ادعای رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی؛

 برای جلوگیری از تنش، نیروهای حزب‌الله را نزدیم

رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای توخالی رژیم صهیونیستی در اظهاراتی مدعی شد که ارتش این رژیم به علت جلوگیری از تنش، نیروهای حزب‌الله را هدف قرار نداده است.

 برای جلوگیری از تنش، نیروهای حزب‌الله را نزدیم

‌«آویو کوخاوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در ارتباط سناریوی ساختگی این رژیم در ارتباط با هدف قرار دادن نیروهای حزب‌الله به اظهارنظر پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری «عرب۴۸»، آویو کوخاوی در این ارتباط مدعی شده است که هدف ارتش رژیم صهیونیستی از حوادث روز دوشنبه در منطقه اشغالی مزارع شبعا در جنوب لبنان «به‌هم‌ریختن [نیروها] بوده و نه خنثی کردن [عملیات] آن هم به خاطر اینکه [درگیری] به حد جنگ نرسد».

وی در ادامه با بیان اینکه حزب‌الله باری دیگر حمله خواهد کرد، مدعی شد: «ما آماده‌ایم برای واکنش به حزب‌الله و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا به حد جنگ نرسیم؛ در عین حال نمی‌گذاریم که حزب‌الله فکر کند ما ترسیده‌ایم».

این اظهارات در حالی است به گزارش پایگاه خبری شبکه «المیادین» رژیم صهیونیستی به واسطه سازمان ملل پیامی برای حزب‌‌الله ارسال کرده بود و در آن مدعی شده بود که «قصد کشتن نیروی حزب‌الله در سوریه را نداشته است» (جزئیات بیشتر).

این ماجرا درست از جایی شروع شد که در حمله هفته گذشته رژیم صهیونیستی به دمشق یک رزمنده حزب‌الله به نام «علی کامل محسن»‌ به شهادت رسید.

روز دوشنبه هفته جاری نیز رژیم صهیونیستی با ساخت یک سناریوی جعلی مدعی شد که سه یا چهار نیروی حز‌ب‌الله به خاک فلسطین اشغالی نفوذ کردند و میان آن‌ها درگیری رخ داده است.

با این حال، حزب‌الله ساعاتی پس از گزارش‌ رسانه‌ها و ارتش رژیم صهیونیستی ضمن رد این ادعا، تأکید کرد که هیچ درگیری یا تیراندازی از سوی مقاومت اسلامی صورت نگرفته است.

حزب‌الله در بیانیه یادشده گفت که تلاش دشمن برای «ایجاد پیروزهای توهم‌آمیز و دروغین» علت ادعاهای رژیم صهیونیستی بوده است.

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها