استقلال مجیدی دوازدهم جدول است!

استقلال بعد از کرونا فقط از ماشین‌سازی، گل‌گهر، پارس جنوبی و شاهین بوشهر بیشتر امتیاز جمع کرد و در این سه بازی جایگاه دوازدهم جدول به آن‌ها می‌رسد.

استقلال مجیدی دوازدهم جدول است!

پیش از شیوع بیماری کرونا، استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر می‌جنگید، اما به محض شیوع کرونا آن‌ها یک باخت در سیرجان به گل‌گهر دادند و بعد از آن رقابت‌ها تعطیل شد. بعد از حدود ۴ ماه تیم‌های لیگ برتری برای ادامه رقابت‌ها به زمین مسابقه برگشتند و استقلالی‌ها هم‌قسم شده بودند که اجازه ندهند پرسپولیس با خیال راحت دستش به جام قهرمانی برسد ولی همین تیم که تا پیش از شیوع کرونا مدعی قهرمانی بود، به تیم دوازدهم جدول تبدیل شد. استقلال در ادامه رقابت‌های لیگ برتر به مصاف سه تیم فولاد خوزستان، سایپا و تراکتور رفت و از سه بازی فقط ۲ امتیاز جمع کرد که دو بازی خانگی بودند. استقلال در حالی به این ۲ امتیاز رسیده که پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی ۹ امتیاز در این فرصت جمع کرد و فاصله دو تیم به ۱۸ امتیاز رسیده و معادله قهرمانی استقلال فقط با برد تمامی بازی‌ها و باخت پرسپولیس در تمامی بازی‌ها امکان‌پذیر است که احتمالش به یک‌درصد هم نمی‌رسد.

استقلال بعد از کرونا فقط از ماشین‌سازی، گل‌گهر، پارس جنوبی و شاهین بوشهر بیشتر امتیاز جمع کرد و در این سه بازی جایگاه دوازدهم جدول به آن‌ها می‌رسد. عملکرد ضعیف این روزهای استقلال وقتی بیشتر به چشم می‌آید که تیم در حال سقوط پیکان در دو هفته اخیر ۶ امتیاز گرفت و از رتبه پانزدهم جدول خودش را بالا کشید یا سایپایی که در خطر سقوط قرار دارد، برابر سه تیم مدعی کسب سهمیه آسیا شهرخودرو، سپاهان و همین استقلال ۳ امتیاز گرفت.

منبع: خبر ورزشی

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها