اعمال محدودیت‌ در پارک‌های مشهد

معاون خدمات شهری شهردار مشهد، گفت: حضور در بوستان‌ها تنها با استفاده از ماسک ممکن است و زمین‌های بازی کودکان و تجهیزات ورزشی موجود در پارک‌ها بسته می‌ماند.

اعمال محدودیت‌ در پارک‌های مشهد

مهدی یعقوبی، در خصوص اعمال محدودیت‌ها در بوستان‌ها و فضای‌های سبز مشهد اظهار کرد: شهروندان برای تردد در پارک‌ها باید از ماسک استفاده کنند و زمین‌های بازی کودکان و تجهیزات ورزشی موجود در سطح بوستان‌ها و فضای سبز بسته می‌ماند. همچنین کلیه آبخوری‌ها و آبسردکن‌ها غیرفعال است.

وی، افزود: سرویس‌های بهداشتی بوستان‌ها و فضای‌های سبز باید مرتب ضدعفونی و گندزدایی شود، اتراق و نشستن شهروندان در معابر سطح بوستان‌ها و فضای سبز، انجام ورزش‌ها و مراسمات جمعی ممنوع است. در صورت رعایت نکردن شهروندان مسئولان ملزم به تذکر هستند، پیمانکارهای فضای سبز ملزم به تامین ماسک و تجهیزات برای همه کارگران مشغول به فعالیت در سطح فضای سبز هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد، بیان کرد: در حال حاضر بحث فرهنگ‌سازی به میان است، مردم ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در همه جا هستند. پارک‌ها محیطی باز هستند و مردم توقع ندارند که بسته شود که البته بسته شدن پارک‌ها مشکلات بیشتری را ایجاد خواهد کرد، از شهروندان تقاضا داریم با ما همکاری لازم را داشته و در پارک‌ها فقط تردد و پیاده‌روی داشته باشند و از انجام ورزش‌های گروهی و تجمع خودداری کنند. تعدادی بنر هم در قالب تذکر چاپ و در پارک‌ها نصب خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها