بازی پارس جنوبی و استقلال تکرار می‌شود/ مجیدی یک جلسه محروم شد

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های لیگ برتری فوتبال و فوتسال صادر کرد.

بازی پارس جنوبی و استقلال تکرار می‌شود/ مجیدی یک جلسه محروم شد


به گزارش فدراسیون فوتبال، آرای کمیته انضباطی فوتبال به شرح زیر است:
* دیدار تیم های فوتسال گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان تبریز در حالی برگزار شد که که تخلفاتی از سوی هر دو تیم و نجفی، مدیرعامل باشگاه مس سونگون و حمید بی غم، سرمربی تیم گیتی پسند صورت گرفت.
کمیته انضباطی پس از بررسی تخلفات از سوی دو باشگاه و نفرات فوق مبنی بر عدم رعایت ماده 71 مقررات انضباطی از طریق انجام مصاحبه علیه یکدیگر، تخلف انتسابی محرز، مسلم و تشخیص داده و مستند به ماده 71 مصوب 1397 مقررات انضباطی با رعایت ماده 94، هر یک از باشگاه‌های فوق، حمید بی غم و حامد نجفی را به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. (این رای قطعی است)

* دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال تهران در حالی برگزار شد که از سوی فرهاد مجیدی تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری نسبت به مقامات رسمی مسابقه و ایجاد وقفه در بازی به دلیل امتناع از خروج از زمین رخ داد.
وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند( این رای از حیث محرومیت قطعی و از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است)
گفتنی است، باشگاه استقلال به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری از سوی داور باید مبلغ 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند (این رای قطعی است)

*دیدار تیم‌های پارس جنوبی جم و استقلال تهران در هفته 23 لیگ برتر که قرار بود در ورزشگاه تختی جم برگزار شود، به دلیل عدم حضور تیم استقلال بخاطر داشتن 9 بازیکن (مبتلا به کوید 19) برگزار نشد. پس از بررسی از سوی کمیته انضباطی و سایر قراین و امارات موجود در پرونده فوق، عدم حضور تیم استقلال موجه بوده و بنا به ملاک ماده 63 مقررات انضباطی مصوب سال 1397، حکم بر تکرار بازی موصوف صادر می‌شود. (این رای ظرف مدت یک هفته در کمیته استیناف قابل تجدیدنظر است)

*دیدار تیم‌های نساجی مازندران و فولاد خوزستان در هفته 23 لیگ برتر که قرار بود در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار شود، به دلیل عدم حضور تیم فولاد خوزستان بخاطر داشتن چند بازیکن و کادر فنی (مبتلا به کوید 19) برگزار نشد.
پس از بررسی از سوی کمیته انضباطی و سایر قراین و امارات موجود در پرونده فوق، عدم حضو تیم فولاد خوزستان موجه بوده و بنا به ملاک ماده 63 مقررات انضباطی مصوب سال 1397، حکم بر تکرار بازی موصوف صادر می‌شود. (این رای ظرف مدت یک هفته در کمیته استیناف قابل تجدیدنظر است)

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها