حجاریان پشت پرده مافیا واردات گندم است؟

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اسنادی از پشت پرده مافیا واردات گندم به کشور را منتشر کرد.

حجاریان پشت پرده مافیا واردات گندم است؟

روز گذشته خبری درباره وجود مافیا در گندم توسط علی خضریان، نماینده مردم تهران منتشر شده بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در چند سال اخیر به دلیل عدم توجه به تولید داخلی، واردات گندم رونق گرفته است، گفته بود: عدم حمایت از تولید گندم این ذهنیت را پدید می‌آورد که گویا فرد یا افرادی تلاش می‌کنند تا منافع شخصی برخی از اطرافیانشان تامین شود.

خضریان با اشاره به اینکه متاسفانه یکی از سران پر نفوذ سیاسی کشور اقدام به واردات محموله‌های گندم کرده است، گفت: سوال اینجاست چه ارتباطی بین حذف ردیف بودجه و واردات توسط اینگونه افراد می‌باشد و آیا نظارتی بر این مسئله وجود دارد؟

اکنون جزئیات بیشتری از این مافیا توسط علی خضریان منتشر شده است و نفر اصلی در این موضوع کسی نیست جزء سعید حجاریان، یکی از تئوریسین‌های جریان اصلاحات.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با انتشار اسنادی در رابطه با این موضوع نوشته است: «در سوال از ⁧‫وزیر جهادکشاورزی‬⁩ پیرامون حذف بودجه خودکفایی ⁧‫گندم‬⁩ از یک شخصیت پرنفوذ سیاسی گفتم که با استفاده از فضای تضعیف شده تولید داخلی اقدام به واردات محموله‌های گندم از خارج از کشور نموده است؛ این شخص کسی نیست جز جناب ⁧‫سعید حجاریان‬⁩ از تئوریسین‌های جریان اصلاحات!».

وی افزود: «حجاریان‬⁩ همچنین از تئوری‌پردازان و حامیان اصلی روی کار آمدن دولتی است که با بی‌تدبیری‌هایش از طرفی ⁧‫خودکفایی‬⁩ کشور در موضوع استراتژیک گندم را به مخاطره انداخته و از طرف دیگر بستر را برای ⁧‫واردات‬⁩ این کالای سابقاً خودکفا شده با ارز مرجع (جهانگیری) برای وی امثال فراهم ساخته است».

نماینده مردم تهران ادامه داد: «جناب سعید حجاریان در ۲۰ اسفندماه سال ۱۳۹۲ و تنها چندماه پس از پیروزی جناب ⁧‫ حسن روحانی ‬⁩ و استقرار ⁧‫ دولت یازدهم ‬⁩، با شراکت فرزندش محسن، اقدام به ثبت شرکتی به نام ⁧‫راشا تندیس پارسیان‬⁩ در حوزه واردات کالاهای اساسی نموده است».

وی اشاره کرد: اسناد نشان می‌دهند جناب حجاریان تحت لوای این شرکت خانوادگی و در ادامه فامیلی، چندین محموله محصولات زراعی اعم از گندم را به کشور وارد کرده است تا حذف بودجه ⁧‫خودکفایی گندم‬⁩ توسط ⁧‫دولت‬⁩ و ادامه روند ⁧‫واردات‬⁩ گندم، ضربه محکمی به تولید این کالای استراتژیک بزند.

حجاریان پشت پرده مافیا واردات گندم است؟

حجاریان پشت پرده مافیا واردات گندم است؟

حجاریان پشت پرده مافیا واردات گندم است؟

حجاریان پشت پرده مافیا واردات گندم است؟

حجاریان پشت پرده مافیا واردات گندم است؟

سعید حجاریان از حامیان پروپاقرص حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ و ۹۶ است.

منبع: آنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 15
  • حسن
    0

    همه بدبختیهای این کشوراز دست اصلاح طلبان اختلاس گر میباشد .

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      خدا به دادمان برسد هشت سال اصلاگران حکومت می کنند هشت سال هم اصولگرا همه دارای های مملکت را بر می دارند برای خودشان و بچه هایشان وفامیلهایشان دیگر بوی از اسلام ناو محمدی نیست

  • ایرانی
    0

    این زندانیهای سیاسی را آزاد کنید اگر هنوز غیرتی در رگهای خود دارید .مملکتی با این چنین اوصافی سنگهای بیابان را هم متلاشی میکند .اصول گراش قصد فرار داشته اصلاح طبیش در کار زدوبند نون مردم است .ما مردم ایران چه بد ! بختیم (شانسیم )که در زمانه انفجار اطلاعات در خانواده جهانی جز پستی و زشتی خبری برای گوشهای مردم جهان نداریم .نهادهای نظارتی ما خود محتاج نظارت هستند طبری و منصوری و خاوری و طوسی و امامی و بقایی و حجاریان و ... زندانی سیاسی نبودند .

  • ....
    0

    روحانی باید ممنوع الخروج از کشور باشد ...دستانی پشت پرده مملکت دارد ....از زمانی اومده گدای برای مردم ارمغان اورده

  • عبدالله
    0

    علی لعنت الله بر خیانتکاران

  • رحیمی
    0

    اول یک طرفه به قاضی رفتن هم خطاست وهم بی انصافی دوم این که باید توضیحات اقای حجاریان هم شنیده شود سوم قرار نیست فرزندان وخانواده حجاریان ، چون پدرشان یک فرد سیاسی است حق تجارت نداشته باشند چهارم کل مبلغ پول مبادله شده مندرج در فاکتورها حدود یک میلیارد تومان است که تاثیرچندانی در بحث خود کفایی و ... واقتصاد کلان کشور ندارد . ودر اخر امیدوارم این گزارش هم برای کو بیدن هر چه بیشتر حریف نباشد . امید است اقای حجاریان شفاف توضیح دهد تا سیه روشود ان که در او غش باشد

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      اگه بدون دلار دولتی وارد کنن کسی کاری به کارشون نداره

  • حامدی
    0

    در پاسخ کامنت گذار بنام حسن باید گفت که اتفاقا دوسوم اختلاس های کلان کشور از قبیل کیس هایی چون موسسات مالی و بانکی منحل شده مثل ثامن الائمه وثامن الحجج و فرشتگان و... وهمچنین بنیاد تعاون ناجا و بابک زنجانی ها وخسروی ها و طبری معاون رئیس قوه قضائیه سابق وعیسی شریفی قائم مقام قالیباف و املاک نجومی وبنیاد های دیگر و.... مربوط به اصولگرایان بوده یا مورد حمایت انها بوده است پس لطفا دیمی قضاوت نکن وفورا لعن ونفرین حواله ان که کاری نکرده نکن خداوند قهار وبصیر ومردم بهترین داوران دنیا واخرت هستند و یوم تبلی السرائر روزی که همه اسرار فاش وبرملا شود .ّ

    نظرات شما -
    • ...
      0

      عیسی شریفی قائم مقام قالیباف که املاک نجومی رو رقم زد اصلاح طلب بوده و هست یکم تحقیق کن

    • پرسپولیس
      0

      موسسات کار اصلاحات بود و برادر جهانگیری رو بخاطر همین موسسه ها گرفتن . اونم اصولگراست؟؟؟

    • ایرانی
      0

      تمام سران اصلاحات یه دور بخاطر اختلاس زندان رفتن : کرباسچی جهانگیری در دولت خاتمی و برادرش تو این دولت . برادر روحانی . همسر کرباسچی تو رشت الکتریک . پسر هاشمی و تاجزاده و پسر وزیر فرهنگ دولت اصلاحات که تو ماجرای دکل نفتی گرفتنش ....

    • ادم
      0

      خسروی و طبری و دانیال زاده که همکار جناب فریدون برادر روحانی بودن ... فردا هم میایین میگین حجاریان هم اصولگراست !!؟؟!!

  • بی نام
    0

    این سعی حجاریان و دوستان با اختلاس و دزدی مملکت رو بین خودشون و بچه هاشون تقسیم کردن این ها اصلا اعتقادی نه به خدا ونه به روز قیامت ندارن امیدوارم قوه قضائیه به شدت با این مجرمین بر خورد کند

  • علی محمد صادقیان
    0

    هرجا سخن از خیانت به مملکت یا مردم است نام یک اصلاح طلب میدرخشد . هر روز بیشتر از دیروز

  • سعیدی
    0

    اصلاح طلب ها ادامه راه مجاهدین خلق ( همون منافقین) هستن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها