قیمت دلار از 23000 تومان هم گذشت

قیمت دلار صرافی ملی در بازار امروز ارز با افزایش 150 تومانی نسبت به دیروز با گذشتن از مرز 23 هزار تومان رکورد جدیدی ثبت کرد.

قیمت دلار از 23000 تومان هم گذشت

هم اکنون هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار یک میلیون و 36 هزار و 600 تومان معامله می‌شود و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز به ۱۰ میلیون و 868 هزار تومان رسید.

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 5 میلیون و 480 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 3 میلیون و 220 هزار تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و 750 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

دلار به کانال 23000 تومان وارد شد

صرافی‌های بانک‌ها امروز چهارشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با افزایش 150 تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل 23 هزار و 100 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 22 هزار و 300 تومان خریداری می‌کنند.

طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها با افزایش 250 تومانی نسبت به قیمت های پایانی روزکاری قبل 25 هزار و 400 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 24 هزار و 600 تومان است.

منبع: تسنیم

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • علی
    0

    دلار چند تومن بشه مردم سر و صداشون درمیاد؟ به چند راضی ان؟

  • شهروند۱
    0

    کی به کیه این مملکت خراب شده مسئول نداره، بدبختی این گرونی دلارو مردم باید تحمل کنند

  • ایرانی
    0

    این دیگه آخرین پیچ جاده است مواظب باشیم با جاده باهم به پیچیم.

  • ...
    0

    خاك بر سر اين مملكت بي صاحاب

  • مردم
    0

    کار خود دولت است داره دستش تو جیب مردمه .

  • برجامی
    0

    روحانی وقتی هست ترامپ چه کاره است صد رحمت به ترامپ و کرونا و ،،،،،،،،،،،،

  • محمدرضا سیستانی
    0

    تا زمانی که با یک بخشنامه بانک مرکزی سود بانکی ربوی شود و اسم آنرا سود مشتارکت و یا سود سهام گذاشته شود شاهد خیلی از فساد و رانت ها خواهیم بود بانک اگر سود کند می رود به جیب دولت اگرهم ضرر کند از جیب دولت کم میشود . کشورهای دیگر با کارمزد صفر تا حداکثر ۳٪ تولید دارند و اینجا با ارزش لفزوده و مالیات مستقیم و ۱۶۶ مکرر و... بالای ۳۰٪ در صد باید تولیدکنیم برای همین قاچاق کالا افزایش ٬ بیکاری ٬ افزایش طلاق و... را شاهد خواهیم بود دلار ۷۰ ریال زمان طاقوت به ۲۳۰۰۰ زمان یاقوت افزایش می یابد . بنده اگر پول در فرض محال پول در بانک بگذارم میلیونی سود ربوی که از نظر قانون اساسی نهی شده میبرم ولی آقازاده ها پول پروژه ها پدرانشان را در بانک میگذارند و سود ربوی میلیاردی می برند . بانکها در سال ۹۵ نزدیک صد هزار میلیارد تومان سود دادند و در سال‌ ۹۸ نزدیک به سیصدهزارمیلیارد تومان بوده است . در صورتی که درآمد نفتی ما در سال ۷۰ هزار میلیارد تومان در سال است . و کمبود آن از عوارض و دارائی و مالیات باید جبران شود . و به باید گفت برده داری مدرن اقتصادی ٬ یعنی یا برده داری کن و ۱۸ درصد سود ربوی بگیر و یا برده شو ۳۰ در صد سود ربوی بده ، و در صورت عدم پرداخت طبق ماده سال ۱۳۷۷ قانون تا ندهی نروی باید اسیر زندان شود و یا مجبورآ بر روی قیمت کالاهایت بگذار تا زندان نروی وها کذا ....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها