اینفلوئنسر اینستاگرامی با درآمد میلیون دلاری از بررسی خودروهای لوکس

یک روزنامه نگار محلی در استرالیا که شغل خود را رها کرده و در اینستاگرام به بررسی سوپرخودروهای لوکس می‌پردازد اکنون موفق‌ترین اینلفونسر خودرویی این شبکه اجتماعی به شمار می‌آید که سالانه حدود دو میلیون دلار درآمد دارد.

اینفلوئنسر اینستاگرامی با درآمد میلیون دلاری از بررسی خودروهای لوکس

یک روزنامه نگار محلی در استرالیا که شغل خود به عنوان مجری رادیویی را رها کرده و اکنون در اینستاگرام به بررسی سوپرخودروهای لوکس می پردازد اکنون موفق ترین کارفلونسر یا اینلفونسر خودرویی این شبکه اجتماعی به شمار می آید که سالانه حدود دو میلیون دلار از این راه کسب درآمد می کند. الکس هیرشی در سال ۲۰۰۸ کوئینزلند را به مقصد دبی ترک کرد، جایی که مجری گری یک برنامه رادیویی مربوط به خودرو را به مدت ۵ سال بر عهده داشت تا اینکه با نام مستعار Supercar Blondie حرفه جدید خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام را آغاز کرد.

زن کارفلونسر اینستاگرامی

این زن اینفلونسر ۳۳ ساله از شهری کوچک با تنها ۲,۴۸۴ نفر جمعیت آمده و اکنون زندگی بسیار متفاوتی در فاصله ۱۲,۰۰۰ کیلومتری در «شهر طلایی» دارد و با بررسی گرانقیمت ترین و لوکس ترین خودروهای جهان در طول روز زندگی مرفهی برای خود ساخته است. تعداد فالوورهای خانم هیرشی در سه سال اخیر از ۶۰,۰۰۰ نفر به ۶٫۳ میلیون نفر رسیده است و بدین ترتیب او برای هر پست خود ۴۵,۱۷۵ دلار دستمزد می گیرد. وبسایت مقایسه قیمت GoCompare درآمد سالانه خانم هیرشی را ۲,۰۱۶,۴۳۰ دلار برآورد کرده است، بیش از ۲۸ برابر بیشتر از درآمد سالانه ای که او به عنوان مجری رادیویی می توانست به دست آورد.

زن کارفلونسر اینستاگرامی

زن کارفلونسر اینستاگرامی

زن کارفلونسر اینستاگرامی

صفحه اینستاگرامی این اینفلونسر اینستاگرامی پر از تصاویری است که وی در کنار تعدادی از گرانقیمت ترین خودروهای جهان گرفته است، از فراری گرفته تا استون مارتین و پاگانی. در ویدیویی که هیرش در روز ۵ ژوئن منتشر کرده به تست رانندگی آخرین نمونه از خودرو پاگانی Huayra L'Ultimo می پردازد. در استرالیا قیمت هر دستگاه از این خودرو ۵٫۵ میلیون دلار استرالیایی است. هیرشی همچنین فالوورهای و طرفداران بسیاری در تیک تاک دارد، جایی که ویدیو اخیر او در کنار یک خودرو اسپرت بوگاتی بیش از ۳٫۴ میلیون بازدید داشته است. سبک زندگی مجلل او باعث شد که نام الکس هیرشی در میان صفحه اینستاگرامی ریچ کیدز ۲۰۱۷ دبی قرار گیرد.

زن کارفلونسر اینستاگرامی

زن کارفلونسر اینستاگرامی

او در مورد علاقه خود به دبی چنین گفته است: «همیشه می خواستم که دستکم از دبی بازدید کنم… این شهر همه چیزهای بزرگ جهان را داشته و به وضوح چیزی برای متفاوت بودن داشت». و وقتی او همراه با همسرش در سال ۲۰۰۸ به دبی نقل مکان کرد، آرام آرام شبکه ای را از ارتباطات در صنعت خودروسازی از طریق کارش در رادیو تشکیل داد و در نهایت با سوار شدن بر خودروهای لوکس و بررسی آن ها حرفه ای مفرح و همزمان بسیار پردرآمد برای خود ایجاد کرد.

منبع: روزیاتو

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها