ظرفیت بیمارستان پلدختر تکمیل شد/ بیماران کرونایی در بخش اورژانس بستری شدند

رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر، با بیان اینکه تمام تخت‌های بخش کرونایی بیمارستان امام خمینی(ره) این شهر تکمیل ظرفیت شده گفت: مجبور شدیم بیماران را در بخش اورژانس بستری کنیم.

ظرفیت بیمارستان پلدختر تکمیل شد/ بیماران کرونایی در بخش اورژانس بستری شدند

علی صفدر سیاوشی، صبح امروز به تکمیل‌شدن ظرفیت بیمارستان امام خمینی(ره) اشاره کرد و اظهارداشت: در حال حاضر تمام تخت‌های بخش کرونایی تنها بیمارستان پلدختر پُر شده و ما مجبور شدیم که تعدادی از بیماران مبتلا به کووید 19 را در بخش اورژانس بستری کنیم.

وی، افزود: علی‌رغم همه دستورالعمل‌های فضای حقیقی و مجازی متاسفانه همچنان خیل عظیمی از مردم در مراسمات عروسی و عزا شرکت می‌کنند و روزانه تعداد بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان پلدختر در حال افزایش است.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان پلدختر، عنوان کرد: در حال حاضر بحران شیوع کرونا با علائم تنفسی،گوارشی‌،کاهش حس بویایی و چشایی و تنگی نفس اتفاق می‌افتد که متاسفانه کودکان و نوزادان هم در معرض ابتلا به این ویروس قرار دارند.

وی، بیان کرد: از مردم عزیز پلدختر و معمولان تقاضا دارم که اگر نگران سلامتی خود و خانواده‌هایشان هستند حساسیت‌های اولیه نسبت به کرونا را داشته باشند و از حضور در تجمعات و مراسمات عروسی و عزا خودداری کنند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها