فال روزانه چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹

دوست عزیزی که ۲۵ تیر به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سال‌های زندگی‌تان با موانع مختلفی روبرو شده‌اید، اما در سالی که با تولدتان آغاز می‌شود، هیچ چیزی سد راه شما نخواهد بود. در این سال بخت با شما یار است و به دستاورد چشمگیری در زندگی خواهید رسید. ماه‌های سال تولدتان را یکی پس از دیگری با افتخار و موفقیت پشت‌سر خواهید گذاشت تا سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با تلاش و اراده به یکی از بهترین سال‌های زندگی‌تان تبدیل نمایید.

فروردین

همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حسابی عاشق شده و شما را در این احساس شریک خواهد کرد. بر اعصاب خود مسلط باشید و کاری نکنید که زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کند. سری به بزرگان فامیل بزنید و از آن‌ها دلجویی کنید. با مشکلی در محل‌کار روبرو می‌شوید و برای حل این مشکل از هوش و ذکاوت سرشار خود کمک بگیرید. امروز باید تصمیم مهمی را اتخاذ نمایید، اما احتمال دارد که در این تصمیم‌گیری، قلب شما بر عقل‌تان غلبه کند و تصمیم احساسی را اتخاذ کنید، در نتیجه تا جایی که امکان دارد این تصمیم را به آینده موکول کنید و اجازه ندهید احساسات جلوی واقعیت‌ها را بگیرد.

اردیبهشت

امید خود به زندگی را از دست ندهید و به خاطر داشته باشید که پایان شب سیه، سفید است. یکی از نزدیکان نیازمند کمک مالی شما است، اما احتمال دارد که با کمک به ایشان گرفتاری‌های مالی‌تان افزایش پیدا کند. اجازه ندهید مشکلات اعضای خانواده، زمینه حواس‌پرتی شما را فراهم کند. با شکست غریبه نیستید و اجازه داده‌اید احساس شکست بر شما غلبه کند، به جای فکر به شکست‌هایی که تجربه کرده‌اید، به موفقیت فکر کنید و به دنبال پیشرفت‌های بیشتری باشید. امروز بیشتر از همیشه اعتماد به نفس دارید، از این روحیه نهایت استفاده را ببرید. وقت باارزش خود را به انجام کار‌های پیش‌پاافتاده هدر نکنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز رفتار ناپسندی را با شما در پیش می‌گیرد.

خرداد

فردی از آشنایان به دستاورد‌های شما حسادت می‌کند و چشم دیدن موفقیت‌های‌تان را ندارد. به خاطر داشته باشید که تمام مشکلات دنیا را نمی‌توانید حل کنید و غصه بیش‌از‌حد فایده‌ای ندارد. امروز از شر مشکلات مالی خلاص می‌شوید و پولی که انتظارش را نداشتید، روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. به همراه دوستان و قدیمی دور هم جمع خواهید شد و حسابی خوش می‌گذرانید. روز بسیار خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید و عشقی که در دل دارید را با معشوق خود درمیان بگذارید و مطمئن باشید که ایشان به عشق شما پاسخ مثبت خواهد داد. زندگی را جدی بگیرید و اجازه ندهید کار‌های عقب افتاده روی هم تلنبار شود.

تیر

از حضور در جمع هراس دارید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، این روحیه اشکالی ندارد به شرط اینکه اجازه ندهید تنهایی شما را به انزوا بکشد و از موفقیت‌های زندگی دور بمانید. در نتیجه با اعتمادبه‌نفس بیشتری در جمع حضور پیدا کنید و از رفقا و دوستان‌تان عقب نمانید. یکی از دوستان قدیمی، امروز تجربه‌های گران‌بهایش را با شما به اشتراک می‌گذارد. انسان دمدمی مزاجی هستید و دائم نظرهای‌تان را تغییر می‌دهید. لحن صحبتی همراه با احترام و محبت را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان داشته باشید. رویکردی حرفه‌ای و جدی به انجام کار‌ها در پیش بگیرید و مطمئن باشید که با موفقیت فاصله‌ای ندارید.

مرداد

لج‌بازی و یک‌دنده بودن را کنار بگذارید و تعامل بهتری با اطرافیان داشته باشید. یکی از اطرافیان به شما کمک می‌کند و شرایط افزایش درآمد‌تان را مهیا خواهد کرد. پرتوقعی را کنار بگذارید و توقع‌های نابجایی از اطرافیان نداشته باشید. موفقیت چشمگیری در محل‌کار یا زندگی انتظار شما را می‌کشد. عازم سفری هستید، اما بهتر است که عطای سفر را به لقایش ببخشید چرا که در این سفر به شما خوش نمی‌گذرد. دشمنی دارید و این دشمن می‌خواهد امروز به هر ترتیب که شده رابطه شما و عشق‌زندگی‌تان را خراب کند، اجازه چنین عمل شرورانه‌ای را به این فرد ندهید و حقش را کف دستش بگذارید.

شهریور

روز را با انرژی و نشاط شروع کرده‌اید و تا پایان روز شاداب و سرزنده خواهید بود. یکی از آشنایان شما در بستر بیماری است و باید در اولین فرصت به عیادت وی بروید. امروز احساس خواهید کرد که بیشتر از همیشه عاشق همسر یا عشق‌زندگی‌تان شده‌اید. به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و کار سخت‌و‌دشواری در پیش‌روی شما قرار نمی‌گیرد. فرصت فراغتی دست می‌دهد تا به انجام تفریح‌های موردعلاقه‌تان مشغول شوید.

مهر

خطری شما را تهدید می‌کند و بهتر است که امروز در حد امکان منزل را ترک نکنید. ذهن‌تان را مشغول مشکلات کاری نکنید و امروز به خودتان استراحت دهید. اختلاف نظری میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان ایجاد خواهد شد. لحظه‌ای از فراگیری مهارت‌های جدید غافل نشوید. از هر فرصتی برای افزایش دانش و مهارت خود بهره بگیرید.

آبان

خبر شاد و مسرت‌بخشی به دست‌تان می‌رسد. به سینه فردی که می‌خواهد از شما پول قرض کند، دست رد بزنید. مهمان ناخوانده‌ای از راه می‌رسد و باید فرصتی از امروز را به پذیرایی از این مهمان اختصاص دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان را در مشکلات تنها نگذارید و پشتیبان ایشان باشید. قرارداد‌های کاری و معامله‌های امروز را با دقت مطالعه کنید تا چیزی از قلم نیافتد. امروز شرایطی برای تنهایی و خلوت پیدا می‌کنید.

آذر

مضطرب و نگران هستید، اما نگرانی برای سلامتی‌تان ضرر دارد و غصه‌های خود را با فردی که اعتماد زیادی به وی دارید در میان بگذارید و به نگرانی‌های‌تان خاتمه دهید. یکی از اعضای خانواده در بستر بیماری افتاده و نیازمند پرستاری شما است. اجازه ندهید انجام کار‌های غیرضروری، وقت باارزش‌تان را هدر بدهد. وقت بیشتری را در کنار همسر یا عشق‌زندگی تان سپری کنید و سرتان را با انجام کار‌های پیش‌پاافتاده گرم نکنید.

دی

با اعضای خانواده یا همکاران در محل‌کار اختلاف نظری پیدا می‌کنید. پول غیرمنتظره‌ای به دست شما می‌رسد و این پول زمینه شادی و نشاط شما و اعضای خانواده را فراهم می‌کند. یکی از اطرافیان فرزندی به دنیا آورده و امروز به جشن و سروری برای این نورسیده دعوت شده‌اید. با فرد مهم و سرشناسی ملاقات می‌کنید و این فرد پندواندرز‌های ارزشمندی را در اختیار‌تان قرار می‌دهد. مزد زحمت‌های خود را در زندگی دریافت نکرده‌اید و حسابی افسرده‌شده‌اید. وقت فراغت زیادی در پیش‌رو دارید، اما نمی‌توانید از این اوقات به بهترین نحو استفاده کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان قصد دارد امروز را به یکی از عاشقانه‌ترین روز‌های زندگی شما تبدیل کند، این وضعیت را مغتنم بدانید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که شما نیز از بودن در کنار وی و هم‌صحبتی با ایشان لذت می‌برید.

بهمن

فرصتی را برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید. خرج‌های زندگی شما به مقدار غیرمنتظره‌ای افزایش پیدا می‌کند و امروز شرایط مالی خوبی را تجربه نمی‌کنید. آگاهی و دانشی که دارید امروز در نظر اطرافیان جلوه می‌کند. خبر فرخنده‌ای از یکی از آشنایانی که در غربت است به دست شما می‌رسد.

اسفند

امروز فرد بسیار بانفوذی که ارتباطات گسترده‌ای دارد با شما آشنا خواهد شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده برای حل مشکلات روی آشنایی با این فرد حساب باز کنید. اگر پول اضافه‌ای دارید، این پول را برای خرید املاک و مستغلات صرف کنید. برای رسیدن به درک و تفاهم متقابل با همسر یا عشق‌زندگی‌تان بیشتر تلاش کنید. امروز به خودتان وعده‌داده‌اید که کار‌ها را سریع‌تر از همیشه انجام دهید و فرصتی برای استراحت پیدا کنید، اما نقشه‌های‌تان نقش برآب می‌شود و مجبور خواهید شد کار‌های غیرمترقبه‌ای انجام دهید و وقتی برای استراحت دست‌نمی‌دهد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به رازی که از وی مخفی کرده‌اید پی خواهد برد.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • بنده خدا
    0

    فالم رو خدای کریم و حکیم به خوبی گرفته، به عنوان سرگرمی و فان می خونم، خدایا توفیق ستایشت رو بهم عطا بفرما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها