تظاهرات یمنی‌ها در محکومیت جنایت‌های ائتلاف عربی در حدیده

نیروهای ائتلاف متجاوز عربی تحت امر عربستان طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۳ مرتبه آتش بس در الحدیده را نقض کردند. همزمان تظاهرات گسترده ای در محکومیت این قبیل حملات برگزار شد.

تظاهرات یمنی‌ها در محکومیت جنایت‌های ائتلاف عربی در حدیده

یک منبع در اتاق عملیات ارتش یمن اعلام کرد، نیروهای ائتلاف سعودی طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۳ مرتبه آتش بس در الحدیده را نقض کردند.

منبع مذکور همچنین اعلام کرد، از جمله این نقض‌ها، ورود سه هواپیمای اطلاعاتی دشمن به حریم هوایی «الجاح» و همچنین دو هواپیمای جاسوسی به حریم هوایی «الفازة» و «حیس» است و ۱۴ مورد نقض آتش بس که با حملات توپخانه‌ای و ۴۶ مورد نقض آتش بس با گلوله‌های جنگی مختلف صورت گرفت.

از سوی دیگر، در تعدادی از شهرستانهای استان الحدیده پس از اقامه نماز جمعه تجمعات اعتراض ‌آمیزی در محکومیت جنایت‌های شنیعی که ائتلاف سعودی و مزدورانش علیه ملت یمن مرتکب شده‌اند، برگزار شد.

معترضان در این تجمعات اقدام مزدوران ائتلاف عربی در شکنجه مختار علی الیوسفی، اسیر یمنی که در یکی از زندان‌های استان تعز زیر شکنجه جان باخت محکوم کردند.

معترضان همچنین جنایت‌های شنیع مرتکب شده توسط ائتلاف سعودی آمریکایی و تداوم آن در حق غیرنظامیان در «الجوف»، «مأرب» و «حجه» را محکوم کردند و از سازمان ملل خواستند مانع ادامه ریختن خون شهروندان یمنی شوند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها