همسر علیرضا عسگری:

منظور سخنگوی قوه قضاییه از «جاسوس موشکی» همسر بنده نبود

همسر معاون اسبق وزارت دفاع در پی انتشار خبری مبنی بر اعدام یک جاسوس سازمان سیا به نام رضا عسگری و انتشار تصویر همسرش به جای این جاسوس، هرگونه ارتباط شوهرش با این محکوم اعدام شده را رد و آن را یک تشابه اسمی عنوان کرد.

منظور سخنگوی قوه قضاییه از «جاسوس موشکی» همسر بنده نبود

در پی انتشار خبر اعدام یک جاسوس به نام رضا عسگری که صبح دیروز ۲۴ تیر توسط سخنگوی دستگاه قضایی اعلام شد، شایعاتی مبنی بر مرتبط بودن این فرد با سردار علیرضا عسگری، معاون وقت وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که سال ٨٥ در کشور ترکیه ناپدید شد، شکل گرفت و حتی عکس سردار عسگری به جای این محکوم اعدام شده توسط برخی سایت‌ها به اشتباه منتشر شده است.

زیبا احمدی همسر علیرضا عسگری در واکنش به این شایعات عنوان کرد: همسر من علیرضا عسگری و معاون اسبق وزیر دفاع در زمان وزارت آقای شمخانی بوده و یک سرباز فداکار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خواهد بود.

وی در ادامه بیان کرد: همسر من اصلا جاسوس نبوده و نیست و در سال ٨٥ بازنشسته و در کشور ترکیه توسط اسرائیل ربوده شده است و تنها خبری که داریم این است که هم اکنون در شهر الرمله و در زندان آیالون در بند اسرائیل غاصب است.

همسر علیرضا عسگری تاکید کرد که از آن سال تاکنون هیچ تماسی با همسرش نداشته است.

زیبا احمدی خاطرنشان کرد: هر گونه ارتباط جاسوس اعدام شده که امروز خبر اعدام وی منتشر شد را با همسرم تکذیب می کنم؛ چرا که اتهام جاسوسی یک توهین به همسرم است.

وی در پایان سخنان خود بیان کرد: همچنان از دستگاه های مربوطه پیگیر وضعیت همسرم هستم و حزب الله لبنان تایید کرده است که همسرم در زندان رژیم غاصب اسرائیل است.

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها