لیورپول ۵ - چلسی ۳ / قهرمان، خودی نشان داد

هفته سی و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی پر گل لیورپول برابر چلسی به پایان رسید.

لیورپول ۵ - چلسی ۳ / قهرمان، خودی نشان داد

در آخرین بازی از مسابقات هفته سی و هفتم لیگ برتر فوتبال انگلیس، تیم فوتبال لیورپول، قهرمان زودهنگام این رقابت‌ها در ورزشگاه آنفیلد میزبان چلسی بود که موفق شد در دیداری پر گل آبی‌های لندن را با نتیجه ۵ بر ۳ شکست دهد.

در این بازی ابتدا "نبی کیتا" در دقیقه ۲۳ گل اول لیورپول را به ثمر رساند و سپس "ترنت الکساندر-آرنولد" در دقیقه ۳۷ گل دوم این تیم را زد و پس از او"جورجینیو وینالدوم" در دقیقه ۴۳ نتیجه را ۳ بر صفر کرد. "اولیویه ژیرو" در دقیقه ۳+۴۵ یکی از گل‌های خورده چلسی را جبران کرد.

در حالی که انتظار می‌رفت تیم فوتبال چلسی در نیمه دوم برای جبران گل‌های خورده تلاش کند، اما این لیورپول بود که در دقیقه ۵۵ توسط "روبرتو فیرمینو" گل چهارم را به ثمر رساند.

در ادامه "تامی آبراهام" در دقیقه ۶۱ گل دوم را برای چلسی به ثمر رساند. "کریستین پولیشیچ" هم در دقیقه ۷۳ با زدن گل سوم آبی‌های لندن اختلاف را به حداقل رساند. اما "الکس اکسلید -چمبرلین" در دقیقه ۸۴ گل پنجم شاگردان "یورگن کلوب" را وارد دروازه چلسی کرد تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد.

تیم فوتبال لیورپول با کسب سه امتیاز این بازی، جمع امتیازات خود را به عدد ۹۶ رساند و چلسی هم که ساعاتی قبل رتبه سوم را به منچستریونایتد واگذار کرده بود با ۶۳ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به منچستریونایتد در رتبه چهارم باقی ماند.

در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت‌های این فصل لیگ برتر انگلیس حضور لیورپول و منچسترسیتی در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا مسجل شده، اما تکلیف ۲ تیم دیگر در بازی‌های هفته آینده مشخص خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها