چرا آب شرب منطقه حسین‌آباد کرج بوی ماهی می‌دهد؟

مدیر آبفای کرج، گفت: طی چند روز گذشته به واسطه افزایش محسوس دما شاهد افزایش میزان مصرف برق و فشار مضاعف روی شبکه برق شهرستان بودیم که این امر باعث قطعی موقت برق در برخی مناطق شد.

چرا آب شرب منطقه حسین‌آباد کرج بوی ماهی می‌دهد؟

شهرام حافظ ، با اشاره به اینکه بخشی از ساکنان منطقه حسین آباد مهرشهر طی تماس‌هایی اعلام کرده اند که آب این منطقه بوی ماهی می دهد، اظهار کرد: کیفیت آب مناطق مختلف کرج از جمله حسین آباد مهر شهر بالاتر از استانداردهای تعیین شده است و هیچ مشکلی ندارد.

وی، ادامه داد: اینکه آب این منطقه گاه بوی ماهی می‌دهد به دو دلیل است اول اینکه بسیاری از مشترکین این منطقه به صورت مستقیم بر روی لوله‌های آب پمپ نصب کرده و دوم اینکه از عمر لوله‌های این منطقه مدت زیادی می‌گذرد و این لوله‌ها اغلب فرسوده شده‌ است.

حافظ، افزود: مشترکین مطمئن باشند این بو هیچ تاثیری در کیفیت آب ندارد و می‌توانند با خیال راحت از آب لوله کشی استفاده کنند.

این مسئول، در ادامه به علت قطعی آب در برخی مناطق کرج طی چند روز اخیر اشاره کرد و گفت: طی چند روز گذشته به واسطه افزایش محسوس دما شاهد افزایش میزان مصرف برق و فشار مضاعف روی شبکه برق شهرستان بودیم که این امر باعث قطعی موقت برق در برخی مناطق شد.

حافظ، اضافه کرد: وقتی برق قطع شود چاه‌های تامین آب نیز از مدار خارج می‌شوند و همین امر تامین آب مشترکان را با مشکل مواجه می‌کند.

مدیرآبفای کرج، توضیح داد: با رایزنی که با شرکت توزیع نیروی برق استان صورت گرفته بنا شده در صورت فشار به شبکه برق و تصمیم برای قطع مقطعی برق این اتفاق در مناطقی بیفتد که جمعیت کمتری دارد.

وی، در ادامه با اشاره به مشکل تامین آب شهرک بهارستان اضافه کرد: متولی تامین آب این شهرک 20 هزار نفره بخش خصوصی است و فعلا در کشمکش هستیم تا بتوانیم فرایند تامین آب را از آبرسان بخش خصوصی تحویل بگیریم و اگر نتیجه ندهد چاره‌ای جز مراجعه به دستگاه قضا نداریم.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها