عرضه دام زنده عید قربان در ۴ نقطه گرگان/ پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود

شهرداری گرگان برای رفاه حال شهروندان و ایجاد زمیه لازم برای انجام فریضه الهی عیدقربان ۴ نقطه را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای عرضه دام زنده پیش‌بینی کرده است.

عرضه دام زنده عید قربان در ۴ نقطه گرگان/ پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود

عید قربان امسال در سایه شیوع کرونا، باید با ملاحظات و رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شود. همانگونه که تأکید شده برای ذبح قربانی حتما موارد بهداشتی با جدیت رعایت شود در زمینه عرضه دام زنده نیز باید دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا مدنظر قرار داشته باشد تا سلامت شهروندان تهدید نشود.

از همین روی شهرداری گرگان قرار است در 4 نقطه شهر مکان عرضه دام زنده را برای عید قربان دایر کند که البته تأکید شده در این مکان‌ها موارد بهداشتی رعایت خواهدشد.

تامین سلامت، ارائه خدمات و کنترل بهداشت ذبح دام و کاهش اثرات آلودگی محیط زیست به خصوص با وجود بیماری کرونا سبب شده تا نسبت به رعایت بهداشت در عید قربان امسال تأکید بیشتری شود.

برهمین اساس جرجان، 15 شرکت تعاونی دامداران، جاده زنگیان جنب پل بعد از جایگاه پمپ گاز، محل بازار هفتگی واقع در ورودی جاده سعدآباد و ضلع غربی میدان باهنر به عنوان مکان‌های عرضه دام زنده پیش‌بینی شده است.

ضمن اینکه عرضه دام زنده در سایر مناطق و نواحی سطح شهر ممنوع است و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد می‌شود.

کمیته امداد امام خمینی (ره) استان نیز اعلام کرده مردم به علت شیوع کرونا و ملاحظات بهداشتی می‌توانند هزینه نذر قربانی خود را به پایگاه‌ها و مراکز نیکوکاری تحویل دهند تا در روز عید قربان و با خریداری گوسفند، ذبح دام‌ها انجام شده و گوشت قربانی نیز در کوتاه‌ترین زمان بین نیازمندان توزیع شود.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها