حاجی دلیگانی نماینده مبتلا به کرونا در گفتگو با خبرفوری:

داروی امام کاظم(ع) در مبتلا نشدن به نوع سخت کرونا کمک کننده بود / دولت قرنطینه را فراموش کرده است /در خانواده دولت اختلاف وجود دارد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی که به بیماری کرونا مبتلا شده بود، گفت: با مصرف داروی امام کاظم(ع) به نوع سخت کرونا مبتلا نشدم.

داروی امام کاظم(ع) در مبتلا نشدن به نوع سخت کرونا کمک کننده بود / دولت قرنطینه را فراموش کرده است /در خانواده دولت اختلاف وجود دارد

تا امروزدست‌کم 14 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم به بیماری کرونا مبتلا شده اند، حسینعلی حاجی دلیگانی یکی از افرادی است که موفق به شکست این بیماری شده، او می گوید مصرف آب در کاهش تب و افزایش اکسیژن خود موثر بوده است.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگو با خبر فوری در خصوص ابتلا به بیماری کرونا و شکست این بیماری محنوس گفت: برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری، از داروی امام کاظم(ع) استفاده کردم، این دارو در جهت پیشگیری بسیار موثر بود همچنین باعث شد به نوع سخت کرونا مبتلا نشوم.

داروی امام کاظم یکی از داروهای طب اسلامی است که در دوران کرونا بحث زیادی بر سر تاثیرات آن بر مبتلایان در گرفته است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین در دوران ابتلا و برای درمان عمدتا از داروهای طب اسلامی و ایرانی مصرف کردم و رو به بهبودی رفتم، این بیماری خسته کننده و آزاردهنده است، به کسانی که مبتلا به کرونا می شوند توصیه می کنم آب و مایعات مصرف کنند، بنده در طول شبانه روز بالغ بر 6 لیتر آب مصرف کردم که در کاهش تب و افزایش اکسیژن خون بسیار موثر بود.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی احتمال می دهد که در یکی از دو بازدیدی که داشته است، به کویید 19 مبتلا شده است و اظهار داشت: من چند جلسه ای که رفتم فکر می کنم در یکی از جلسات مبتلا شدم، پیش از مبتلا به همراه محمدباقر نوبخت و فرمانده ارتش از صنایع هواپیما سازی در شاهین شهر بازدید داشتم، همچنین از مجموعه اسنوا سرکشی کردم و احتمال می دهم در از این دو بازدید بیمار شدم، اما با قطعیت نمی توان گفت از کجا بیماری را گرفتم، همزمان با بنده نیز خانواده مبتلا به کویید 19 شدند، در منزل دوران کرونا را سپری کردیم و از پزشکان هم کمک گرفتیم.

وی در این باره که چه اندازه ماسک زدن در پیشگیری از ابتلا به کرونا موثر است، گفت: ماسک مهمترین عاملی است که مستقیما مانع انتقال ویروس از راه تنفس می شود، اما این نکته را نیز باید در نظر گرفت که لمس اشیا از جمله کلید، دستگیره در و قفل می تواند عامل انتقال بیماری باشد، از این رو افراد باید دست‌هایشان را هر دو ساعت ضدعفونی کنند، باید در لمس اشیاء احتیاط لازم را داشته باشیم.

ضعف در مدیریت کرونا

حاجی دلیگانی با انتقاد ازمدیریت دولت در زمینه شیوع بیماری کرونا، عنوان کرد: ضعف هایی در زمینه مدیریت بیماری وجود دارد، ضمن تشکر از کارکنان بخش سلامت، باید گفت انتظار می رود که با دلسوزی بیشتر با بیماران بستری شده در بیمارستان ها رفتار شود، نباید سهل انگاری یا بی انگیزشی ها افراد باعث شود جان بیماران به خطر بیفتاد.

وی با تاکید بر ضرورت غربالگری، گفت: از آنجایی که در تولید کیت های آزمایشگاهی مشکلی نداریم، ضرورت غربالگری احساس می شود، در ماه های اول شیوع کرونا غربالگری مهم جلوه می کرد اما این روزها این امر به فراموشی سپرده شده است.

این نماینده مجلس عنوان کرد: با جداسازی افراد آلوده به کرونا، می توان مانع گسترش بیماری در جامعه شد اما قرنطینه کردن فراموش شده است.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس با اشاره به اختلاف بین آمار رئیس جمهور و وزارت بهداشت، اظهارداشت: اختلافاتی بین مجموعه و خانواده دولت وجود دارد این اختلاف بی اثر در نتیجه مقابله با کرونا نیست، این اختلاف آمار نشان می دهد انتقاداتی که به آمارهای دولت وجود داشت، درست بوده، از طرف دیگر عدم اختصاص بودجه کافی به زیر ساخت ها و افراد خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا از منابعی که با اذن ولی فقیه از صندوق توسعه ملی اختصاص یافت، مورد انتقاد است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در شرایطی که به موفق به تولید کیت آزمایشگاهی کرونا شده ایم، باید هر چه سریع تر، با انجام آزمایش کرونا در تمام شهرهای کشور، نسبت به جداسازی افراد آلوده به ویروس کرونا و قرنطینه اقدام شود.

منبع: خبر فوری

76

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 68
  • رضا
    0

    خجالت هم خوب چیزیه داروی امام کاظم!

    نظرات شما -
    • ر
      0

      وقتی دستت از همه جا کوتاه شد و به عنوان آخرین راه نجات از داروی امام موسی کاظم علیه السلام استفاده کردی و خوب شدی یاد این دین ستیزی و تمسخر تان بيافتيد.بد جوری راه را گم کرده اید.

    • ناشناس
      0

      ارتجویز ترامپ نادان برای ترزیق موادضدعفونی که بهتره برو وابتکیس بخور خوب میشی دکتر ترامپتون

    • رضا
      0

      درجواب جوجه بسیجی های جنگ ندیده ر و ناشناس عالیجنابان به کاربردن لفظ داروی امام کاظم (ع) درواقع توهین به ائمه اطهار است خواهشا داروهای تقلبی خودتان رابامارک ائمه نفروشید. حالا هم زود برویددستتان راباآب و صابون بشویید تا کرونا نگیرید.

    • س
      0

      چیزی نمیدونی الکی حرف نزنی بهتره ترکیبات این دارو تاییدیه جهانی گرفتن همینجوری گاله رو وا میکنی یه چیزی پرت میکنی بیرون

    • علی
      0

      زور که نیست شما همون تشریف ببرید داروی شیمایی مورد تایید سازمان جانی تونو میل کنید. که هر روز یه دارو رو تایید و روز بعد میگن اشتباه شده سرطان‌زا بوده مثل رانیتیدین التماس تفکر تعقل مطالعه

  • علی
    0

    وقتی نماینده مجلسمون میشه تبلیغ کننده تبریزیان بدا به حالمون از داروهایی که برای از ما بهتران استفاده شده نمیگه بعد تبلیغ طب اسلامی تبریزیان شیاد میکنه تازه از ضعف مدیریت هم میگه

    نظرات شما -
    • س
      0

      دوست عزیز از معده حرف نزنین که اقای تبریزیان از روی اول کرونا میگن ما درمان دارین حالا نگفتن حتما بیاین از ما خرید کنین دستور ساخت دارو رو در اختیار همه گذاشتن و حتی تو خیلی از شهر ها رایگان پخش کردن چرا وقتی هیچی نمیدونین الکی نظر میدین

  • مهدی
    0

    مطمنی داروی رمدسیور نبوده اخه اونارو برای نورچشمی هاذخیره کردن.

  • نا شناس
    0

    خاک برسرمون این نماینده مجلسمونه داروی امام کاظم،همینه مرگها بیشتر میشن وقتی امثال این آقا تصمیمگیرن خبرفوری توچرا ترویج میکنی کم کشته میدیم از کرونا؟

  • پرتوی
    0

    من به موثر بودن و یا بی اثر بودن این دارو کار ندارم یعنی صلاحیت آن را ندارم اظهار نظر کنم اماآنچه که ایراد وارد است این است چرا وزارت بهداشت روی این دارو نظر نمی دهد که خلق الله در این شرایط سخت دچار تردید و استیصال نشوند.

    نظرات شما -
    • س
      0

      اقای دکتر خادم الحسینی هم همینو میگن میگن ما یه طرحی دادیم حداقل بیان ازمایش کنن بعد رد کنن وقتی هیچ کاری نمیکنن و الکی رد میکنن یعنی یه دلیلی داره که یا جامعه پزشکی به خطر میفته یا کسبو درامدشون به خطر میفته و چیزی جز این نمیتونه باشه

  • بی‌نام‌
    0

    روغن بنفشه هم خیلی موثر است.‌میتونین استفاده کنین

  • انسانم آرزوست
    0

    از رسانه خبر فوری انتظار می رود از پخش چنین سخنانی خودداری کند.تا کی باید دانش و یافته های پزشکی را به بازی گرفت!نوشیدن آب و ... را که پزشکان هم سفارش می کنند! لطفا نوشته های آقای رسول جعفریان ، که روحانی نیز هست،در باره علم و اهمیت آن برای خواندن تاکید می شود.

  • عباسی
    0

    خاک بر سرمون بار این نماینده هامون . داروی امام کاظم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    نظرات شما -
    • علی علی راد
      0

      واقعا هم ... تمسخر توهین جز اینا چی داری؟

    • علی
      0

      شما همونایی هستید که حتی نماز رو هم مسخره میکنید اعتقاد به خدا و اولیای خدا لیاقت می خواد. وای بر مسخره کننده هرزه گو

  • بهلول
    0

    داروی امام کاظم ؟! مگر اینکه در زمان اون بزرگوار دستگاه ونتیلاتور و داروی رمدسیور هم وجود داشته و ما خبر نداشتیم .

    نظرات شما -
    • س
      0

      سلام اگه در اون زمان این همه بیماری وجود داشت مطمنا امام(ع) درمانشو میفرمودن وقتی کسی سوالی نکرده امام هم جوابی نداده حالا ببینین میگن پزشکی پیشرفت کرده دلیل پیشرفتش چی بوده بیماری بوده چون بیماری پیشرفت میکنه پزشکی هم پیشرفت میکنه شما جلوی رشد بیماری های متعدد رو بگیرین پزشکی هم پیشرفتی نمیکنه حال باید دید این همه بیماری از کجا به وجود میاد

  • رحیمی
    0

    مقدسات راکوچک کردن وتقدس بخشی به خود ، اگراین داروی امام کاظم ع که می فرمایید اینقدرموثر است لااقل در همین ایران خودمان به بیماران بدهیدکه روزی بیش از دویست نفر فوت نکنند ، دوم این که براساس امار سازمان های بهداشت ایران وجهان بیماری کرونا معمولا ۵ تا ۶ درصد را به حال وخیم می اندازد ودر۹۶ درصد مبتلایان یا به شکل یک سرماخوردگی عادی بروز می کند ودرموارد متعددی حتی علائمی ندارد واتفاقا بیشترتوسط ایندسته شیوع پیدا می کند، حالا بفرمایید این ۹۶ درصد که وضعیت حادپیدا نمی کنند داروی امام کاظم ع خورده اند. این حرف شما یاد اور دستگاه کرونا یاب مستعان است پس چرا خبری ازان دیگر نیست . در قرن بیست یک زندگی می کنیم .خداوند به همه بیماران کرونا شفا عنایت فرماید .

    نظرات شما -
    • علی علی راد
      0

      اگه بذارن به همه برسه پس مافیای دارو و وزارت بهداشت دست کی باشه؟

  • ع م
    0

    دوستان مخالف لطفا علمی صحبت کنید تا نام امام یا دزن زا هرچی مشابه اون میاد بلافاصله جبهه میگیرید. دین ندارید ارتباطی به کسی نداره ولی وقتی ترکیب دارو را که به هیچ وجه ضرر نداشته بلکه بعضا پایه داروهای سنتی هستند نمشناسید چرا مخالفت میکتید حال آنکه بسیاری استفاده کردند ونتیجه گرفتن. بغض وکینه شما به بعضی نباید مانع حقیقت بشه. به فرمایش امیرالمومنین:انظر الی ماقیل و لاتنظر الی من قال ببین چه چیزی گفته شده نبین چه کسی گفته یکم منصف و عاقل باشید بی دینیتون به کسی مربوط نیس

    نظرات شما -
    • عباسی
      0

      شماها آبروی هر چی دینداره بردید . اصلا باعث دین گریزی این روزهای جامعه شماها هستید

    • علی علی راد
      0

      آقای عباسی شما یا هرکس میخواین دین گریزی کنین گردن بقیه نندازین تا اسم دین میاد دین گریزی دین گریزی علمی جواب بده

  • سبحان
    0

    راستش منم به طب سنتی و اسلامی اعتقاد ندارم. اما این دارو رو خیلی تعریف کردن. قضیه چیه؟

    نظرات شما -
    • علی
      0

      شما همون تشریف ببرید به داروهای شیمایی سرطان‌زا مثل رانیتیدین اعتقاد داشته باشید که بعد از چند سال که مردم بیچاره استفاده کردن تازه اعلام شده که سرطان‌زا بوده.

  • ایران
    0

    خجالت بکش . امام صادق اگر الان بود این دزدهای خدا نشناس ومدعیان دین کفشهایش را هم می دزدیدند وهزاران تهمت نا روا بهش می زدند.شما ها هنوز می خواهید با خرافات وسنت گرایی جامعه را اداره کنید.کرونا برای شما ها که بد نشد . با خنده گفتید مبتلا شدید. وحالا هم شفا یافته امام صادق هستید ووجودتان مقدس هم شده. دیگه اون آدمهای40سال پیش با اون اعتقادات راسخ مرده اند. نسل جدید با ضرباتی که شماها بر پیکر دین زدید به هیچ چیز اعتقاد ندارند.

    نظرات شما -
    • سید شفقت
      0

      این یک دارو طب سنتیه به نگاه عبادی به آن نگاه نکنید دستور ساختش از امام کاظم علیهوالسلام است که مقاومت بدن درباره بیماری ها را افزایش می دهد، تعصبی نگاه نکنید و ایشان را هم شفا یافته ندانید ایشان هم ادعایش را نداشت

    • علی علی راد
      0

      شاید شما به هیچ چیز اعتقاد ندارید اما هستند جوانانی مثل من که اسلام را کامل میدانند و خالصانه از آن و طب آن دفاع میکنند داروی امام کاظم صلوات و دعا نیست(هرچند صلوات و دعا هم مؤثر هست) ترکیبی از سه ماده هست هرکدام از آن سه ماده هم خواصی دارد

    • سیاوش
      0

      شما اعتقاد نداری نداشته باش برین تجربه مردم رو ببین بعد خیلی از پزشکهای معتبر الان در برابر طب اسلامی دارن یکی یکی زانو میزنن لطفا اول مطالعه بعد انتقاد

  • محمدی
    0

    خدایا چرا کسی‌بااین کاسبان دین که جوانان زیادی رامتاسفانه از دین بری کرده اند کسی کار ندارد ،خب همین دوسه ماه پیش بود که در همین صدا وسیما اقایی دستگاه معدن یابی را اورد ومتاسفانه برخی از بزرگان هم فریب خورده درکنارش ایستادند و با چرخاندن بشقابی ادعا می کرداز فاصله چند ده متری قادربه شناسایی مبتلایان کروناست ، وبعدمشخص شد همین حیله گر این دستگاه را چند سال قبل به عنوان معدن یاب در سیمای ارومیه نشان داده است !؟ از ان شیاد تعجبی نیست چون زیرکانه به خواسته اش که کلاهبرداری است رسید اما تعجب از همراهی همراهان شخیص بود ، ایاوقت ان نرسیده عاقلانه رفتار کنیم که جوانی را با کارهای نسنجیده خود به دین حنیف بدبین نکنیم .

  • یاسوج
    0

    یکی به این یارو که اسم خودش را نماینده مجلس گذاشته یاد آوری کنه که درتاریخ ثبت شده خود امام کاظم هم وقتی مریض می شدند به پزشک مراجعه می کردند شما ها برای کاسبی از دین و مقدسات وجهل جماعت سواستفاده نکنید

    نظرات شما -
    • علی علی راد
      0

      هیچکدام از امامان ما به طبیب مراجعه نکرده اند دروغ تحویل مردم نده مگر میشود بگوییم امام عالِم مطلق است اما پزشکی بلد نیست! جاهایی هم که روایت شده طبیب به نزد امام آمده یا به دعوت اطرافیان بوده یا برای این بوده که وسایل یا داروهای گیاهی را بیاورد اسم خودت را گذاشته ای مسلمان و امام خود را ساکت در علم طب میدانی؟ افسوس به این مسلمانی

  • محمد
    0

    داروی امام کاظم خوب و مقوی است وتوصیه طب سنتی است حال برخی با اسم آن مشکل دارند ی نام غربی تعیین کنید و وارد بازار کنید

  • کاربر ناشناس
    0

    یکی آن داروی امام کاظم میشود بقیه داروها و نوع درمان شما و خانواده را اعلام کنید که روزی حداقل سیصد تن از هم وطنشان فوت نکنند و یا با حال وخیم در مراقبت ویژه نباشند خوب اعلام کنید و برای همه مصرف شود نکند این هم شامل تبعیض درمانی است.

  • بانو
    0

    فقط باید گفت شیرین عقل

  • حسن کلید
    0

    خب از این به بعد به بیماران کرونایی از همین دارو بدید،فقط امیدوارم تجویز تبریزیان دروغگو نباشه

    نظرات شما -
    • بینام
      0

      فقط عمق فاجعه رو از کامنت ها میشه فهمید، رنسانس اگه تو اروپا صد سال طول کشید تو ایران هزار سال طول میکشه

  • مجید
    0

    داروی امام کاظم (علیه السلام) از داروهای بسیار قوی برای تقویت سیستم ایمنی بدن هست

  • محمد
    0

    این آقای محترم خیلی حرف میزنم ولی ما عملی ازشون نمی بینم 12سال تو راس امور بودن و هیچ کاری نکردن این آقا باید اخراج میشد نه تاجگردون زحمتکش

    نظرات شما -
    • عرفان
      0

      این آقا نماینده شهرستان ماست امسال سناتور شد ، جالبه بدونی نزدیک نود و خورده ای درصد رای داشت ، دو مجلس هم کارش خوبه ، داعش هم میخواست ترورش کنه ،

    • ناشناس
      0

      بله برادرزاده منم ساکن شاهین شهره وخیلی خیلی ازایشان تعریف میکنه

  • علی بیرو
    0

    برو بابا خجالت بکشین پول بیت المال درست کرده نه داروی امام کاظم سپر نکن بی خدا

  • س
    0

    با سلام.اصلا به این اقای نماینده کاری نداشته باشین ترکیبات این دارو تاییده جهانی گرفته سندش هم هست کسی خواست میفرستم براش بعدش روایت امام هست در ثانی نحوه ی دستور ساخت دارو هست حالا برای کسایی که فکر میکنن دکان زدن هزینه این دارو 5 هزار تومن یا 6 هزار تومنه حالا 5/6 تومن دکان هست یا واکنسی که به قیمتی بالاتر از 5 هزار تومن قراره بهتون بدن دکان حساب میشه ثالثا این دارو رو تو خیلی از شهر ها رایگان پخش کردن و هیچ دکانی هم نبود رابعا تنها کسی که از روز اول گفته من درمان این بیماری رو دارم و مثل سرماخوردگی هست تبریزیان بوده حالا هی برو وایتکس بزن دست بشور ماسک بزن هزینه این ها کجا هزینه یه قوطی دارو کجا 1 قوطی رو میشه 2 ماه 3 ماه مصرف کرد به نظر 5 هزار تومن برای 2 ماه چیزی به حساب نمیاد پس دکان نیس اینا ترسشون از اینه جامعه پزشکی به خطر بیفته و الا اگه به فکر سلامتی مردم بودن یه ازمایش ساده هم کار سختی نبود و بی دلیل اینو رد نمیکردن والسلام

  • آرش
    0

    فواید داروی امام کاظم (علیه السلام) از منابع علمی : داروی زمستانه امام کاظم(ع) از شکرسرخ هلیله سیاه و مصطکی تشکیل شده و در داروی تابستانه بجای مصطکی، رازیانه وجود دارد. به بررسی خواص اجزای این دارو میپردازیم: 1⃣هلیله سیاه: ۱_فعالیت آنتی اکسیدانی ۲_فعالیت ضد آمیبی و ضد پلاسمودیومی ۳_فعالیت ضد قارچی ۴_فعالیت ضد باکتریایی ۵_فعالیت ضد ویروسی ۶_فعالیت ضد HIV ۷_فعالیت ضد سرطانی ۸_فعالیت ضد دیابتی ۹_التیام ضخم ۱٠_فعالیت ضد التهابی ۱۱_فعالیت ضد ضخم معده ۱۲_فعالیت ضد پوسیدگی دندان ۱۳_درمان مشکلات قلبی ۱۴_بهبود عملکرد مغز ۱۵_بهبود ریکاوری استرس ۱۶_بهبود حافظه ۱۷_بهبود تب مزمن ۱۸_مقابله با چربی های بد بدن ۱۹_محافظت از پوست ۲٠_ضد درد ۲۱_تنظیم سیستم ایمنی ۲۲_محافظت از قلب ۲۳_محافظت از کلیه ۲۴_محافظت از کبد ۲۵_ضداسترس و... 2⃣خواص رازیانه ۱_فعالیت ضد سرطانی ۲_فعالیت ضد ویروسی ۳_فعالیت ضد باکتریایی ۴_فعالیت ضد قارچی ۵_فعالیت آنتی اکسیدانی ۶_فعالیت محافظتی از کبد ۷_فعالیت ضد استرس ۸_خاصیت بهبود حافظه ۹_بهبود کارکرد مغز ۱٠_بهبود آلزایمر ۱۱_فعالیت ضد پر مویی در زنان(hirsutism) ۱۲_فعالیت قوی استروژنیک ۱۳_بهبود عملکرد مجاری تنفسی ۱۴_بهبود فعالیت روده ۱۵_فعالیت ضد درد ۱۶_فعالیت ضد جهش ژنتیکی ۱۷_کاهش قندخون ۱۸_فعالیت ضدپیری در پوست و... 3⃣خواص شکر سرخ: ۱_محافظت از سیستم ایمنی ۲_ضد دیابت! ۳_ضد فشار خون ۴_ضد سرطان ۵_محافظت از سلول و... 4⃣خواص مصطکی: ۱_خاصیت ضد التهابی ۲_تنظیم سیستم ایمنی ۳_فعالیت ضد ویروسی ۴_فعالیت ضد میکروبی ۵_فعالیت ضد سرطانی ۶_دارای خاصیت آنتی اکسیدانی ۷_بهبود مشکلات تنفسی ۸_بهبود درد ماهیچه ۹_ضد باکتری و ضد قارچ ۱۰_بهبود گردش خون ۱۱_بهبود ضخم ۱۲_بهبود التهابات پوستی ۱۳_محافظت از دهان و دندان ۱۴_کاهش چربی خون ۱۵_کاهش قند خون ۱۶_محافظت از قلب ۱۷_ضد دیابت و... همانطور که مشاهده میکنید این دارو بسیار خاصیت تقویت سیستم ایمنی در برابر ویروس‌ها و باکتری‌ها و...دارد. نکته‌ی قابل توجه اینکه در زمستان به دو دلیل: ۱_شرایط بهتر برای برخی ویروس ها ۲_ضعیف شدن سیستم ایمنی احتمال افزایش عفونت ویروسی بیشتر است. و در داروی زمستانه بجای رازیانه،مصطکی وجود دارد که خاصیت تنظیم وبهبود سیستم ایمنی بیشتری دارد. ~~~~~~~

    نظرات شما -
    • نا شناس
      0

      زیر بیست تا خاصیت کمه نه قبول نیست!

  • محمد
    0

    چه کسانی از تبلیغ و فروش داروهای اثبات نشده کرونا به صورت انحصاری سود می برند؟

    نظرات شما -
    • Jafar nrs
      0

      چکسانی از فروش ردمسیویر و فاویپیراویر با قیمت نجومی سود میبرند؟؟؟

    • مهران
      0

      سود داروهای شیمیایی به جیب کی میره جز خانواده راکفلر آمریکایی اسرائییلی برید مطالعه کنید با مدرک شما که دنبال مدارکین حتما نماز و روزه هم مدرک میخواد

  • من
    0

    این که داروی شیمیایی نیست که ضرر داشته باشه. تو خونه هم راحت درست میشه و لازم نیست از کس خاصی بخرین. دوست دارین بخورین ،دوست ندارین نخورین! ولی لطفا به مقدسات و امامان توهین نکنید که اگه کرونا دامن گیرتون نشه این بی ادبی ها دامن گیرتون میشه. الحمدلله با این بیماری، صف کسانیکه خودشون رو مثل منافقین تو صف مومنین جازده بودند مشخص شده و این نشانه آخرالزمان است که منافقین دیگر نمی تونن نقش بازی کنن.مردم یا مومن هستند یا کافر. اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر

  • سید علی
    0

    از اونایی که رفتن کربلا از این دارو استفاده کردن سوال کنید کسایی که استفاده کردن از داروی امام کاظم علیه السلام مریض نشدن... من اگه خدایی نکرده کرونا بگیرم و قرار باشه از بین داروی رمدسیور گران قیمت طب مدرن و داروی ارزان قیمت طب سنتی که داروی امام کاظم علیه السلام باشه یکی رو برای درمان انتخاب کنم، داروی امام کاظم علیه السلام رو انتخاب می‌کنم

  • محمد محجوری
    0

    ما خواستار تدوین یک قانون برای به رسمیت شناختن طب اسلامی مثل باقی مکاتب طبی هستیم

  • جزی
    0

    همینکه ساعت ۱۲ شب به تلفن مردم حوزه انتخابیه اش جواب می‌دهدلسوزه مردم وبا مردمه و پیگیر مسائل ومشکلات است برا ما مردم شهرستان دنیا ارزش داره وما ممنون زحماتش هستیم وبرا سلامتی خودش وخانواده محترمش دعا گو هستیم

  • ...
    0

    خيلي ها به كروناي نوع سخت مبتلا نميشن. و هيچ ربطي به اين داروي من درآوردي شما نداره ... اگه به همين راحتي بود كه اينقدر دانشمندان به دنبال كشف واكسن كرونا نبودند . يعني اينهمه دانشمند عقلشون نميرسه كه بگن داروي شما شفا بخشه ... بابا دست برداريد از اين خرافه بازي ها تون. و اينقدر هم كرونا رو عادي جلوه نديد . چشماتون و باز كنيد و گورستانها را هر روزه نظاره كنيد.

  • ناشناس
    0

    این دارو واقعا عالی هرچی هست خیلی خوبه دختر من هفته ای یکبار مریض بود و فقط از وقتی این دارو رو مصرف کردیم هیچکدوم بیمار نشدیم و الان حدود ۵ ماهه که که به دکتر هم مراجعه نکردیم

  • کوروش قائدی
    0

    منم استفاده کردم خوب شدم

  • .....
    0

    بس کنید این خرافاتو.... داروی امام کاظم امام جعفر!!! داروی امام سجاد ندارید!!!! امام هادی چطور؟؟ میخوایید یه دکان جدید باز کنید!!!!!

    نظرات شما -
    • Jafar nrs
      0

      دکان رو وزارت بهداشت باز کرده که یک ویال ردمسیویر یک میلیون و دویست و یک ورقه فاویپیراویر رو صد هزار تومان میده که این دارو ها بیشتر از اونی که مفید باشند عوارض وحشتناک دارن... در ضمن فک کنم کتابی مث هاریسون که توسط یک یهودی نوشته شده من درآوردی تر باشه تا روایت معتبر اهل بیت... در ضمن اسم اهل بیت رو میخوای بیاری دهنتو آب بکش

    • ایران اسلامی
      0

      اول خودتون مریض بشین برین امتحان کنید نتیجه نگرفتی بعد درمان فقط با طب اسلامی همین وزارت بهداشت فقط بلده دنبال سازمان صهیونیستی آمریکایی جهانی باشه تا اونا چیزی رو رد نکنن که نمیشه برین یه کم مطالعه کنین ببینین اونا پشت پرده چکار کردن و میکنن اگه اسلام فقط نماز و روزه بود و برای سلامتی برنامه نداره که ناقصه

    • بهمن
      0

      تابستانه داروی امام کاظم پنج تومنه و زمستانش ده تومن!!! این دکان باز کردنه؟!!! در ضمن خودتم میتونی درست کنی! ترکیب میاوی شکر سرخ،هلیله سیاه و مصطکی برای زمستان و به جای مصطکی از رازیانه استفاده بشه واسه تابستانه!!! اگه هم نمیخای برو سی چهل ملیون بده دارویهای عجیب و فریب بگیر بخور

    • یادگار
      0

      خوب نخور چرا میزنی

  • پزشک سهمیه ای
    0

    واقعا باید تاسف خورد. خبر فوری فقط نظرات دلخواه خودشو تایید میکنه. با وزرات بزتاش هماهنگی کردین؟

  • دانیال
    0

    ما این دارو رو خوردیم و نتیجه داد. اونایی که ناراحتند نخورند

  • ناشناس
    0

    هرکی ی نظری داره من پارسال بچم سرماخورده بود دکتر بردم خوب نشد این دارو رو دادم خوب شد

  • امام کاظم
    0

    اونایی که مخالفن برن تحقیق کنن حداقل فقط فکر کنیدچرا شبکه سه برنامه طبیب وقتی به این دارو توهین کردو گفت درست نیست روز بعد مردم اینقدر با سیما تماس گرفتن که مجبورشد دوباره در همون برنامه معذرت خواهی کنه و این بار مجبور بشه توصیه کنه باور ندارین کلیپش هست تو آرشیو درمان با طب اسلامی عالیه

  • مهسا م
    0

    خب معلومه که وزرات بهداشت هیچ وقت اعلام نمیکنه این دارو ( داروی امام کاظم ) موثره چون درآمدش تو بیمار بودن انسانهاس که این تفکر نشات گرفته از بهداشت جهانیه که زیر نظر مدیران صهیونیسمش اداره میشه. من خودم دو هفته کرونا داشتم با داروهای شیمیایی خوب نشدم یه هفته اس از داروی امام کاظم و جامع امام رضا استفاده میکنم خداروشکر خیلی بهترم.... هموطن کمی التماس تفکر

  • ناشناس
    0

    تا حالا چهارنفر از بستگان ما کرونا گرفتن هر چهارنفر هم با داروی امام کاظم وجامع امام رضا درمان شدن.اتفاقا قبل از ابتلا، طب اسلامی رو مسخره هم میکردن اما وقتی گرفتن و از همه جا ناامید شدن به همین داروها روآوردن و درمان شدن.حالا خودشون مبلغ این داروها هستن.چوب خدا صدا نداره.مخالفین اول برین چندتاتحقیق یا مقاله در موردتاثیر این داروها بخونین بعد مخالفت کنید با دلیل ومدرک نه با تعصب.

  • مجتبی
    0

    ⭕️ بررسی اثرات ضد ویروسی، ضدالتهابی و آنتی‌اکسیدانی #رازیانه، #مصطکی، #هلیله و #شکر_سرخ در مقالات علمی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها