علت تاخیر در برگزاری کنکور دکتری چه بود؟

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور علت تاخیر ۲۰ دقیقه‌ای در شروع کنکور دکتری در بیمارستان طالقانی برای داوطلبان کرونایی را تشریح کرد.

علت تاخیر در برگزاری کنکور دکتری چه بود؟

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت و گویی درباره فیلمی که در فضای مجازی منتشر شده با مضمون تاخیر در شروع برگزاری کنکور دکتری در بیمارستان طالقانی بیان کرد: تاخیر ۲۰ دقیقه‌ای در آغاز آزمون دکتری داوطلبان کرونایی به وجود آمد که برای جبران این تاخیر زمان کافی به این داوطلبان اختصاص داده شده است تا این داوطلبان در بیمارستان آزمون خود را بدون نگرانی به پایان برسانند.

زرین آمیزی در ادامه با بیان اینکه کنکور داوطلبان کرونایی در کمال آرامش در حال برگزاری است، اضافه کرد: ۲۱ داوطلب مبتلا به کرونا در این بیمارستان حضور دارند و سایر داوطلبان کرونایی در استان‌های دیگر و در بیمارستان‌های مشخص شده آزمون می‌دهند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه افزود: سازمان سنجش برای جلوگیری از ابتلای مراقبان آزمون به کرونا، کارکنانی را که در حال حاضر مبتلا به این ویروس هستند، به بیمارستان طالقانی اعزام کرده است.

زرین آمیزی در ادامه داد: محل آزمون داوطلبان مبتلا به ویروس کرونا با ابلاغ معاونت درمان وزارت بهداشت و تصمیم آن‌ها انتخاب شده است.

او در ادامه درباره علت این تاخیر در شروع آزمون گفت: داوطلبان کرونایی نیازمند تمهیدات بیشتری برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند و دلیل تاخیر صورت پذیرفته هم همین موضوع بود.

گفتنی است، کنکور دکتری ناپیوسته سال ۱۳۹۹ امروز پنج شنبه ۹ مرداد ماه با ۱۷۹ هزار داوطلب شامل ۴۴ درصد خانم و ۵۶ درصد آقا در ۶۰ شهرستان آغاز شد. نتایج کنکور دکتری در دهه اول شهریور ماه اعلام می شود.

دهه دوم شهریور انتخاب رشته و معرفی به دانشگاه صورت خواهد گرفت و نتایج نهایی اواخر مهر اعلام می‌شود. بر اساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش مصاحبه آزمون دکتری برای داوطلبان به صورت مجازی است و نیازی به حضور داوطلبان برای انجام مصاحبه نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • کاربر ناشناس
    0

    این ازمون عجب اش شله قلمکاری میشه مگه مجبوریدشب دراز

    نظرات شما -
    • دانشجو
      0

      من سر جلسه بودم خیلی عالی بود... همه ماسک داشتن فاصله ها مناسب بود.... آرامش این ازمون از ارامش کنکور ارشدم خیلی بیشتر بود. در کل راضی بودم. فقط کاش زود تر برگزار میکردن ازمون رو. داوطلبای ارشد هم نترسن استرس هم نداشته باشن چون خیلی خوب بود حالا خودشون میرن میبینن.

  • پزشک سهمیه ای
    0

    یه نفر رفته بود دستشویی و اب قطع شده. بنده خدا مونده بود اون تو

  • بهداد
    0

    با سلام باید بگویم مرگ دست خداست فقط اینها افراد درس نخوان و تنبلی هستتد که برای هر کاری بهانه می گیرند و نق می زنند و میگویند باید چهار ساعت با ماسک باید سر جلسه بود و همیشه باعث نا امیدی و یاس در جامعه هستند به حول و قوه الهی باید کنکوردر وقت تعیین شده برگزار وافراد شایسته وبا سواد به حق خودبرسند وافراد ترسو ودرس نخوان منتظر باشند هر وقت کرونا تمام شد کنکور بدهند چون کنکور امر اجبار ی نیست

  • محمد
    0

    سلام تورو خدا کنکور نظام قدیم برای ۱۴۰۰ تمدید کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها