امام جمعه مشهد:

هزاران کارگر روزمزد در فضاهای تفریحی و رستوران‌ها داشتیم که بیکار شده‌اند

امام جمعه مشهد گفت: باید تعادلی بین درمان و مراقبت در فضای قرنطینه ناشی از کرونا و بحث اقتصاد و معیشت مردم برقرار شود.

هزاران کارگر روزمزد در فضاهای تفریحی و رستوران‌ها داشتیم که بیکار شده‌اند

آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد روز سه‌شنبه در دیدار با جمعی از مسوولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: برای بخش‌های مختلف، پروتکل‌های مخصوص به خودش را ارائه دهید و یک نفر مامور اجرای پروتکل‌ها شود تا استیصال اقتصادی مردم بیشتر از این نشود.

او تاکید کرد: باید در این شرایط حواسمان بیشتربه مردم باشد که در این چندین ماه بتوانند با کرونا زندگی کنند و اقتصادشان فلج نشود.

وی ادامه داد: می‌شود با محافظان سلامت، مردم را وادار به رعایت بهداشت نمود و پروتکل‌های بهداشتی را درست اجرا کرد تا مردم هم با رفع نیاز اقتصادیشان دغدغه رعایت بهداشت را بیشتر پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: قرار است در حال حاضر همراه با این بیماری زندگی کنیم پس باید برنامه‌ریزی کنیم که اجتماعات را با این شرایط مدیریت کنیم تا استیصال اقتصادی برطرف شود و مردم را در تنگنای اقتصادی قرار ندهیم.

علم الهدی افزود: هزاران کارگر روزمزد در فضاهای تفریحی و رستورانها داشتیم که بیکار شده اند و این مساله خیلی از زندگی‌ها را به هم ریخته است پس باید به معیشت مردم بیشتر بها داده شود.

وی با تشکر از مسوولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در زمینه مدیریت کرونا در خراسان رضوی گفت: همه برای بهبود وضعیت این روزهای استان در تلاش هستند اما ضربه اصلی ما از استیصال است که اقتصاد مشهد به خاطر وابسته بودن به موضوع زیارت سقوط کرده است و این باعث شده تا مردم در مضیقه سخت مالی قرار بگیرند.

بر اساس اعلام رسمی تاکنون ۲۹۶ هزار و ۲۷۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۶ هزار و ۱۴۷ نفر رسیده است.

منبع: عصرایران

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ...
    0

    خدا لعنت كند اين دولت بي تدبير و اميد را ... اگر از فرصت تعطيلات عيد ، درست استفاده ميكرد و قرنطينه ميكرد . تا الان اوضاع كنترل شده بود. اين ظلم بزرگ در تاريخ ثبت خواهد شد و آيندگان آن را قضاوت خواهندكرد.

  • کاربر ناشناس
    0

    شغل این آقا چیه؟

  • حسین
    0

    رفتم ی پکیج بگیرم میگن 12 میلیون ، به شرکت آب رفتم ی کنتور آب بگیرم میگن 60 میلیون ، یعنی ی آب گرم میشه 72 میلیون - به این صورت پراید رو باید 1 میلیارد بگیریم . لطفا نشر بدید : # روحانی حیا کن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها