۳۵۰ پرونده تخلف اصناف استان سمنان در زمینه قاچاق تشکیل شد

سرپرست صنعت معدن و تجارت سمنان، از تشکیل ۳۴۸ پرونده تخلف در حوزه قاچاق کالا در سطح اصناف استان خبر داد و گفت: این پرونده‌ها تنها در بازه زمانی سه ماهه اول سال ۹۹ تشکیل شده‌اند.

۳۵۰ پرونده تخلف اصناف استان سمنان در زمینه قاچاق تشکیل شد

علی تشنه دل، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی سازمان صمت سمنان ضمن بیان اینکه ۱۵۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سه ماهه اول سال جاری از اصناف استان کشف شده است، تاکید کرد: در این رابطه ۳۴۸ پرونده تخلف گشایش‌یافته است.

وی، با بیان اینکه دو هزار و ۲۷۰ مورد بازرسی طی سه ماهه اول سال ۹۹ از اصناف سطح استان سمنان صورت گرفته است، ابراز کرد: این بازرسی‌ها در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا، حمایت از تولید و کالای ایرانی صورت گرفته است.

سرپرست صمت استان سمنان، با بیان اینکه بازرسان مستقر سازمان صنعت معدن و نماینده‌های عضو کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر گردش کالا به صورت مشترک بازرسی‌ها را صورت می‌دهند، گفت: مراتب تخلفات برای رسیدگی قانونی به مراجع قضائی ارجاع شده است.

تشنه دل، بیان کرد: بیشترین کالای قاچاق کشف شده در سطح استان طی سه ماهه اول سال جاری مربوط به گروه‌های کالایی آرایشی و بهداشتی، مواد دخانی، مواد غذایی، سوخت، آرد و نان و.. بوده است.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها