دستگیری 4 سارق منزل

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی از دستگیری و انهدام باند 4 نفره سارقان خانه های شمال تهران و کشف 8 فقره سرقت خبر داد.

دستگیری 4 سارق منزل

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، در تشریح این خبر گفت: ساعت 19:00 روز بیست و چهارم خرداد ماه عوامل ضربت سرکلانتری چهارم حین گشت زنی در حوزه کلانتری 127 نارمک به یک دستگاه خودروی تیبا 2 سفید رنگ فاقد پلاک مشکوک می شوند. ماموران با نزدیک شدن به خودروی تیبا دستور توقف صادر می کنند اما راننده خودرو به محض مشاهده گشت پلیس از محل متواری و در نهایت با شلیک چند تیر هوائی و تلاش ماموران ، خودرو در خیابان سبلان متوقف و راننده به نام کیوان و سرنشین آن به نام یاسر دستگیر می شوند .

این مقام انتظامی بیان داشت : در بازرسی از داخل خودروی تیبا تعدادی بسته کوچک حاوی مواد مخدر شیشه - یک قبضه سلاح سرد و تعدادی کارت شناسایی مربوط به افرادی ناشناس کشف و پرونده با دستور قضائی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع می شود.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران در ادامه افزود : در تحقیقات مقدماتی مشخص شد کیوان از سارقان حرفه ای و سابقه دار در زمینه سرقت منزل می باشد و طی استعلامی که از مدارک مکشوفه بعمل آمد معلوم شد این مدارک چند روز قبل از منزلی واقع در خیابان فرشته با شیوه و شگرد تخریب درب منزل به سرقت رفته است .

این مقام پلیسی گفت : کارآگاهان در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی متوجه شدند کیوان و یاسر با تشکیل باندی چهار نفره از منازل شهروندان با شیوه تخریب درب سرقت می کنند و در مجموع 8 فقره سرقت توسط این باند در مناطق پاسداران و ولنجک به ارزش تقریبی 4 میلیارد ریال سرقت شده است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی با اشاره به اینکه در عملیاتی منسجم با دستور قضائی 2 عضو دیگر این باند دستگیر شدند، گفت: با شناسایی محل های سرقت تمامی مال باختگان به همراه پرونده به دادسرای مربوطه معرفی و با دستور قضائی متهمان روانه زندان شدند.

منبع: برنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها