دسیسه پلید برای یک زن در صندلی جلوی ماشین باند خبیث ! / این باند را می شناسید؟! + عکس

اعضای یک باند در نقش مسافرکش و به بهانه خراب بودن در خودرو دست به سرقت موبایل می زدند.

دسیسه پلید برای یک زن در صندلی جلوی ماشین باند خبیث ! / این باند را می شناسید؟! + عکس

سرهنگ کارآگاه "علی عزیزخانی" رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت گفت : پرونده ای با شکایت خانمی در کلانتری 115 رازی تشکیل و برای شناسایی متهمان ، پرونده به پایگاه هشتم ارجاع شد.
وی گفت: شاکی با مراجعه به پایگاه هشتم اظهار کرد، 10 فروردین ماه در میدان منیریه به مقصد خیابان قزوین سوار خودرو پراید یشمی رنگ که راننده آن مردی 50 ساله بود و در صندلی عقب خودرو خانم وآقا نشسته بودند، شدم. پس از طی مسافتی راننده عنوان کرد در خودرو خراب است و به بهانه بستن درب خودرو چندبار به سمت من خم شد و قبل از رسیدن به مقصد از من عذرخواهی کرد و گفت مسیر را اشتباه متوجه شدم و من را پیاده کرد و گفت کرایه صلواتی است، که بعد از پیاده شدن متوجه شدم گوشی موبایلم را سرقت کرده است.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی توضیح داد: بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران ویژه پایگه هشتم قرار گرفت و کارآگاهان پرونده در تحقیقات پلیسی موفق شدند مالخر گوشی سرقتی را شناسایی و با هماهنگی های قضائی، مالخر را به نام محسن در 16 تیر ماه در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

دستگیری باند دزدان موبایل
وی تصریح کرد: محسن پس از انتقال به پلیس آگاهی ضمن قبول خرید گوشی سرقتی اظهار داشت، گوشی مسروقه شاکی را به همراه 10 دستگاه گوشی دیگر از شخصی به نام مجید که از مجرمان سابقه دار است، خریده ام.

سرهنگ عزیزخانی گفت: با به دست آوردن اولین سرنخ از سارق یا سارقان، کارآگاهان متوجه شدند مجید اخیراً باندی را تشکیل و با همدستی 3 تن از دوستانش 2 مرد و یک خانم تحت پوشش مسافرکشی سرقت ها را انجام می دهد.

وی اضافه کرد: با شناسایی مخفیگاه سارقان کارآگاهان در عملیات های مختلف و هماهنگ هر 4 عضو باند سارقان را دستگیر و هر 4 متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم ارتکابی به سرکردگی مجید به نامان احمد، سعید و سیمین اعتراف کردند.

این مقام انتظامی گفت: متهمان اظهار کرند، حدود 5 ماه است که با تشکیل باندی در قالب مسافرکش به رانندگی مجید به بهانه خرابی در از مسافران سرقت و تاکنون بیش از 40 فقره سرقت با همین شیوه در سطح شهر تهران انجام داده ایم .

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی در پایان گفت: با مواجهه حضوری تاکنون 10 از تن مال باختگان شناسایی و با دستور قضائی اعضای این باند برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر مال باختگان در اختیار پایگاه هشتم قرار دارند.

منبع: رکنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها