«بچه زرنگ»، داستانش را گفت

انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» که این روزها در دست تولید است، داستانِ پسربچه‌ای به نام محسن را بازگو می‌کند که برای بازگرداندن جانوری کمیاب به محیط زندگی‌اش در جنگل، با ماجرایی پیچیده روبه‌رو می‌شود.

«بچه زرنگ»، داستانش را گفت

سازندگانِ انیمیشن سینمایی «بچه‌زرنگ» که محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شرکت هنرپویا است، خلاصه داستان این فیلم را منتشر کردند.

انیمیشن «بچه ‌زرنگ»، موضوع و درون‌مایه‌ای محیط زیستی دارد و در فضای ایران امروز روایت می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: «محسن، پسربچه‌ای است که عاشق ابرقهرمان‌های فیلم‌هاست و همیشه تلاش می‌کند تا با وسایل ابرقهرمانی‌اش، به هرکس و هر چیزی کمک کند. اما در یک اتفاق نادر، محسن با جانوری مواجه می‌شود که از گونه‌های منقرض شده ایران است. محسن تصمیم می‌گیرد تا به آن جانور هم کمک کند و او را به زادگاهش بازگرداند، اما سفر به دلِ جنگل، نبرد با شکارچیان و رویارویی با حیوانات منقرض‌شده دیگر، شروع یک ماجرای پیچیده برای محسن است...»

«بچه‌زرنگ» که اولین انیمیشن سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، توسط مجموعه هنرپویا در دست ساخت است، موسسه‌ای که تا امروز، تجربه ساخت و عرضه فیلم‌های سینمایی «شاهزاده روم» و «فیلشاه» را در کارنامه خود دارد. هادی محمدیان و حامد جعفری، کارگردانی و تهیه‌کنندگی این انیمیشن را بر عهده دارند.

منبع: خبرآنلاین

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها