یک نماینده مجلس:

نمایندگان از توهین و اهانت که مغایر نظر رهبری است بپرهیزند

نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان علیرغم گلایه‌هایی که نسبت به دولت و عملکرد برخی دولتمردان دارند باید به دنبال تعامل باشند و از توهین و اهانت که مغایر نظر رهبری است بپرهیزند.

نمایندگان از توهین و اهانت که مغایر نظر رهبری است بپرهیزند

محسن علیزاده نماینده مردم سپیدان در مجلس، با اشاره به بیانات روز یکشنبه رهبر انقلاب در دیدار ویدئویی با نمایندگان گفت: ایشان در ابتدای شروع به کار مجلس یازدهم پیامی را به مجلس داشتند که در دیدار روز یکشنبه به صورت جزئی تر به آن پرداختند. صحبت‌های ایشان خطاب به نمایندگان پدرانه بود و گفتند که باید با طمانینه و خردورزی بیشتر و آرام تر کارها به پیش برد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقل قولی از رهبری مبنی بر این که مجلس جای گفت و گوی حکمیانه و خردمندانه است، اضافه کرد: ایشان در جلسه روز یکشنبه هم خطاب به نمایندگان گفتند جو زده نشوید. قرار نیست ما هوچی گری دربیاوریم. متاسفانه در مجلس یازدهم که مجلس قوی و انقلابی است عده‌ای از یکدیگر برای فریاد زدن و گردن کشی سبقت می‌گیرند. صحبت‌های رهبری تلنگری به ما بود که کمک کنیم در مدت باقی مانده از عمر دولت فعالیت‌ها به خوبی انجام شود. ایشان اشاره کردند که سال آخر خدمت دولت‌ها خصوصا در ۴ ساله دوم سختی‌های دارند پس برای این که ما بتوانیم به نفع مردم کار کنیم لازم است تعامل به خرج دهیم.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان این که مجلس و دولت باید در فضای دوستانه و برادرانه کار را به نفع مردم پیش ببرند، خاطرنشان کرد: طبیعا در جایی که ناکارآمدی وجود دارد باید از ابزارهای لازم استفاده شود. آن چه رهبری گفتند تکلیف سوال از رئیس جمهور و استیضاح را هم مشخص کرد که باید به فکر مسائل و اولویت‌های دیگر باشیم البته من خودم به لحاظ دیدگاهی به عملکرد دولت خصوصا در مباحث اقتصادی انتقاد دارم که به وعده‌هایش عمل نکرده اما اگر خدای نکرده به سمتی برویم که درگیر شویم این مردم هستند که آسیب می‌بینند به خصوص که مردم انتظار ویژه‌ای از این مجلس دارند.

علیزاده با بیان این که روابط نمایندگان با وزرا باید محترمانه و به دور از بددهنی و توهین باشد، تصریح کرد: ما ابزارهای نظارتی خود را داریم و اگر پاسخ نگرفتیم راهش مشخص است. باید محترمانه کار را دنبال کنیم توهین و اهانت صد درصد مغایر با نظر رهبری است و در شأن نماینده هم نیست.

نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به حواشی جلسه هفته گذشته مجلس با وزیر خارجه یادآور شد: من خودم از این اتفاقات گلایه مند بودم اگر چه خود من نسبت به عملکرد دولت در حوزه دیپلماسی انتقاد دارم اما نباید با برهم زدن آرامش چنین رفتاری را نشان دهیم که رسانه‌های غربی و معاند هم به دنبال آن هستند، ما به دنبال تعامل هستیم و در عین این که گلایه‌هایی داریم سعی می‌کنیم تعامل خود را به پیش ببریم تا گلایه‌ها را نیز به حداقل برسانیم.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها