پلمب ۹ بانک و دفتر پیشخوان در دلفان

فرماندار دلفان از پلمب ۹ بانک و دفتر پیشخوان در این شهرستان خبر داد.

پلمب ۹ بانک و دفتر پیشخوان در دلفان

حشمت بهمنی اظهار کرد: بر اساس گزارش شبکه بهداشت و درمان این شهرستان مبنی بر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، یک شعبه بانک صادرات و هشت دفتر پیشخوان با دستور دادستان دلفان پلمب شد.

وی ادامه داد: بازرسی و نظارت‌ها بر بازار، ادارات و نهادی خصوصی همچنان وجود دارد و اگر دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت نشود به‌طور جدی برخورد خواهیم کرد.

بهمنی تاکید کرد: ادارات و بانک‌های این شهرستان نباید ارباب رجوع فاقد ماسک را پذیرش کنند.

فرماندار دلفان با بیان اینکه وضعیت این شهرستان در حال حاضر زرد است، افزود: متاسفانه به‌علت اینکه برخی‌ها پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند در حال رسیدن به وضعیت قرمز هستیم.

وی یادآور شد: در مواقعی برای کنترل کرونا و با مصوبه ستاد شهرستانی، ادارات و بانک‌های دلفان چند روز تعطیل شدند و چنانچه روند افزایشی ادامه داشته باشد شاید مجبور شویم تصمیمات دیگری بگیریم.

بهمنی با بیان اینکه متاسفانه برخی‌ها کرونا را جدی نمی‌گیرند، افزود: همچنان چالش ما برگزاری مراسم عروسی و ترحیم است که در این خصوص هم به‌طور جدی نظارت‌هایی انجام می‌شود.

فرماندار دلفان تاکید کرد: بر اساس گفته‌های کارشناسان، کرونا به این زودی از بین نمی‌رود و واکسن آن نیز در آینده نزدیک به دست ما نمی‌رسد و مجبور هستیم که فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها