زمین‌های تنیس در ۳ شهرستان آذربایجان‌ غربی ایجاد می‌شود

رئیس هیئت تنیس آذربایجان‌ غربی، گفت: به صورت جدی و در صورت مساعدت اداره ورزش و جوانان، راه‌اندازی هیئت و ایجاد زمین تنیس در سه شهرستان ماکو، خوی و سلماس انجام می‌شود.

زمین‌های تنیس در ۳ شهرستان آذربایجان‌ غربی ایجاد می‌شود

محمدطاهرصمدیان، اظهار داشت: هیئت تنیس استان به صورت جدی پیگیر راه‌اندازی و ترمیم زمین‌های تنیس در تمام شهرستان‌های استان است.

وی، تصریح کرد: همچنین به صورت جدی و در صورت مساعدت اداره ورزش و جوانان، راه‌اندازی هیئت ایجاد زمین تنیس در سه شهرستان ماکو، خوی و سلماس انجام می‌شود.

رئیس هیئت تنیس آذربایجان‌غربی، در ادامه بیان کرد: هم اکنون زمین‌های هیئت تنیس استان در حال ساماندهی بوده و از رکود و فرسودگی خارج شده‌اند.

وی، با بیان اینکه عملیات مسقف کردن چند زمین متعلق به هیئت تنیس در مجموعه تختی در حال جریان است تصریح کرد: این پروژه‌ها تا 10 روز آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

صمدیان، در ادامه گفت: تکلیف باشگاه‌های بدون مجوز استان به زودی مشخص می‌شود و در این راستا مکاتبات هیئت با اداره ورزش صورت گرفته است و باید فرایند آموزش و باشگاه داری قانونی و رسمی باشد.

وی، در ادامه با اشاره به اینکه زمین تنیس شهرستان بوکان در حال پایان است افزود: همچنین زمین دوم در نقده در حال پایان بوده و عملیات ساخت زمین تنیس در پیرانشهر و اشنویه نیز در حال جریان است.

رئیس هیئت تنیس آذربایجان‌ غربی، اظهار داشت: با رایزینی و صحبت‌هایی که با روسای ادارات ورزش میاندوآب و سردشت صورت گرفت، ساخت زمین تنیس و راه اندازی هیئتی فعال در این شهرها پیگیری می‌شود.

وی، در ادامه با ابراز خرسندی از اینکه برخلاف رکودی که بر بسیاری از هیئت های ورزشی حاکم است، هیئت تنیس استان فعال است تصریح کرد: خوشبختانه به طور جدی در این هیئت در حال ساخت، نوسازی زمین‌ها و سازماندهی باشگاه‌ها هستیم.

صمدیان، با ابراز تاسف از اینکه متاسفانه به علت بحران کرونا بسیاری از برنامه‌ریزی‌ها و مسابقاتی که قرار بود برگزار شوند تعلیق شده اند بیان کرد: بی‌شک بلافاصله پس از خروج از بحران کرونا مسابقات برون مرزی تنیس با میزبانی ارومیه برگزار می‌شود.

وی، اظهار داشت: همچنین ارتقای سطح مربی‌گری و داوری با دعوت از مربیان ملی از جمله برنامه‌های هیئت تنیس استان است که در صورت موافقت فدراسیون برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها