

    کار زیبایی بود انشاله بیشتر هم بشه مبار ک مردم ونزوئلا باشه همین که ما آنجا هستیم وباهم متحد یم وبرای همدیگه خدمت میکنیم خاری است در چشم امریکای تروریست...مبارک است انشاله در کشورهای دیگه هم اینکار انجام بشه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها