آغاز توزیع کارت آزمون دکتری وزارت بهداشت در سال ۹۹

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۹۹ وزارت بهداشت به همراه فرم خوداظهاری داوطلبان مبتلا به کرونا خبر داد.

آغاز توزیع کارت آزمون دکتری وزارت بهداشت در سال ۹۹

سعید هاشمی نظری رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از آغاز توزیع کارت آزمون دکتری وزارت بهداشت خبر داد و گفت: توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) سال ۱۳۹۹ به همراه فرم خوداظهاری داوطلبان جهت حضور در آزمون نیز از بعدازظهر امروز شنبه ۴ مرداد ماه آغاز شده است و این مهلت تا روز سه شنبه هفتم مرداد ماه ادامه دارد.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به اجباری بودن خوداظهاری داوطلبان گفت: بر اساس اعلام سازمان سنجش پزشکی داوطلبان آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) سال ۱۳۹۹ همزمان با دریافت کارت ورود به جلسه، ملزم به تکمیل فرم خوداظهاری جهت حضور در آزمون هستند.

هاشمی نظری گفت: با توجه به تصمیم اخذ شده مبنی بر تعویق آزمون کشوری، زمان برگزاری آزمون مرحله اول دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) گروه علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی که مقرر بود در روزهای ۲۷، ۲۸ و ۲۹ تیرماه سال ۹۹ برگزار شود به تاریخ ۱۰، ۱۱ و ۱۲ مرداد تغییر یافت.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی بیان کرد: در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) سال ۱۳۹۹ گروه علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی تعداد ۱۸ هزار و ۲۴۱ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶ هزار و ۴۹۰ مرد و ۱۱ هزار و ۷۵۱ نفر زن هستند.

هاشمی نظری یادآوری کرد: بر اساس نوبت‌بندی زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت، ۱۴ آزمون در صبح روز ۱۰ مردادماه ۹۹، ۲۰ آزمون در عصر روز ۱۰ مردادماه ۹۹، ۱۴ آزمون در صبح ۱۱ مردادماه ۹۹، ۱۲ آزمون در عصر ۱۲ مردادماه ۹۹ و آزمون مجموعه داروسازی صبح روز یکشنبه ۱۲ مرداد ماه ۹۹ برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی بیان کرد: این آزمون همانند ادوار گذشته به صورت کتبی (دفترچه و پاسخنامه کاغذی) برگزار خواهد شد.

لینک دریافت کارت آزمون دکتری وزارت بهداشت: https://phd1.sanjeshp.ir/99/Startpage.aspx

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها