بازدید معاون رئیس جمهور از توانمندی های استان فارس

محمد باقر نوبخت طی سفر دو روزه خود از پتانسیل های استان فارس در حوزه های مختلف بازدید خواهد کرد.

بازدید معاون رئیس جمهور از توانمندی های استان فارس

محمد باقر نوبخت طی سفری دو روزه که به دعوت استاندار فارس صورت گرفته است به استان فارس سفر کرده و با سفر به نقاط مختلف استان پروژه‌های زیر بنایی استان فارس بازدید می‌کند.

محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور چهارشنبه هشتم مرداد ماه ساعت ۱۶ به استان فارس وارد می‌شود و در اولین برنامه این سفر دو روزه که به دعوت از استاندار فارس صورت گرفته است از آزاد راه دشت ارژن- قائمیه بازدید خواهد کرد پس از این بازدید رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به شیراز بازگشته و شاهد افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس و بازدید از مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان فارس توسط معاون رئیس جمهور در شیراز خواهیم بود.

در ادامه برنامه‌های سفر روز اول معاون رئیس جمهور، محمد باقر نوبخت با حضور در برنامه زنده تلویزیونی نسبت به تشریح اقدامات صورت گرفته در استان اقدام می‌کند.

در روز دوم سفر محمد باقر نوبخت به استان فارس، کلنگ زنی خط سوم قطار شهری شیراز، بازدید از ورزشگاه شش هزار نفری حسین الهاشمی، افتتاح فاز اول دانشگاه صنعتی در شهر جدید صدرا، کلنگ زنی اغاز عملیات اجرایی سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومین و حضور در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان فارس به ریاست دکتر رحیمی استاندار فارس خواهد بود.

همچنین کارخانه کربنات سدیم نیز فردا از طریق ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها