فولاد به «کرونا» باخت نه به پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان اینکه هیچ فشاری روی این تیم برای کسب سهمیه آسیایی نیست، گفت: در دیدار مقابل پرسپولیس حریف کرونا نشدیم و در اصل به این ویروس باختیم.

فولاد به «کرونا» باخت نه به پرسپولیس

سعید آذری درباره باخت یک بر صفر تیم فوتبال فولاد مقابل پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال گفت: ما در نیمه نخست تیم برتر میدان بودیم و موقعیت های خوبی برای گلزنی به دست آوردیم. دست تک تک اعضای تیم را می بوسم. در مدت زمان ۲۰ روز، یک چهارم تیم را به خاطر کرونا از دست دادیم. حدود ۲۷ نفر از فولادی ها به ویروس کرونا مبتلا شدند. متاسفانه عده ای با قضاوت های ناجوانمردانه ما را اذیت کردند.

وی درباره احتمال کم شدن شانس کسب سهمیه آسیا برای تیم فولاد، افزود: اکثر بازیکنان ما کرونا گرفته بودند برای همین در نیمه دوم توان بازی کردن نداشتند. با این حال ناامید نمی شویم و با تمام توان می جنگیم. هنوز چند هفته باقی مانده است و با تمرینات خوب تا روز آخر می جنگیم. ضمن اینکه از ابتدا هم هیچ قولی برای کسب سهمیه نداده بودیم. با این حرفها نمی توانند روی بازیکنان و کادر فنی فشار روانی ایجاد کنند. ما برای بهتر و بهتر شدن تلاش کردیم و کسب پنج پیروزی متوالی در لیگ، نشان دهنده هارمونی و هماهنگی لازم است.

مدیرعامل باشگاه فولاد درباره اعتراض این باشگاه به اشتباهات داوری مقابل پرسپولیس، تاکید کرد: در این مورد باید کارشناسان داوری نظر بدهند. من اظهارات آقای مظفری کاشناس داوری را خواندم که گفته بود گل پرسپولیس آفساید بوده و کنعانی زادگان مدافع پرسپولیس هم باید اخراج می شد. به هر حال حرف این کارشناسان می تواند قابل اتکا باشد ولی در نهایت صحبت در این زمینه بر عهده کارشناسان داوری است.

فولاد به «کرونا» باخت نه به پرسپولیس

آذری در ادامه تأکید کرد: فولاد حریف کرونا نشد و مقابل پرسپولیس در اصل به کرونا باختیم. بازیکنان ما با تمام این شرایط، شایستگی خود را نشان دادند.

وی درباره دیدارهای معوقه فولاد با نساجی و نفت مسجدسلیمان، اظهار کرد: روز پنجشنبه در هفته بیست و ششم باید با ذوب آهن بازی کنیم. دوشنبه هفته آینده دیدار معوقه با نساجی برگزار می شود و بعد از آن هم باید به سیرجان برویم. در کل برنامه فشرده ای داریم.

مدیرعامل فولاد در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت کادر فنی این تیم برای فصل بعد و احتمال ادامه همکاری با جواد نکونام، گفت: فولاد خانه نکونام است. او در این باشگاه نهالی را کاشته است و امیدوارم آنرا به درخت تنومندی تبدیل کند که تا سالیان سال از میوه هایش استفاده کنند. همه از نکونام حمایت می کنند. من با خیلی از مربیان کار کرده و از آنها درس گرفته ام. به نظرم باید روی جواد نکونام سرمایه گذاری بیشتری شود. از نزدیک شاهد هستم که او با چه تلاش و پشتکاری در گرمای ۵۲ درجه اهواز با دستیارانش کار می کند.

آذری که پیش از فولاد، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن بود درباره تقابلش با این باشگاه در روز پنجشنبه تاکید کرد: ذوب آهن خانه من بوده و خواهد بود. ۲۵ سال در این باشگاه حضور داشته ام؛ از زمان ورزشکاری تا مربیگری و سپس دوران مدیریتی. علاقه ام را به ذوب آهن پنهان نمی کنم ولی الان در فولاد هستم و نان و نمک این باشگاه را می خورم.

مدیرعامل باشگاه فولاد در پایان گفت: علیرغم اینکه عده ای می گویند ذوب آهن طوری بازیکن گرفته که سقوط نکند باید بگویم علیرضا منصوریان بهترین نفرات را برای ذوب آهن در این فصل جمع کرد. بازیکنان ذوب آهن نفراتی هستند که تمام باشگاه های ایران به دنبالشان بوده اند. حرفی که گفته شده، توهین به بازیکنان ذوب آهن است و در آن غرض ورزی دیده می شود. ذوب آهن همین حالا هم تاکتیکی ترین تیم ایران است و بازی کردن مقابل این تیم خیلی سخت است.

منبع: مهر

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها