۶۰ درصد جانباختگان در سطح شهر، عابران پیاده هستند

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: طبق آمارها بیش از ۶۰ درصد جانباختگان در سطح شهر، عابران پیاده هستند چرا که پیاده راه ها امن نیست و مردم از سطح خیابان تردد می کنند.

۶۰ درصد جانباختگان در سطح شهر، عابران پیاده هستند

به گزارش خبر فوری به نقل از مهر، زهرا نژاد بهرام درخصوص ساماندهی پیاده راه های پایتخت، افزود: شهردار تهران باید در اولین فرصت زمانی، برنامه زمان بندی را از معاونت عمران درخواست کند و طبق آن پیاده راه ها دسته بندی شود به طوری که پیاده راه هایی که در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت قابلیت تعریض دارد را برای یکسان سازی سطحی و رفع موانع در دست اقدام قرار دهد.

وی با تأکید بر اینکه بارها درباره ساماندهی پیاده راه های تهران به شهرداری تذکر داده شده، گفت: طبق آمارها بیش از ۶۰ درصد جانباختگان در سطح شهر، عابران پیاده هستند چرا که پیاده راه ها امن نیست و مردم از سطح خیابان تردد می کنند. شهر تهران برای مردان بالغ سالم تشکیل شده و هیچ گروه سنی در آن دیده نشده است که امیدواریم با تمهیدات شهرداری برای ساماندهی پیاده راه ها اتفاقاتی صورت بگیرد.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در پایان تأکید کرد: ساماندهی منظر، سیمای شهر و پیاده راه ها الزام اساسی است که معاونت عمران شهرداری تهران باید برنامه خود را در اولین فرصت ارائه دهد.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها