در نشست ویژه نماینده مردم اهواز و وزیر راه و شهرسازی پیگیری شد؛

ساخت 1600 واحد برای ساکنین مناطق پرخطر/ تکمیل جاده پرحادثه دغاغله

مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس و وزیر راه و شهرسازی طی نشستی ویژه، بر اجرا و تکمیل پنج طرح مهم در استان و اهواز تاکید کردند.

ساخت 1600 واحد برای ساکنین مناطق پرخطر/ تکمیل جاده پرحادثه دغاغله

به گزارش خبر فوری ، روز دوشنبه دوشنبه(٢٣ تیرماه) در اولین جلسه مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با وزیر راه و شهرسازی مباحث مختلفی مطرح و طرح هایی به تصویب طرفین رسید.

در این جلسه مقرر شد مطالعات اجرایی کریدور ریلی جنوب غرب حدفاصل اندیمشک تا دهلران بطول 150 کیلومتر جهت احداث مسیر ریلی به منظور خدمات رسانی به زائرین و همچنین جذب گردشگر از کشور همسایه عراق مورد بررسی قرار گیرد و این موضوع به صورت جدی پیگیری و اجرا شود.

دیگر مطالبه یوسفی از وزیر راه و شهرسازی ساخت 1600 واحد در منطقه سپیدار در خصوص جا به جایی مردم مناطق پر خطر منبع آب و حصیر آباد و ساخت پارک و تفرجگاه در منطقه جدید سپیدار بود.

در این جلسه بر تامین اعتبار جهت تکیمل خط اول و احداث خط دوم پل نهم شهر اهواز از منابع ملی در راستای کاهش بار ترافیک و تسهیل تردد خودروها نیز تاکید شد.

خواسته دیگر نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی تسریع در احداث پروژه پل عنافچه و تامین اعتبار لازم از منابع ملی بود که با موافقت وزیر همراه شد و به صورت دستورالعمل به تصویب رسید.

در ادامه نیز تخصیص اعتبار جهت تعریض و تکمیل جاده های پرخطر روستاهای تصفیه شکر و دغاغله که مشکلات زیادی برای تردد مردم این منطقه ایجاد کرده بود، از دیگر موارد مطرح شده در جلسه نماینده اهواز و وزیر راه و شهرسازی بود.

یوسفی علاوه بر پیگیری و مطالبه موارد فوق، به دنبال تدوین نسخه‌ای واقعی برای خروج از وضعیت کنونی بازار مسکن و کاهش تلاطمات آن است تا بتواند این مشکل تا حدودی در حوزه انتخابیه خود مرتفع شود.

در پایان نیز وزیر راه و شهرسازی ضمن تقدیر از پیگیری های نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی، بر ادامه تعامل و هماهنگی ها و همچنین تسریع اجرای پروژه های فوق به منظور افزایش سطح خدمات دهی به مردم تاکید و دستورالعمل های لازم را به مدیران مربوطه صادر کردند.

74

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها