بازارساز به‌دنبال بازار؛

قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۴/۲۳

هم‌اکنون قیمت دلار در صرافی‌های بانک‌ها ۲۲هزار و ۶۵۰ تومان و قیمت یورو ۲۴هزار و ۹۵۰ تومان تعیین شده است.

قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۴/۲۳

صرافی‌های بانک‌ها امروز دوشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با افزایش 100 تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل 22 هزار و 650 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 22 هزار و 450 تومان خریداری می‌کنند.

طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها با افزایش 100 تومانی نسبت به قیمت های پایانی روزکاری قبل 24 هزار و 950 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 24 هزار و 650 تومان است.

همزمان با تشدید نوسانات در بازار آزاد، صرافی‌ ملی تا کنون در روز جاری طی دو نوبت نرخ ارز را افزایش داده است؛ معاملات نخست صبح امروز دلار با 22 هزار و 550 تومان و یورو با 24 هزار و 850 تومان در صرافی های بانکی قیمت گذاری شده بود.

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت دلار 22 هزار و 850 تومان و قیمت یورو 25 هزار و 400 تومان اعلام شده است؛ دلار از در روزهای اخیر مجدداً وارد کانال 22هزارتومانی شده است.

گفتنی است، همزمان با افزایش چشم‌گیر قیمت ارز در بازار آزاد، بازارساز قیمت‌ خرید و فروش ارز در صرافی‌های بانکی را به‌صورت محسوسی افزایش داده و سعی کرده است قیمت‌ها نزدیک به بازار آزاد باشد.

این تلاش بازارساز به‌منظور کاهش آربیتراژ بین صرافی‌های بانکی و بازار آزاد انجام شده است؛ بازارساز این‌بار بدون هراس از رشد قیمت‌ها، با ثبت رکوردهای بالا و بی‌سابقه در تابلوی صرافی‌ها، سعی دارد مانع از ورود تقاضای کاذب و سفته‌بازی به صرافی‌های بانکی شود.

5 صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت 10 تا 15 تا 2000 دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند. این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

منبع: تسنیم

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها