هشدار پلیس فتا به گیمرها؛

جدیدترین روش کلاهبرداری با عنوان فروش حساب کاربری بازی‌های آنلاین

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم رایانه‌ای پلیس فتا گفت: کاربرانی که قصد فروش اکانت بازی خود را دارند، تا زمان دریافت وجه، از واگذاری اکانت به دیگری اجتناب کنند.

جدیدترین روش کلاهبرداری با عنوان فروش حساب کاربری بازی‌های آنلاین

سرهنگ علی محمد رجبی رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم رایانه‌ای پلیس فتا ناجا گفت: خرید و فروش اکانت بازی‌های رایانه‌ای در فضای مجازی به کاری عادی تبدیل شده است.

وی افزود: برخی از کاربران با رساندن بازی به مراحل بالا اقدام به فروش آن اکانت می‌کنند، اما افراد سودجو با سوءاستفاده از این موضوع دست به کلاهبرداری زده و پس از دریافت وجه از تحویل دادن اکانت بازی خودداری می‌کنند.

سرهنگ رجبی تصریح کرد: جوانان که بیشترین کاربران بازی‌های آنلاین هستند، باید در هنگام تحویل پول به فروشنده، رمز عبور اکانتش را تحویل بگیرند و به سرعت تمامی مشخصات را تغییر دهند، پس از تغییر رمز، اکانت را در گوشی خود سینک (Sync) کنند و بازی را در تلفن همراه خود اجرا و پس از راه‌اندازی اکانت بازی، از آن خارج شوند و در ادامه وارد Google Setting شوند.

به گفته رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا، به کاربرانی که قصد فروش اکانت بازی خود را دارند، توصیه می‌کنیم تا زمان دریافت وجه مورد توافق، از واگذاری اکانت خود به دیگری اجتناب کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها