یک نماینده مجلس:

رئیس جمهور و وزرا طبق قانون، مرداد باید به مجلس گزارش دهند

نماینده مردم مشهد گفت: رئیس جمهور و وزرا موظف هستند در مرداد هر سال بر اساس برنامه ارائه شده در زمان تشکیل دولت و اخذ رأی اعتمادشان به مجلس گزارش دهند.

رئیس جمهور و وزرا طبق قانون، مرداد باید به مجلس گزارش دهند

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در جلسه علنی امروز مجلس طی تذکری شفاهی اظهار کرد: رئیس جمهور و وزرا موظف هستند در مرداد هر سال بر اساس برنامه ارائه شده در زمان تشکیل دولت و اخذ رأی اعتمادشان به مجلس گزارش دهند.

او افزود: اکنون در مردادماه قرار داریم و باید رئیس جمهور و وزرا به مجلس گزارش ارائه دهند که چرا در یک سال گذشته نابسامانی‌ها روز به روز افزایش یافته، سفره مردم امروز به شدت کوچک شده است.

پژمانفر تاکید کرد: یک سال دیگر بر بی‌احترامی به پاسپورت ایرانی گذشت و تحقیر ملت ما در حوزه بین المللی بیشتر شده است، رئیس جمهور و وزرا به مجلس گزارش دهند که علت ناامنی‌هایی که در داخل و اطراف کشور ایجاد شده، چیست.

نماینده مردم مشهد بیان کرد: وضعیت فرهنگ، فضای مجازی و اقتصاد جامعه نابسامان است، چه کسی می‌خواهد نسبت به این موارد پاسخگو باشد.

او افزود: دولت در مورد مسکن گزارش دهد که امروز در این حوزه چه کار کرده است و ما امروز ما با دولتی مواجه هستیم که بالاترین تخلف و بالاترین فرار از قانون را در کشور داشته است.

نماینده مردم مشهد در پایان گفت: قاطعیت و صلابت مجلس در این است که جلوی تخلفات دولت را بگیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ...
    0

    ايول... پس اگه عرضه داريد و راست ميگيد بايدخيلي زود جلوي تخلفات دولت را بگيريد ، چون تا بخواهيد بخود بنجنبيد عمر اين دولت تموم شده و فلنگ و بسته...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها