سارق حرفه‌ای گوشی آیفون، برای هجدهمین بار به زندان افتاد

سارق گوشی‌قاپ حرفه‌ای برای هجدهمین بار در تهران دستگیر شد.

سارق حرفه‌ای گوشی آیفون، برای هجدهمین بار به زندان افتاد

چند ماه پیش مردی جوان در تماس با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اعلام کرد که در حال خروج از محل کارش در خیابان پاسداران بوده که ناگهان مردی با پای پیاده گوشی تلفن همراه آیفون ایکس او را قاپیده و سوار بر ترک دستگاه موتورسیکلت هوندا از محل متواری شده است. در همین راستا نیز ماموران کلانتری پاسداران در محل حاضر شده و با اخذ گزارش شاکی پرونده اولیه را در این خصوص تشکیل دادند. در ادامه نیز موضوع برای پیگیری تخصصی از سوی مقام قضایی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد.

با ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، تحقیقات میدانی آغاز شد و مدتی بعد ترک نشین موتورسیکلت مورد شناسایی قرار گرفت که در جریان پایشهای اطلاعاتی مشخص شد این فرد متهم سابقه دار بوده و پیش از این ۱۷ مرتبه به دلیل سرقت دستگیر و روانه زندان شده است.

با کسب این اطلاعات شناسایی مخفیگاه متهم در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد که این فرد از مخفیگاه قبلیاش خارج شده است. همزمان در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی نیز مشخص شد که متهم مجهول المکان است و همین موضوع کار ماموران را با پیچیدگیهایی روبه رو کرده بود تا اینکه سرانجام این فرد در حوالی خیابان شوش شناسایی و دستگیر شد.

با انتقال متهم به مقر انتظامی او تحت بازجویی قرار گرفت و به جرم خود اعتراف کرد. او معترف شد که علاوه بر آن گوشی دیگری را نیز سرقت کرده که هر دو گوشی را در کنار خیابان و به شکل دستفروشی به فروش رسانده و خرج خود کرده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت با تایید این خبر اعلام کرد که برای این فرد پروندهای تشکیل شد و او با حکم مقام قضایی برای هجدهمین بار روانه زندان شد. همچنین شناسایی راکب موتورسیکلت نیز در دستور کار قرار دارد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها