شلیک به سارق موتورسیکلت در تعقیب و گریز با پلیس

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران از دستگیری سارق فراری یک دستگاه موتورسیکلت طی عملیات تعقیب و گریز خبر داد.

شلیک به سارق موتورسیکلت در تعقیب و گریز با پلیس

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی، گفت: ساعت 2 بامداد هجدهم تیرماه اکیپی از کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین انجام ماموریت و گشت زنی در محدوده بزرگراه آزادگان تقاطع شهید رجایی به یک دستگاه موتورسیکلت با راکب مظنون می شوند که پس از استعلام مشخص می شود موتورسیکلت سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت دارد .

او افزود: راکب موتورسیکلت مسروقه با مشاهده واحد گشت و بلافاصله از محل متواری و بدون توجه به دستور ایست با افزایش سرعت لایی کشی در بین خودروها باعث رعب و وحشت شهروندان شد و سعی در فرار از صحنه را داشت .

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بیان داشت: کارآگاهان چندین مرتبه به راکب موتورسیکلت دستور توقف می دهند ولی متهم بدون توجه به اخطارهای مکرر واحد گشت به فرار خود ادامه تا اینکه پس از طی مسافتی به علت ترافیک، موتورسیکلت را رها و به صورت پیاده از مجل می گریزد.

این مقام انتظامی در ادامه گفت : افسراکیپ برای جلوگیری از فرار متهم یک تیر هوایی شلیک و پس از طی مسافتی موفق به دستگیری متهم به اسم مجید می شوند .

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی در پایان گفت : مجید پس از دستگیری به سرقت موتورسیکلت اعتراف که با تکمیل گزارش اولیه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل پایگاه نهم پلیس آگاهی شد.

منبع: برنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • King feri
    0

    سلام درود به شرفش مامور نیروی انتظامی خدا حافظت باشه.تنها خداست می‌داند بهترین برایش چطور شکل می‌گیرد.آن بهترین رو برایش آرزو دارم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها