تعطیلی آموزشگاه‌های آزاد و موسسات زبان فقط در اراک

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: تاکنون تصمیمی در خصوص توقف فعالیت آموزشگاه‌های زبان و آموزشگاه‌های علمی آزاد در سراسر استان گرفته نشده و تنها فعالیت این آموزشگاه‌ها در شهر اراک تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

تعطیلی آموزشگاه‌های آزاد و موسسات زبان فقط در اراک

روز گذشته خبری مبنی بر لغو تمامی کلاس های آموزشی حضوری در سراسر استان مرکزی در فضای مجازی منتشر شده که مجید یوسفی‌نیکو مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی در این‌باره اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و اعلام وضعیت قرمز در شهر اراک، به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری و همچنین رفاه حال خانواده ها، بنابر تصمیم اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی، فعالیت تمامی آموزشگاه های علمی آزاد و موسسات آموزش زبان در شهر اراک از روز پنج‌شنبه، دوم مرداد 1399 تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شده است.

وی افزود: از سرگیری فعالیت مجدد آموزشگاه های مذکور متعاقبا از سوی این اداره کل اعلام خواهد شد.

وی در خصوص بازگشایی مدارس بیان کرد: در صورتی که ۱۵ شهریور وضعیت استان از حیث شیوع کرونا قرمز باشد، آموزش دانش آموزان از طریق شبکه شاد، صدا و سیمای استانی، توزیع خودآموزها و ... انجام خواهد گرفت.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: در صورت قرار داشتن استان در وضعیت زرد، دانش آموزان یک روز در میان در مدارس حضور خواهند داشت و در صورتی هم که هنگام آغاز سال تحصیلی جدید استان از نظر شیوع کرونا در وضعیت سفید باشد، مدارس طبق روال عادی بازگشایی خواهند شد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها