ببینید| تعبیر خواب از منظر استاد فاطمی‌نیا

آیت الله فاطمی نیا با تأکید بر این که کتاب‌هایی تعبیر خواب در بازار دروغ هستند بیان کرد: کتاب ابن‌سیرین نیز چاپ نشده و کسانی که چنین ادعایی دارند دروغ می‌گویند.

ببینید| تعبیر خواب از منظر استاد فاطمی‌نیا

در کانال تلگرامی آیت الله سیدعبدالله فاطمی نیا، بخشی از سخنان ایشان که در بردارنده نکاتی در زمینه تعبیر خواب است منتشر شده که در ادامه می‌خوانید؛

تمام کتاب‌های فارسی و عربی که به ابن سیرین منسوب است، همه این‌ها دروغ است، کتاب ابن سیرین چاپ نشده و همه این کتاب‌هایی که می‌نویسند برای پول است، این کتاب‌ها دیوانه درست کن هستند، مثلا در آنها می‌نویسند که اگر در خواب روغن بنفشه دیدی، پسر خاله‌ات حالت فلان پیدا می‌کند و ... .

یا مثلا می‌گویند اگر دیدی که دندان بالا افتاده مربوط به قوم و خویش پدری است و دندان پایین افتاد مربوط به قوم و خویش مادری می‌شود؛ این حرف‌ها چیست؟ این طور که نمی‌شود زندگی کرد. مولای عالم حضرت رضا(ع) می‌فرماید هر چه دیدید بگویید خیر است و خیر واقع می‌شود، اگر داننده پیدا کردید، خوابتان را بگویید اگر هم پیدا نکردید بگویید خیر است و روی آن فکر نکنید.

پیغمبر اکرم(ص) می‌فرماید خواب سه قسم است؛ می‌فرماید یکی مژده است از طرف خدا؛ دومی غصه دادن است از طرف شیطان و سومی چیزهایی است که انسان در بیداری فکر می‌کند، مثلا یکی در بیداری فکر می‌کند که فلان ماشین را داشته باشد، خواب می‌بیند که یکی از آنها را دارد و ...، بعضی‌ها مژده از خدا و یک بخشی غصه دادن شیطان است، شیطان برای این که دشمن مومن است، صوری می‌سازد که او غصه بخورد.
یک صورتی می‌سازد که بچه از پله افتاد یا فلان کس مرده است، اینها را اگر دیدید وقتی که بلند شدید باید تعبیر به عکس بکنید، هر چه که اذیت کننده است تعبیر به عکس می‌شود، مثلا فلان کس مرده، عمرش دراز می‌شود، در این زمینه شیادانی پیدا می‌شوند و ادعای تعبیر خواب می‌کنند اما تعبیر خواب این گونه نیست.

24

حجم ویدیو: 31.40M | مدت زمان ویدیو: 00:02:55 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • رضا
    1

    پس چراپادشاه مصراون خواب رادیدوحضرت یوسف تعبیر به هفت سال خشک سالی کرد

  • کاربر ناشناس
    0

    این آقا نگفته تعبیری وجود نداره میگه وقتی نمی تونی کسی را پیدا کنی که تعبیر کنه بگو خیر است وتمام

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها